De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: elianmars op 21-06-2009 09:35:45
Hebben jullie de handrem wel helemaal vrij gemaakt voordat de schijf er af moest?

Bij Sanders wagen wilde de schijf eerst ook niet los. Toen hebben we de bout achter de hendel van de handrem losgedraaid.
Daarna kwam de schijf wel los.

De voering kan ook zijn los gekomen door al het geweld dat gebruikt is ;)

Toch wel handig, zo'n brug!
Ik was redelijk in de buurt, maar had even geen zin in geklus :eusa_shhh: :eusa_shifty:

Wij? Geweldadig? ::)

sander100xNiX

Blij dat het geen slangklem was die ik vast heb gezet ;D

Maareh was weer gezellig
Was het op den duur alleen beu en m'n bekkie begon beetje zeer te doen van de kaakchirurg anders was ik wel tot einde gebleven

Taranis

Conclusie: roofrails horen op een estate :evil:

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

RRRRR_Ramon

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

hathü

Inderdaad roofrails rules. :eusa_dance:

viking_in_shorts

Daarintegen hoort in 'n Roffel geen diesel te liggen :eusa_naughty:

elianmars

Als er geen roofrails en geen achterspoiler aanwezig zijn, is 't een kaal gezicht, maar als er een achterspoiler op zit, vind ik zonder roofrails wél mooi staan.

Ik heb lang gezegd dat die dingen op een estate horen, maar nu ik ze er af heb gehaald, vind ik 't mooier staan.
Maar goed, da's een kwestie van smaak.

@Viking: Ook al aangesloten bij de Ben-clan?  ::)

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 12-07-2009 22:14:14@Viking: Ook al aangesloten bij de Ben-clan?  ::)

:evil:

;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 12-07-2009 22:14:14

Dat lees je niet goed. Ik ben niet tegen diesel per sé. Ik moet alleen terugdenken aan de laatste keer dat Taranis en ik bij 'n restaurantje wegreden: ik start = iehiehiehiehie, vroem, VROEM.  Hij start: iehieh, ROGGEL, ...., ROGGEL, ....., ROGGEL, vroem. Klinkt gewoon niet. Verder is diesel Volvo hier ook redelijk zeldzaam. Eerder E85.

Diesel ligt prima in busjes, taxi's en vrachtwagens.

Neemt overigens niet weg dat die diesels veel te f*kking veel koppel hebben :evil:

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 12-07-2009 22:11:41

Daar zie je aan de buitenkant niets van hoor 8) Behalve het eindstuk van de uitlaat maar dat staat niet op de foto's

Citaat van: viking_in_shorts op 12-07-2009 22:19:02
Neemt overigens niet weg dat die diesels veel te f*kking veel koppel hebben :evil:

Dat bedoel ik maar. Wie had er ook alweer wat moeite om die diesel bij te benen vanaf 't vliegveld? :eusa_whistle:

Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik moest in het begin ook even wennen aan het genagel van die diesel. Gelukkig hoor je 't binnenin alleen met koude motor, na de eerste 5 minuten hoor je dat genagel binnen niet meer. Op zich best knap dat Volvo dat zo heeft weten te isoleren.
De D5 motoren klinken een stuk geciviliseerder, maar het blijft een diesel :)

Scooby Doo

Citaat van: viking_in_shorts op 12-07-2009 22:19:02
Citaat van: elianmars op 12-07-2009 22:14:14

Dat lees je niet goed. Ik ben niet tegen diesel per sé. Ik moet alleen terugdenken aan de laatste keer dat Taranis en ik bij 'n restaurantje wegreden: ik start = iehiehiehiehie, vroem, VROEM.  Hij start: iehieh, ROGGEL, ...., ROGGEL, ....., ROGGEL, vroem. Klinkt gewoon niet. Verder is diesel Volvo hier ook redelijk zeldzaam. Eerder E85.

Diesel ligt prima in busjes, taxi's en vrachtwagens.

Yeah! En daar sta je dan met je benzine  ;D
Puppy Power!!!

hathü

Citaat van: Taranis op 12-07-2009 22:22:14

Daar zie je aan de buitenkant niets van hoor 8) Behalve het eindstuk van de uitlaat maar dat staat niet op de foto's

En boven de 50 km per uur hoor je geen roggel meer maar vroemmmm ;D

Rayman

Citaat van: hathu op 12-07-2009 22:32:01
Citaat van: Taranis op 12-07-2009 22:22:14

En boven de 50 km per uur hoor je geen roggel meer maar vroemmmm ;D

Hameren bedoel je ::) ;)
Dark Side of the Force is German

Johann

Klopt, roofrail horen op een Audi..  :P