Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Nokkenas  sensor is iets van 88 euro(Bosch) en LMM 235(Bosch) en via mijn werk, beide redelijk prijzig om zo even te wisselen.

Bekabeling is kwestie van gaan meten, mogelijk een draadbreukje. de modificatie met kabelbinder om stekker is reeds gedaan.

LMM wisselen kan ik wel doen met de 850, daar is recent een geheel nieuwe Bosch op gekomen. Nokkenas sensor kan ook wel, maar nadeel is dat ik dan bijv een week rond rij zonder storing en vrouwlief rijdt er even mee en dan is het mis.

KIM

Tsja, dan zul je moeten wachten tot de auto ook niet meer wil starten.

Sbv

Net even de LMM met de 850 gewisseld. Komend weekend redelijk wat kilometers met de 850 maken en dan volgende week met de S70.


KIM

Ik heb hier wel en nokkenassensor liggen (kwaliteit onbekend).

knoopie

Citaat van: R.Bijl op 04-10-2013 19:21:05
Citaat van: elianmars op 04-10-2013 19:03:33
Oei. Ik wil niet weten hoe Iris reageerde toen het gebeurde........






Of eigenlijk toch wel ;D

;D ;D

balen San....

en dan nog maar niet te hebben over al die hormonen die alle kanten op vliegen....
hoop voor je dat ze een beetje in het gereel blijven of slaap je al op de zolder in de schuur.     :angel: ;D

Sterkte er mee....!



Sbv

Gisterenavond de LMM omgewisseld met die van de banaan. Vandaag een 400 km gereden met de banaan(met lmm van de S70 erin)
Wat viel er op. Stationair draaide de motor af en toe niet helemaal lekker, beetje stotteren. Tijdens het wachten tussen de oefening bij rijvaardigeheidstraining is de banaan een aantal maal afgeslagen.
Na afloop bij rijden naar snelweg, sterk inhouden en geen vermogen meer. Voet vol p gaspedaal gezet en niets meer aan de hand.

Het lijkt dus een beetje op storing LMM. Morgen een goede 250 km met banaan en mogelijk weer zelfde effecten

Ewout Schalkwijk

Probleem gevonden dus? Geen start problemen?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 06-10-2013 00:37:53
Probleem gevonden dus? Geen start problemen?
Niet echt. 2 maal duurde het wat langer maar dat was het dan ook wel weer

triton

Was het misschien de vorige keer in Amsterdam een combinatie van de twee , of was de brandstofpomp  ook echt slecht ?
Professioneel raddraaier

Sbv

Citaat van: triton op 06-10-2013 08:43:17
Was het misschien de vorige keer in Amsterdam een combinatie van de twee , of was de brandstofpomp  ook echt slecht ?
Pomp was misschien toch wel goed. Ach na 14 jaar een verse kan geen kwaad. Wat stotteringen zijn overigen wel wel daarna dus het heeft wel effect gehad

Taranis

Zal ik maar even een nieuwe luchtmassameter voor je halen dan? ;)

Bouke

Het kan haast niks anders zijn lijkt het toch.

StefanCJ

En anders kan het in ieder geval geen kwaad als ik het zo lees.

Sbv

Citaat van: Taranis op 06-10-2013 10:27:30
Zal ik maar even een nieuwe luchtmassameter voor je halen dan? ;)
Via werk bosch 193,44 ex btw en zeer snelle levering. Morgen even bestellen dan is dat ook maar gedaan.

Sbv

Vanmiddag even naar Amsterdam geweest met de 850 en in de stad bij ca 50 weer sterk inhouden 1 a 2 seconden en daarna weer normaal rijden.