Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Citaat van: Sbv op 17-09-2012 21:46:25
Citaat van: Dirk342 op 17-09-2012 21:45:17
Rij rustig morgen jongens, geniet er van en zorg dat je de boel heel houd.  (En niet zo doet als ik net dus :()
Thnx...we gaan niet met mijn auto dus ach............ :evil:

hmm ik geloof dat ik mag lopen
;D

Sbv

Bijna klaar voor vertrek.

De S70 is redelijk afgeladen..het past en de deuren kunnen nog dicht  ;D


rifwachter

Citaat van: Sbv op 18-09-2012 13:22:27
Bijna klaar voor vertrek.

De S70 is redelijk afgeladen..het past en de deuren kunnen nog dicht  ;D




Goede reis, geniet er van.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

KIM

Het valt bij mij ook tegen...
Had er even niet aan gedacht dat een reservewiel ook best handig is  :eusa_whistle:

CBR


Sbv

Sinds een uurtje zijn we eindelijk net boven Hamburg in hotel.

Vanmiddag dik 3 uur in een hele dikke file net in Duitsland gestaan op de A30. Helaas konden we geen kant meer uit. In ruim 3 uur ca 8 km gereden. Daar ging het vroege vertrekken...
We waren er beide kompleet klaar mee, vooral als je dan de blije berichten op de radio hoort dat het tot middernacht kon duren.(vrachtauto was ca 1 ton aan room verloren op het wegdek)
Gelukkig is er nadien dan vrij weinig verkeer op de weg zodat we verder zonder problemen door konden rijden.

Op terras met KIM en Maruska nog even een biertje gedronken en dan morgenochtend vroeg op pad en dan op naar de boot van 1245 uit Hirtshals(Noord Denemarken)

elianmars

Poeh, balen San! Het is weer achter de rug, maar stil staan is helemaal niks. Hopelijk gaat het morgen beter.

Ewout Schalkwijk

Veel sterkte morgen. Denemarken is eigenlijk altijd gewoon doorrijden. Let erop dat je een uur van te voren moet zijn he.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2012 23:26:51
Veel sterkte morgen. Denemarken is eigenlijk altijd gewoon doorrijden. Let erop dat je een uur van te voren moet zijn he.

Ewøut
Yep,
We gaan om 6:15 aan tafel en dan moet het wel lukken, Dan zijn we denk ik redelijk op tijd. Net voor hotel de S70 tot de rand vol gegooid, we kunnen dus Noorwegen halen

Sbv

Gaaap.
zo even hapje eten en dan op naar bootje. Hopelijk zit het weer een beetje mee, anders is het 3 uur 45 min afzien

viking_in_shorts


Sbv

We zijn er al even. Het eerste bier zit erin.

Leuke verassing. Ewout stond te wachten bij de boot op ons. Na douane was het klaar voor het Noorse avontuur

Hiker

Veel plezier....sleutel vakantie of ook lekker sait seejen
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv