Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

thnx Marco, zal eens kijken wat en hoe.

Rond de middag telefoontje die #*%^$^*#%$^%$ auto wil niet starten en ik moet zo weg naar Gorinchem toe en dan daarna naar Leiden .....Radio werkt wel en de stoelverstelling etc ook.
Helaas kon ik niet weg dus even bellen en gelukkig nam Bouke op en die heeft haar uit de brand geholpen. De accu van de rose was denk ik wat minder aan het worden icm paar hele korte tripjes gisterenavond. Bouke heeft accu van de S70 erin gezet en verder het lampje bij de schopplaat aan de bestuurderskant eruit gehaald.

Bouke !! Held dank voor het redden vanmiddag.
Heb gelijk bij dealer vanmiddag nieuwe accu meegenomen en deze kan er mooi in vanavond.

san

Geweldig dat je elkaar zo uit de brand kan helpen....neem aan dat de heldere lampen uit de S voor tijdelijk is.

Sbv

Citaat van: san op 27-01-2016 20:09:48
Geweldig dat je elkaar zo uit de brand kan helpen....neem aan dat de heldere lampen uit de S voor tijdelijk is.
Ja hoor maar het geeft wel erg veel licht

Bouke heeft mijn dag helemaal goed gemaakt door de snelle service. Ik zat in Goes met een auto die bij garage stond

Bouke

Graag gedaan hoor,geen probleem. Ik was blij dat ik je zo kon helpen :)

elianmars

Citaat van: Bouke op 27-01-2016 20:23:40

En Iris nog blijerderder, denk ik ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-01-2016 20:32:18
Citaat van: Bouke op 27-01-2016 20:23:40

En Iris nog blijerderder, denk ik ;D
Nogal ja. Het was even een slechte start met de roze. Hopelijk blijft ding het verder goed doen

Taranis

Balen! (maar tof van Bouke)

Laadt de dynamo wel voldoende bij?

Sbv

Citaat van: Taranis op 27-01-2016 20:47:20

Denk het wel. Vermoed accu wat minder icm wat werkzaamheden met deur open en korte stukjes. Lees rondom huis naar garage en terug.
Inmiddels al weer wat meer gereden dus accu zal wel laden en anders ligt er nog wel wat in de S70

StefanCJ

Ik zou for the sure inderdaad laadspanning even meten. Kun je met een gerust(er) hart richting Noordkaap.

Sbv

Zal kijken of ik morgen nog ergens wat tijd kan vinden. Stel het is wel dynamo dan heb ik geen tijd meer om deze te vervangen

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 27-01-2016 22:54:40
Zal kijken of ik morgen nog ergens wat tijd kan vinden. Stel het is wel dynamo dan heb ik geen tijd meer om deze te vervangen

Klusgroep to the rescue  8). Bovendien kun je als de dynamo in orde is Iris wat meer gerust stellen, dat is ook wel prettig. Mocht de dynamo niet goed zijn én je Iris toch op pad sturen, dan kun je adviseren warme kleding en thermosfles koffie mee te nemen.

kulk

Citaat van: Sbv op 27-01-2016 22:35:07
Citaat van: Taranis op 27-01-2016 20:47:20

Denk het wel. Vermoed accu wat minder icm wat werkzaamheden met deur open en korte stukjes. Lees rondom huis naar garage en terug.
Inmiddels al weer wat meer gereden dus accu zal wel laden en anders ligt er nog wel wat in de S70

Gaat hard hoor als er wat van die lampjes ( bij de schopplaat, misschien die rode lampjes in de deuren ook) blijven branden, ik weet er alles van i.vm. gare microswitches ;)

Leuke auto trouwens, ik had ook serieus interesse maar je was me voor ;)

Edit: O ja, en m'n vriendin wil geen 'rose' roze, proost  ;D( pfff het is ook nooit goed  :eusa_wall: ;D ) dus in de tijd dat ik haar aan het overtuigen was heb jij die auto opgehaald  ;D

Sbv

Die van mij wil ook geen roze. Het is voorlopig voor tijdelijk om wat ruimte te creëren om de S70 aan te pakken

kulk

Dat doe je goed  :eusa_clap:

Stiekem pak je de auto nog wat aan hier en daar en kun je hem weer voor een leuk prijsje verkopen als de
R weer goed is

Sbv

Citaat van: kulk op 27-01-2016 23:11:58
Dat doe je goed  :eusa_clap:

Stiekem pak je de auto nog wat aan hier en daar en kun je hem weer voor een leuk prijsje verkopen als de
R weer goed is
De V70 moet gewoon goed zijn. Vrouwlief rijdt ca 550 km per week er mee en het is wel prettig als de auto betrouwbaar is