remschijven

Gestart door timaan, 15-10-2003 22:10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ed

#15
Marc,

Zijn de EBC schijven ook zonder groeven en/of putten leverbaar?

Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Marc 0101.001


Marc 0101.001

Ik vraag me af wat Timaan nu uiteindelijk gekocht heeft? Ben wel nieuwsgierig naar zijn keuze en ervaringen.

Marc 0101.001


Mik

Ja, ja rustig.  ;) ;) Even paar dagen weggeweest vandaar. :) :) De remmen zitten er nog niet op, maar zijn wel besteld. Remmen komen uit Italie en worden veel in de sport gebruikt. Ik heb gekozen voor remblokken van Ferrodo, voor 2500 (nieuw type) en achter reguliere Ferrodo's. Zodra ze er opzitten, zal ik jullie even berichten hoe het remt. Op een meeting heb je natuurlijk de gelegenheid om na te gaan of het en beetje remt.

Met vriendelijke groet,

Mike

Marc 0101.001

Huh? Timaan = Mik?

Uit Italie.... merk? OMP, Brembo?

Ferodo DS2500 remblokken is ook een goede keuze.

Mik

;D Precies Mik is op het werk en Timaan is thuis. Overigens berust dit verschil op mijn domheid, wist niet goed hoe dit in te stellen. Maar scherp opgelet, mijn complimenten. ;D

Over het merk kom ik op een later tijdstip nog wel te spreken. Op dit moment mag ik het nog niet vertellen.

Tot slot: goed te horen dat de Ferodo 2500 een goede keuze is. Ben zeker een leek te noemen, dus kiezen is - zeker gelet op de enorme mogelijkheden - lastig.

Met vriendelijke groet,

Mike

Marc 0101.001

Let wel op voor imitatie! Op een originele Ferodo DS2500 blok hoort de tekst DS2500 te staan.

Oele

1000 km verder en ik ben erg tevreden met EBC TDG en Redstuff blokken maar wat is nu het verschil met blokken van Ferodo DS2500 ?

Maakt me eigenlijk ook niets uit, ik ben tevreden en da's belangrijk...
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Marc 0101.001

De Red-stuff van EBC en de DS2500 van Ferodo zijn beide blokken voor snel straatgebruik en semi-circuit. Zo voert ieder merk wel een sport cq. race remblok. Vaak voldoen deze blokken beter op onze zware Volvo's omdat ze gewoon minder heet worden dan normale standaard remblokken.

PJ-T5R

Heeft iemand een paar strakke foto's van EBC remschijven die gemonteerd zitten. Het liefst in combinatie met een Titan velg.
Alvast bedankt,

PJ

Marc 0101.001

Here you go, dit is de 280mm versie met Red-stuff


PJ-T5R

Ziet er goed uit, je velgen trouwens ook!!!! ;D ;D
Wel lelijke banden................check je mail Marc.

PJ

ed

#28
Die banden zijn niet alleen lelijk, het zijn nog eens de op één na slechtste banden die ik onder een auto heb gehad. Wat een droevenis.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Marc 0101.001

Citaat van: PJ-T5R op 26-11-2003 22:08:38
Ziet er goed uit, je velgen trouwens ook!!!! ;D ;D
Wel lelijke banden................check je mail Marc.

PJ

Is een T-5R van een klant.... dus niet de mijne. Die velgen zijn bij Wheeltrim helemaal opgeknapt.