remschijven

Gestart door timaan, 15-10-2003 22:10:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PJ-T5R

Citaat van: Yellow Banana op 26-11-2003 23:01:53
Citaat van: PJ-T5R op 26-11-2003 22:08:38
Ziet er goed uit, je velgen trouwens ook!!!! ;D ;D
Wel lelijke banden................check je mail Marc.

PJ

Is een T-5R van een klant.... dus niet de mijne. Die velgen zijn bij Wheeltrim helemaal opgeknapt.
Die ga ik binnenkort ook maar eens bellen.

PJ

Ramon

Spuit of moffelt Wheeltrim ?

Ramon
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Jeroentjuh

Citaat van: Ramon op 28-11-2003 16:56:40
Spuit of moffelt Wheeltrim ?

Ramon

Zal wel poedercoaten zijn

hpetak

#33
Moet nieuw remschijven en blokken voor hebben voor mijn V70 R AWD met 16 inch velgen.Welke zijn hiervoor het beste om te monteren.Ik weet dat HEICO een geperforeerde set heeft maar met een onbekende naam,iemand ervaring met deze schijven?
Alvast bedankt voor de info(het gaat dus om 16 inch)
Hans ;D

timaan

Ik heb begrepen, van een deskundige op dit forum, dat de schijven die ik heb aangeschaft, maar welke nog niet zijn gemonteerd, erg goede schijven zijn. Remschijven van Sandtler. Als je interesse hebt, kun je even een mail sturen. Dan geef ik je het adres waar deze schijven kunnen worden gekocht. De montage, voor zover je dat niet zelf kunt of zou willen kost ongeveer € 20,-- per uur.

Marc 0101.001

En binnenkort ook te koop bij diezelfde 'deskundige' maar dan rechtstreeks geimporteerd uit de Italiaanse fabriek die ze nu ook voor Sandtler maakt.  ;D

bart

EBC met RedStuff blokken , maken wat brommirig geluid, indien warm heel goed remmen !!! Koud uiteraard iets minder.

Jeroentjuh

Citaat van: timaan op 05-12-2003 20:57:51
Ik heb begrepen, van een deskundige op dit forum, dat de schijven die ik heb aangeschaft, maar welke nog niet zijn gemonteerd, erg goede schijven zijn. Remschijven van Sandtler. Als je interesse hebt, kun je even een mail sturen. Dan geef ik je het adres waar deze schijven kunnen worden gekocht. De montage, voor zover je dat niet zelf kunt of zou willen kost ongeveer € 20,-- per uur.

Die schijven van Sandtler zijn dezelfde die Dutch Power Trading verkoopt, en dat zijn schijven van OMP. Deze heb ik nu ook onder me G60 icm Ferodo DS2500 blokken.


Zippo

Deze zien er ook goed uit!



Iemand ervaring met stop-tech??



Zippo

Marc 0101.001

Valt het jullie niet op dat Brembo, Stop-tech en Mov'it allemaal op elkaar lijken? Deze remschijven van Stop-tech lijken ook weer op mijn AP schijven. Zou het niet gewoon allemaal uit dezelfde fabrieken komen.

Die OMP-schijven waar Jeroen het over heeft worden ook gewoon door diezelfde Italiaanse fabriek gemaakt. OMP en Sandtler kopen ze dus gewoon in en laten hun eigen merk er opzetten.

Entuscan

Die stop tech zullen zeker speciale zijn. Of toch andere als de rest.

Waarom?

Kijk es naar de groeven ... lopen net andersom als bij de andere sets in->out vs out->in

freaky en toch hoort het zo (blijkbaar)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Marc 0101.001

Hoort zo. Bij mijn AP's lopen ze ook "tegen de haren" in.

timaan

Vandaag eindelijk de remmen gemonteerd. Kan ze nog niet echt uitproberen want even 500 kilometer inrijden. Gelijk ook maar Koni's laten monteren. Ik moet zeggen dat een en ander wel aardig rijdt. Nu maar op zoek naar een gebruikte downpipe en een keuze maken in de aanschaf van een uitlaatsysteem. En als laatste een chipje. Ben benieuwd wat nu echt het verschil is. Voordat de chip er komt heb ik: luchtfilter, denso bougies, downpipe en andere uitlaat.

Zodra de remmen zijn ingeremd, horen jullie nader.

Met vriendelijke groet,

Mike

Jeroentjuh


PJ-T5R

Heb de EBC 302mm remmenset erop zitten. Hieronder 2 foto's, zoals het was en zoals het nu is.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de remmenset.
Marc, bedankt.

PJ