Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Inmiddels zijn we in Stavanger aangekomen na 3 hele leuke dagen bij familie Schalkwijk thuis.
We hebben een hele hoop lol gehad, goed gegeten en gedronken en goed aan de klus geweest.

Van onze kant zeker voor herhaling vatbaar. Nu nog in de winter, dan hebben we alle jaargetijden gehad  ;D

Vandaag via de kust gereden langs Larvik, Kristiansand etc naar Stavanger waar we nu 2 dagen in een hotel zitten.
De reis zelf ging prima, ondanks mijn keelpijn en snotteren. Hopelijk trekt het wat weg, en anders is het jammer, maar morgen gaan we op pad naar de Preikestolen http://en.wikipedia.org/wiki/Preikestolen

Als het weer zo blijft als onderweg, dan wordt het een mooie dag morgen. Ik zal kijken of ik dan wat foto's neer kan zetten.


knoopie

#1681
Citaat van: Sbv op 22-09-2012 19:37:16
Inmiddels zijn we in Stavanger aangekomen na 3 hele leuke dagen bij familie Schalkwijk thuis.
We hebben een hele hoop lol gehad, goed gegeten en gedronken en goed aan de klus geweest.

Van onze kant zeker voor herhaling vatbaar. Nu nog in de winter, dan hebben we alle jaargetijden gehad  ;D

Vandaag via de kust gereden langs Larvik, Kristiansand etc naar Stavanger waar we nu 2 dagen in een hotel zitten.
De reis zelf ging prima, ondanks mijn keelpijn en snotteren. Hopelijk trekt het wat weg, en anders is het jammer, maar morgen gaan we op pad naar de Preikestolen http://en.wikipedia.org/wiki/Preikestolen

Als het weer zo blijft als onderweg, dan wordt het een mooie dag morgen. Ik zal kijken of ik dan wat foto's neer kan zetten.



Heb het goed amico we wachten de foto's wel af!

Naar de Preikestolen op zondag toepasselijker kan het niet,
als het maar geen donderpreek wordt......dussss droog houden hé

;)

Sbv

Vandaag naar de Preikestolen geweest.
Nu hebben we beide geen conditie, maar het was een beste wandeling. 2 maal 3,8 km over redelijk vervelend terrein. Eenmaal en nooit weer. Been there, done that, got the pictures... ;D

Helaas heeft Irikro haar enkel verstuikt toen we bijna weer terug bij de auto waren, gelukkig...het was nog iets van 500 m wat redelijk stijl omlaag ging.

Heen weg hebben we 2,5 uur over gedaan, terug iets van 2 uur, inclusief strompelen.

Het weer was gelukkig erg goed, mooi droog en zonnig.

maruska

is ze dan wel rustiger sander ? ;D
@iris : klote, maar dan kan S wat beter voor je zorgen ... hahahahaha
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 23-09-2012 19:22:49
is ze dan wel rustiger sander ? ;D
@iris : klote, maar dan kan S wat beter voor je zorgen ... hahahahaha
Gelukkig linker enkel en ze rijdt automaat. Enkel zit nu in strak verband

Foto's van vandaag neerzetten lukt me nog niet

UserID6342

Je eigen lekker laten verzorgen Iris !  Sander, je hebt wat extra's te doen op je vakantie ;D

Ewout Schalkwijk

Ik heb het je nog zo gezegd: Ga niet weg, je krijgt er spijt van. Die klote rots ligt er nog een paar jaartjes. :angel:

Sterkte aan Irikro!


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

uberhaupt.. preekstoel, das vragen om problemen..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

viking_in_shorts


irikro

Ja, ik liet wel even een vloekje :angel:
Gelukkig niet op de Preekstoel zelf gebeurd, dan was ik nu nog onderweg geweest denk ik. Ooit een Volvo-EHBOkit van Elianmars gekregen, daardoor meteen mijn enkel kunnen zwachtelen zodra we bij de auto waren. Het lijkt nu wel mee te vallen.

elianmars

Hopelijk valt het mee, Iris  :eusa_pray:

Probeer er nog even van te genieten en rijd voorzichtig.

Sbv

Ik denk dat ik mag rijden. Mevrouw zal wel lekker achterin gaan zitten.

NU zitten we beide wat in de lappen mand. Ik ben zelf snotverkouden, keelpijn is weg gelukkig maar het snotteren helaas nog niet

stefanhuijser

Wat een uitzicht daar hè!

Ben ook twee keer boven geweest, schitterend!

Fijne vakantie nog daar in het prachtige noorwegen.

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Sbv

Het uitzicht was super, mede ook door de hele mooie heldere dag. Voor ons 1 maal en daarna niet weer(of heel veel aan de conditie werken  ;D)

Morgen zit het er helaas alweer op. In de ochtend vanuit Stavanger, misschien via een kleine omweg naar Kristiansand en dan over naar Denemarken.
Morgenavond nog een mini meet met Bouke en Maruska, we zitten in hetzelfde hotel, zij komen vanaf Larvik

stefanhuijser

Ik stond de tweede keer in 50 minuten boven ;D

Denk wel dat ik dat nu niet meer redt....

Goeie terugreis! Lekker stukje sturen..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5