Even voorstellen

Gestart door Duvel, 03-03-2009 14:09:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Duvel

Ik zou nog wat foto's plaatsen........bij deze,




groet Frank

Chris

Nette wagen hoor!  :eusa_clap:

Duvel

Dankje Chris...gisteren ook een KN inlegfilter geplaatst maakt een klein verschil in geluid(dieper) en lijkt iets makkelijker op te pakken. ;)

Chris

Citaat van: Duvel op 20-03-2009 10:03:35
Dankje Chris...gisteren ook een KN inlegfilter geplaatst maakt een klein verschil in geluid(dieper) en lijkt iets makkelijker op te pakken. ;)

Scheelt ietsje in de air-flow inderdaad :) En je hoeft nooit meer een nieuwe filter, alleen 1x per jaar even schoonmaken.

Veel rijplezier ;)

Duvel

Gaat helemaal lukken voldoet tot nu aan alle verwachtingen ;D

rogerV701998


Duvel


Duvel

Nog even een update vrijdag een spoiler gehaald bij Hunter.....wat een genot de snelweg na Zwolle....geen verkeer, cruise control gewoon op 120 en genieten. Leuke gast trouwens die Sjoerd.
Na montage komen er uiteraard weer nieuwe foto's.
Wil ook nog een andere grille plaatsen maar weet nog niet precies welke.....met of zonder chroom rand.....suggesties?

groet Frank

UserID6342

Citaat van: Duvel op 29-03-2009 07:42:00
Nog even een update vrijdag een spoiler gehaald bij Hunter.....wat een genot de snelweg na Zwolle....geen verkeer, cruise control gewoon op 120 en genieten. Leuke gast trouwens die Sjoerd.
Na montage komen er uiteraard weer nieuwe foto's.
Wil ook nog een andere grille plaatsen maar weet nog niet precies welke.....met of zonder chroom rand.....suggesties?
groet Frank
Met jouw kleur vd auto zou ik persoonlijk gaan voor  een xc-grille met chromen rand.  Met dat groen kijkt dat supermooi

Duvel

Zat ik zelf ook aan te denken! Nog eventjes wachten eerst de spoiler erop!

gossekal

misschien grappige anekedote:

mijn vader heeft altijd citroen gereden en heeft het gehel gamma doorlopen vanaf de eend.
zijn buurman heeft hetzelfde gehad met volvo.
het grappige vindt ik dat er hier een hoop mensen zijn die van beiden houden terwijl die twee er tijdens de verplichte barbeques altijd tegen elkaar liepen te strijden omdat ze de anders auto en merk helmaal niets vonden.

ik ben zelf ook via een bx gti en een gti 16v bij volvo terecht gekomen, maar dat omdat ik een 740 station aangeboden kreeg voor 100 euro en nu zijn 850s helaas niet veel meer waard en van uitstekende kwaliteit dus met het overleiden van de 740 toch maar voor een echt deugdelijke auto gekozen

en natuurlijk is het ook gewoon een mooie bak.

Duvel

Citaat van: gossekal op 30-03-2009 09:15:29
misschien grappige anekedote:

mijn vader heeft altijd citroen gereden en heeft het gehel gamma doorlopen vanaf de eend.
zijn buurman heeft hetzelfde gehad met volvo.
het grappige vindt ik dat er hier een hoop mensen zijn die van beiden houden terwijl die twee er tijdens de verplichte barbeques altijd tegen elkaar liepen te strijden omdat ze de anders auto en merk helmaal niets vonden.

ik ben zelf ook via een bx gti en een gti 16v bij volvo terecht gekomen, maar dat omdat ik een 740 station aangeboden kreeg voor 100 euro en nu zijn 850s helaas niet veel meer waard en van uitstekende kwaliteit dus met het overleiden van de 740 toch maar voor een echt deugdelijke auto gekozen




en natuurlijk is het ook gewoon een mooie bak.



Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat zowel Volvo als Citroen merken zijn met een uitgesproken gezicht en visie over bepaalde zaken.
Ik ben zelf opgegroeid met opels en heb me vanaf ik me kan heugen verzet tegen het rijden van zo'n ding....1 x mislukt ....Vectra van de zaak voor 3 maanden omdat ik moest wachten op mijn Xantia....Wat de waarde betreft is een 850 nog altijd veel meer waard dan een citroen van gelijke leeftijd......ben zeer tevreden.

groet Frank