De Roetmeeuw

Gestart door Taranis, 29-11-2008 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Citaat van: Johann op 12-07-2009 22:37:45
Klopt, roofrail horen op een Audi..  :P

Hmmm TDI is een vermomde Audi :eusa_doh:, klassebakken die Audi,s ;D.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 12-07-2009 22:14:14
Als er geen roofrails en geen achterspoiler aanwezig zijn, is 't een kaal gezicht, maar als er een achterspoiler op zit, vind ik zonder roofrails wél mooi staan.

Ik heb lang gezegd dat die dingen op een estate horen, maar nu ik ze er af heb gehaald, vind ik 't mooier staan.
Maar goed, da's een kwestie van smaak.

Het is idd primair een kwestie van smaak. Zelf heb ik achterspoiler + roofrails. Alleen een achterspoiler vind ik mooi bij de sportieve modellen. Geen spoiler en geen roofrails is wel erg kaal.

darius

Het eerste wat ik ga doen aan de "wiedergutmachungs" machine is die looprekken eraf halen, en dan mooi glad dakje Met spoilert anders idd "te kaal". 8)

Ps vanmorgen lekker in de diesel naar het werk is toch echt geen straf hoor..... ;D
No show, only go.

Taranis

De V70 is verkocht :eusa_dance:

Donderdag ga ik de auto persoonlijk afleveren in Gouda. Een betrouwbare koper die niet moeilijk deed over de prijs, dus dan kom ik de auto gewoon afleveren 8)

Helaas heb ik de XC70 nog niet :eusa_wall:  De leverdatum van de XC60 is inmiddels driemaal verzet (en die van de XC70 dus ook), wat pa ongeveer al een hartaanval bezorgd heeft. Morgen dus even naar de dealer om vervangend vervoer uit te zoeken :eusa_whistle:

Claudia

Gefeliciteerd! :D

Zorg morgen dan voor een XC90.....(nautic blue graag)......en dan ruil ik 'm wel een paar dagen met je voor een...eh...leuke Amazon of zo!
Ga je vast enorm van genieten! :eusa_whistle:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Taranis

Tnx! :D

Volgende week nog even naar het hoge noorden. Ik hoop dat ze zich bij de garage beseffen dat ik zo'n ding niet ontzie en als ik echt nog tot 19 september op de XC70 moet gaan wachten, dat er dan waarschijnlijk een kleine 6.000 - 7.000 kilometer bij staat als ze 'm terug krijgen ;D

Ik hoef geen XC90... maar ik zag wel een paar mooie S80's staan :eusa_drool:

walter leever

Citaat van: Taranis op 03-08-2009 21:28:29
De V70 is verkocht :eusa_dance:

Donderdag ga ik de auto persoonlijk afleveren in Gouda. Een betrouwbare koper die niet moeilijk deed over de prijs, dus dan kom ik de auto gewoon afleveren 8)

Helaas heb ik de XC70 nog niet :eusa_wall:  De leverdatum van de XC60 is inmiddels driemaal verzet (en die van de XC70 dus ook), wat pa ongeveer al een hartaanval bezorgd heeft. Morgen dus even naar de dealer om vervangend vervoer uit te zoeken :eusa_whistle:

Dat komt door die nieuwe eigenaars van een C-30,die houden de fabriek bezet. :evil:

hathü

Ik denk dat je de TDI nog gaat missen. ;)

Sbv

Citaat van: hathu op 03-08-2009 21:49:30
Er komt wat leuks voor terug uiteindelijk. Beetje missen zal hij de auto wel. Deze zag er gisteren zo mooi gepoetst uit

Taranis

Ik weet het wel zeker. Zaterdag heb ik 'm helemaal gepoetst, binnen en buiten. Vandaag stond ie zo schitterend te blinken op het bijna lege parkeerterrein op het werk, in de volle zon. Net jammer van die ranzige Phaeton die er naast stond ::)
Het blijft een schitterende bak maar er komt wat moois voor terug. Ik kon 'm nu voor een goede prijs kwijt dus dan zou ik wel gek zijn om 't niet te doen. Van dat geld kan ik tzt mooi een ander audio systeem of een schuifdakje in de XC70 schroeven.

Die rookgordijnen ga ik ook missen trouwens :evil:

Sbv

Citaat van: Taranis op 03-08-2009 21:59:58

Ik weet het wel zeker. Zaterdag heb ik 'm helemaal gepoetst, binnen en buiten. Vandaag stond ie zo schitterend te blinken op het bijna lege parkeerterrein op het werk, in de volle zon. Net jammer van die ranzige Phaeton die er naast stond ::)
Het blijft een schitterende bak maar er komt wat moois voor terug. Ik kon 'm nu voor een goede prijs kwijt dus dan zou ik wel gek zijn om 't niet te doen. Van dat geld kan ik tzt mooi een ander audio systeem of een schuifdakje in de XC70 schroeven.

Die rookgordijnen ga ik ook missen trouwens :evil:

Roetkat uit de Crossmeeuw halen dan rookt deze ook wel wat

razorx

Citaat van: Taranis op 03-08-2009 21:45:09
Tnx! :D

Volgende week nog even naar het hoge noorden. Ik hoop dat ze zich bij de garage beseffen dat ik zo'n ding niet ontzie en als ik echt nog tot 19 september op de XC70 moet gaan wachten, dat er dan waarschijnlijk een kleine 6.000 - 7.000 kilometer bij staat als ze 'm terug krijgen ;D

Ik hoef geen XC90... maar ik zag wel een paar mooie S80's staan :eusa_drool:
Ja een S80 heb ik ook wel wat mee.
Wel de eerste reeks van Volvo, geen Ford, bloedje mooi.
Voor mij de opvolger van de 850, eh, over 10 jaar of zo.  ;)

GeertG

Mooi dat ie verkocht is Ronald  :eusa_clap:

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Freakybaby

Gefeliciteerd met de verkoop Rondald!

Maar wees gerust, een D5 trekt ook een mooi rookgordijn
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

Mooi dat die verkocht is!