De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Ooohhooh...flashbacks... :-X :o

Leuke foto's hoor.  8)

Ronbroek

Lijkt op mijn dirty-shoot bij Port-Zeelande  :evil:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Claudia

Bruut!
Vooral de combi meeuw-vuurtoren. :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Citaat van: Emiel op 26-12-2008 19:09:25
Ooohhooh...flashbacks... :-X :o

Leuke foto's hoor.  8)

Tenk joe :)

Daarna wel allebei bevroren vingers ongeveer... wat was dat koud :o

Citaat van: Ronbroek op 26-12-2008 19:45:28
Lijkt op mijn dirty-shoot bij Port-Zeelande  :evil:

Westkapelle / Walcheren is toch veel mooier dan Port-Zeelande :evil:

Citaat van: Claudia op 26-12-2008 20:00:43
Bruut!
Vooral de combi meeuw-vuurtoren. :)

Tenks :) Was te koud om nog meer foto's te maken, maar was inderdaad wel leuke combi 8)

O ja: verjaardagskadootje voor Huib: 't nieuwe type roofrails :evil:

haRtV70R

Citaat van: Taranis op 26-12-2008 21:27:53
O ja: verjaardagskadootje voor Huib: 't nieuwe type roofrails :evil:

Tsssk, je moest eerst 5x kijken voor je zag wat ik bedoelde.. :eusa_boohoo:
[move][/move]

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 26-12-2008 17:21:43

Paniek op dat schip: "We zijn 2 containers verloren!!!"

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

arjenT5R

Citaat van: Sten op 26-12-2008 18:26:29
Citaat van: Taranis op 26-12-2008 18:24:01
Citaat van: Sten op 26-12-2008 18:18:17
waar is dat ? denk het te herkennen

De Zeedijk in Westkapelle :)

ik dacht bij breskens ergens (zeeland)

kan niet missen  ;)

keurige foto's hoor :D
altijd leuk die dijk :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Mooie foto's, hoor!  :eusa_clap:

Waarom zijn bij beide wagens de bagagenetjes uitgerold?  :eusa_think:

sander100xNiX

Nette bak hoor neefje

elianmars

Hoe gaat het met de gloeibougies? Ik merk dat mijn wagen, nu het wat kouder is, toch wel wat meer moeite heeft om te starten. Hij slaat wel in 1 keer aan na het voorgloeien, maar ik heb het idee dat het niet van harte gaat.

Taranis

Citaat van: Misha op 26-12-2008 22:58:36
Wat heb je toch een prachtige koplampen, Ronald !
:eusa_clap:

Tnx! Toch zit ik stiekem al een beetje te denken hoe C70 koplampen op een lichtgrijze auto zouden staan :eusa_whistle:

Citaat van: elianmars op 27-12-2008 09:30:29
Mooie foto's, hoor!  :eusa_clap:

Waarom zijn bij beide wagens de bagagenetjes uitgerold?  :eusa_think:

In Huib z'n geval: geen idee. In mijn geval: pure luiheid. Ze waren uitgerold toen ik 'm kocht en ik heb er geen last van. Dus zitten ze al die tijd al uitgerold...

Citaat van: elianmars op 27-12-2008 11:41:56
Hoe gaat het met de gloeibougies? Ik merk dat mijn wagen, nu het wat kouder is, toch wel wat meer moeite heeft om te starten. Hij slaat wel in 1 keer aan na het voorgloeien, maar ik heb het idee dat het niet van harte gaat.

Datzelfde heb ik ook. Hij slaat wel in 1x aan maar de startmotor moet wat langer rond gaan en de eerste paar seconden loopt de motor even wat onregelmatig met een grote blauwe rookpluim tot gevolg. Ik heb de gloeibougies alleen nog niet vervangen omdat het gereedschap wat ik besteld heb pas maandag binnenkomt >:(
Ik hoop dinsdag of woensdag te kunnen sleutelen, met deze buitentemperaturen zou 't wel fijn zijn als ze 't weer gewoon deden :)
Overigens kun je onderhand wel een groupbuy starten, VolvoDeMio rijdt ook met rotte gloeibougies rond...

Als ik er aan denk maak ik wel een how-to volgende week, ik kon er op 't forum namelijk geen vinden :)

Chris

Mooie foto's Ronald! Ziet er top uit ;D

Je had toch nieuwe velgen gekocht? Wanneer komen die eronder?

KUKO (Rob)

Heb je nou een gemeen streepje op je linker achterzijde zitten? FF kijken of ze t uit kunnen wrijven. Daar zijn ze heel kundig in en t kost niet veel.

Taranis

Citaat van: Chris op 27-12-2008 13:11:33
Mooie foto's Ronald! Ziet er top uit ;D

Je had toch nieuwe velgen gekocht? Wanneer komen die eronder?

Tnx! Ja inderdaad, ik had nieuwe velgen gekocht. Helemaal naar Limbo-land gereden om ze op te halen (eerlijk gezegd gingen we naar Essen en lag het op de route ;D ), vervolgens is die pipo niet thuis. Bel je 'm op z'n mobiel, blijkt ie ze al verkocht te hebben. Lange leve de betrouwbaarheid van marktplaats-verkopers :eusa_wall: Ik scoor wel weer een setje andere... bij voorkeur 17". Ik hou deze set voor de winterbanden. Afgelopen week voor 55 euro per band nieuwe Goodyear Eagle Ultra Grip 195/60-15 88H winterbanden gekocht. Zou wel gek zijn om dan op winterbanden met 17" te gaan rijden ;)

Citaat van: KUKO (Rob) op 28-12-2008 19:33:26
Heb je nou een gemeen streepje op je linker achterzijde zitten? FF kijken of ze t uit kunnen wrijven. Daar zijn ze heel kundig in en t kost niet veel.

Klopt, daar zit een lelijk vouwtje:

Aangezien de auto rondom parkeerschades heeft, wil ik 'm geheel op laten knappen. Moet alleen nog even sparen ::)
Huib had vrijdag ook nog een aantal tips waar ik nog niet over nagedacht had, dus dat moet ik de spuiter nog eens vragen :)