De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

waarom ga je nou steeds bbqen als ik aan boord zit!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

)()()sT

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-05-2012 16:58:36
Niet normaal die Sbv. Iedere dag is hij bij een klus betrokken en reist er zelfs andere landen voor af... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Zolang Iris er ook gelukkig van blijft... :angel:

Ewøut

Laat zij nou ook nog jarig zijn :o
Hulde!

Thijs T5

hihi

Smakelijk mannen!

Gr. Thijs

Sbv

Citaat van: )()()sT op 28-05-2012 17:52:55
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-05-2012 16:58:36
Niet normaal die Sbv. Iedere dag is hij bij een klus betrokken en reist er zelfs andere landen voor af... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Zolang Iris er ook gelukkig van blijft... :angel:

Ewøut

Laat zij nou ook nog jarig zijn :o
Hulde!
En aan het werk ook nog op haar verjaardag

Sbv

Het is allemaal gelukt met de S40. Hedenochtend wat last van links rijdende zuider en oosterburen, maar dat mocht de pret niet drukken.

De onderdelen waren redelijk snel los behalve dat sommige boutjes wat vast zaten en op vreemde plaatsen.
Portier erin hangen, wat afstellen en daarna spatbord erop en dat zou je zeggen stekker aansluiten en klaar.
Helaas....We hebben ook het huidige slot maar overgezet, wel zo netjes en ook omdat de deur met de handgreep niet open wou. Al met al hele sluit en slot mechanisme maar overgebouwd, nu zit dat niet zo heel handig allemaal.

Bij het allemaal weer in elkaar zetten ontdekt dat 1 stekker niet paste en wel die van de portiervergrendeling... :eusa_think:  :eusa_think: Heeft deze S40 geen alarm erop zitten.. Ja dus...GRRRRR. Snelste manier is dan de hele kabelboom in de deur maar over zetten. Klik klik klik ^$#*%* klik klaar.

Zo dat is dan gedaan en het zit er netjes op. Volgend punt. We zouden de auto even wat poetsen. Eerst maar door de wasstraat om zand en vliegen eraf te halen en daarna lekker met de poetstol de boel gepolijst en daarna netjes in de was gezet.

en dat was dan de 2e pinksterdag  ;D Net op tijd weer Zeeland kunnen uitvluchten voordat al dat stomme vakantie verkeer echt gaat rijden

maruska

heerlijk vrouwen die op hun verjaardag aan het werk zijn ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 28-05-2012 19:22:56
heerlijk vrouwen die op hun verjaardag aan het werk zijn ;D

Sander en Iris geven geen hol om verjaardagen  ;D

Ik heb het al vaker geroepen, San is een gouden gozer  :eusa_clap:

Chris

Goed werk weer heren! Bbq gesmaakt ;D?

Sbv

Citaat van: Chris op 28-05-2012 19:57:22
Geen idee, ik heb lekker wat van de Chinees op

Taranis

Vanmorgen iets voor tienen stond er een bekende V70 voor de deur:

Niet lang daarna zag de S40 eruit als een Fred Flintstone-mobiel:

Al snel zat het scherm, de sidemarker en het knipperlicht op z'n plek. Alleen nog even het slot in de deur (sorry Sander ;D ) :

Zoals Sander al schreef, bleek Verwijst me een deur meegegeven te hebben waarvan het slot niet werkte. Misschien heeft ie dat zelf ook wel helemaal niet gemerkt, we zullen het nooit weten. In elk geval wilden we toen het slot maar overbouwen. Na een tijdje pielen met de stekker ontdekten we dat de andere kabelboom een draadje meer had en een bredere connector, omdat de S40 zo'n fijn alarm heeft wat ons al eerder een gehoorbeschadiging bezorgd heeft :eusa_wall:

Uiteraard was aan de speaker ook al eens geknutseld, dus die hebben we ook mee overgebouwd. Het was best een gehannes en ik was blij dat Sander erbij was, want ik had de kniptang al vast om de kabelboom in 3 stukken te knippen en de buitenspiegel (die we in z'n geheel vernieuwd hebben) over het huis heen te slingeren >:(

De bron van alle ellende:

Nadat alles in elkaar zat, een wasstraat opgezocht die open was:

Daarna ons even een uurtje flink in het zweet gewerkt en toen waren we het er beiden over eens dat we nog nooit van ons leven zo'n mooie auto hadden gezien ;D :

En die Sander wist maar niet van ophouden, je moest 'm echt wegtrekken bij die auto en hij wilde maar doorgaan ;D :

Het apparaat afgetankt en bij Olov voor de deur geparkeerd:

De overblijfselen:

Binnenkort maar even naar het stort brengen. Ik wacht de reactie van Olov even af en dan wilde ik deze week maar wat gebak laten bezorgen en dan hoop ik dat we dit hoofdstuk af kunnen sluiten. Sander ontzettend bedankt!

En wat sleutelt zo'n S40 een stuk onhandiger dan een XC70 ::) Het zal vast een beetje handigheid zijn, maar toch...
't Was stiekem wel een leuk dagje knutselen, al hebben we stevig door moeten werken om op een beetje normale tijd klaar te zijn :)

Taranis

Citaat van: maruska op 28-05-2012 16:55:37
erdinger soms ?

Nee Hoegaarden.

Citaat van: arjenT5R op 28-05-2012 17:29:33
waarom ga je nou steeds bbqen als ik aan boord zit!

Moet je bij m'n familie zijn :P

Citaat van: Chris op 28-05-2012 19:57:22

Ja hoor ;D Nog even snel fotoverslag posten en dan bedje in, morgen weer vroeg werken :)

Sbv

Graag gedaan, al had ik achteraf wat zonnebrand moeten opsmeren

elianmars

Citaat van: Taranis op 28-05-2012 21:46:11
ik was blij dat Sander erbij was, want ik had de kniptang al vast om de kabelboom in 3 stukken te knippen en de buitenspiegel (die we in z'n geheel vernieuwd hebben) over het huis heen te slingeren >:(

;D ;D

irikro

Netjes gedaan hoor heren :eusa_clap:

arjenT5R

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n mooie S40 gezien  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!