Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 12-09-2012 00:00:20
Morgen weer een luier dagje bij zwembad. Zowaar is deze een keer lekker warm(ca 26 graden) ipv ijswater wat er normaal is


Hier heb ik vanochtend voor het eerst de standkachel weer aangezet. 4,7 graden buiten...

Geniet van je vakantie en doe Iris de groeten. Tot volgende week! Volgens Google Maps woon ik maar 3629 km bij je vandaan. 38 uur rijden. :eusa_whistle:


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2012 07:59:57



Hier heb ik vanochtend voor het eerst de standkachel weer aangezet. 4,7 graden buiten...




Je zal over een week in een tentje moeten liggen  :eusa_shifty: ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-09-2012 08:51:18
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2012 07:59:57



Hier heb ik vanochtend voor het eerst de standkachel weer aangezet. 4,7 graden buiten...




Je zal over een week in een tentje moeten liggen  :eusa_shifty: ;D
Inderdaad niet....nee

We hadden in het begin wel gekeken wat snelste route was van Lissabon naar het noorden toe, maar deze loopt zon ongeveer langs Nederland dus dan maar thuis een tussenstop en auto wissel doen

maruska

geniet er nog even van sander, het is hier dit weekend toch lekker weer ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Gaat zeker wel lukken. Al is het vandaag de laatset dar alweer.

Morgenochtend op het gemak richting huis rijden

knoopie

#1610
Citaat van: elianmars op 12-09-2012 08:51:18
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-09-2012 07:59:57



Hier heb ik vanochtend voor het eerst de standkachel weer aangezet. 4,7 graden buiten...




Je zal over een week in een tentje moeten liggen  :eusa_shifty: ;D

Citaat van: Sbv op 15-09-2012 10:07:59
Gaat zeker wel lukken. Al is het vandaag de laatset dar alweer.

Morgenochtend op het gemak richting huis rijden

Hoe veel km is het terug naar huis?
Geniet er zeer zeker nog van kerel als ik jou was zou ik nog wel een poosje daar blijven,
ik weet het je wil weer een paar km gaan maken het kriebelt weer....... ;D

Goeie reis alvast terug!

;)

Er zijn mensen hier die geen kou voelen, lopen het hele jaar in de korte broek en gaan binnenkort ook nog trouwen...... :eusa_shifty:  :eusa_whistle:





Sbv

Het zijn rond de 2250 km zo ongeveer. Maandagavond thuis, tussenstop net onder Bordeaux

maruska

heerlijk, en dan dinsdag alweer weg ;D hoe laat gaan jullie rijden ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Ik denk dat ik om een uur of twee ga rijden dinsdag.
Naar schatting kom ik dan om een uur of zes aan in Hamburg; kan ik nog in alle rust een restaurantje opzoeken.

Rijden we met zijn drieen op?

Sbv

Inmiddels aangekomen in hotel net onder Bordeaux. De eerst 1180 km zitten erop. Netjes in 10 uurtjes gereden.

Morgen het restant.

Wij gaan denk ik zo rond 15 a 16 uur rijden dinsdag. Veel eerder gaat denk ik niet lukken, poog het wel.
Kwa eten nog eens kijken wat en hoe. eea ligt ook aan de drukte onderweg. Net voor Hamburg heb je Raststette Hollenstat, dan kan je in ieder geval eten. In quickborn heb ik nog niet gekeken, zal ik zo even doen of er daar wat zit

Zelf rij ik het liefste alleen, dat rijdt wat meer ontspannen ipv steeds op elkaar letten.

Laatste stuk vanaf de boot misschien wel handig om bij elkaar te blijven, al is het 1 rechte weg zo ongeveer. We weg die je vanaf de boot hebt loopt tot ongeveer Ewout zijn huis

Taranis

Citaat van: Sbv op 16-09-2012 19:24:46
We weg die je vanaf de boot hebt loopt tot ongeveer Ewout zijn huis

Ik wil wel foto's zien van die buikschuivende pisvlek die vast zit op het laatste stukje grind :evil: ;D

Sbv

Citaat van: Taranis op 16-09-2012 19:36:09
Citaat van: Sbv op 16-09-2012 19:24:46
We weg die je vanaf de boot hebt loopt tot ongeveer Ewout zijn huis

Ik wil wel foto's zien van die buikschuivende pisvlek die vast zit op het laatste stukje grind :evil: ;D
Zal kijken of ik ze kan maken, en anders laten we Ewout dat wel doen

UserID6342


Taranis

Citaat van: Sbv op 16-09-2012 19:38:57
Citaat van: Taranis op 16-09-2012 19:36:09
Citaat van: Sbv op 16-09-2012 19:24:46
We weg die je vanaf de boot hebt loopt tot ongeveer Ewout zijn huis

Ik wil wel foto's zien van die buikschuivende pisvlek die vast zit op het laatste stukje grind :evil: ;D
Zal kijken of ik ze kan maken, en anders laten we Ewout dat wel doen

Graag ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 16-09-2012 19:36:09
Ik wil wel foto's zien van die buikschuivende pisvlek die vast zit op het laatste stukje grind :evil: ;D

Als je er nou voor zorgt dat je er woensdag rond een uur of half zes bent, dan kan je het precies zien gebeuren. :P

De akker voor de deur is nu geoogst en dus leeg. De V en de XC staan er al reeds.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein