De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Citaat van: Sbv op 28-05-2012 21:50:16
Graag gedaan, al had ik achteraf wat zonnebrand moeten opsmeren

Ik zie ook een heel nat koppie. Was vast zweten zo in de zon?
Maar job well done heren!

Bouke

Goed bezig geweest zeg  :eusa_clap: jullie hebben er echt alles voor over om te klussen :eusa_silenced: ;D

Ewout Schalkwijk

Mooi gedaan jongens. Heb je nou nog wat weten te besparen? Houdt Olov de s40 nou in de bedrijfspoule? Dan krijg je hem weer als ze je deur gaan afstellen zeker. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-05-2012 22:18:17
Mooi gedaan jongens. Heb je nou nog wat weten te besparen? Houdt Olov de s40 nou in de bedrijfspoule? Dan krijg je hem weer als ze je deur gaan afstellen zeker. ;D

Ewøut
Al met al heeft Ronald nog wat het nodige bespaard en de S40 in leven weten te houden. Als er meer tijd was, dan had het wat goedkoper kunnen zijn waarschijnlijk, dan zoek je meer op het gemak maar onderdelen.

Taranis

Citaat van: Sbv op 28-05-2012 21:50:16
Graag gedaan, al had ik achteraf wat zonnebrand moeten opsmeren

Het werkt nog beter als je dat vooraf doet :P

Maar ik begrijp wat je bedoelt, de rest vond mij ook wat rood :)

Tnx voor de complimenten :D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-05-2012 22:18:17

Ik was 236 euro kwijt voor de onderdelen en ongeveer 50 euro diesel op en neer naar Uden. Dus iets meer dan 200 euro weten te besparen.
En ik ben er inderdaad bang voor dat ik 'm weer mee krijg als ze m'n deur af gaan stellen ;D Ik heb vandaag al gezegd dat ik hoopte dat er morgen een vrachtwagen overheen zou rijden zodat ik het ding nooit meer terug zie  :eusa_shhh:

Ben

Hij kan zo de showroom in.
Maar moest je die gouden letters er niet opschilderen?

Sbv

Citaat van: Ben op 28-05-2012 22:30:47
Hij kan zo de showroom in.
Maar moest je die gouden letters er niet opschilderen?
Sticker wou niet los en de verf helaas op  ;D

UserID6342

Netjes jongens en de auto is in ieder geval een heel stuk opgeknapt zo.  Ziet er weer keurig uit allemaal zo  :eusa_clap:.  En ja, ook ik vind die S en V40 dingen schijthokken om aan te sleutelen, dan zit een 850 of X70 toch iets logischer in elkaar allemaal.

Chris

So dan... das best netjes opgeknapt. Die auto ziet er weer toppie uit :). Ik denk dat Olov niks te klagen heeft, ze kunnen heb zo weer aan iemand meegeven.

Goed te horen dat het feitelijk nog mee is gevallen qua kosten, al blijft het natuurlijk onwijs r*k dat je nu toch weer extra geld kwijt bent.

Pino143

Die S40 is ws mooier dan ze em daar in jaaaaaaaaaaaaaren hebben gezien.
Nu maar hopen dat ie door een ander wordt platgereden zodat je die bak niet terugkrijgt als je voor de afstelling van je deuren weer bij Olov op de stoep staat. :D

Snellebaksteen

Zo dan!
Die ziet er aardig wat netter uit dan mijn S40.
Keurig hoor!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Nogmaals tnx voor de complimenten, we waren er zelf ook wel blij mee cq trots op :)

Net maar eens gebeld of alles naar wens was omdat ik nog niets gehoord had, maar 1 of andere slimmerik had het ding gisterochtend meteen al uitgeleend, dus het zal wel. Volgens de service manager zat het wel goed, aangezien ik volgens hem alle afspraken altijd netjes na kwam, was het nu vast ook naar tevredenheid opgelost en konden we het hele voorval wat hem betreft vergeten. Mooi 8)

Wel nog even gevraagd hoe het nu zat met de software voor de radio omdat de verlichting het nog steeds niet doet. De auto moest na vervanging van de deuren langer blijven om de software te laden, maar dat zijn ze dus alsnog vergeten :eusa_doh:
Nou ja, fouten maken is menselijk. Als de deur afgesteld wordt, wordt de software alsnog geladen.

Vanmiddag een lading onderdelen voor diverse forummers ophalen :P

Sbv

Mooi dat het nu afgesloten is. Onderdelen is ook wel prettig, dan gaan we wat mensen den ik wel blij worden  ;D

Taranis

Vanmiddag bij Olov langs geweest. De onderdelenman had de S40 wel gezien en vond 'm als nieuw. Hij was blij dat we 't zo op hadden kunnen lossen en ik ook, want dit heeft me meer dan 200 euro bespaard. Bovendien heeft het aan beide kanten wel wat goodwill gekweekt. Ik heb er wel gebak bij moeten beloven toen ik zei dat ik de auto zelf op zou knappen, dus vrijdag krijgen ze wat bezorgd bij de koffie:

8)

Citaat van: Claudia op 30-05-2012 20:04:56
Als een XC90 ook een onderdeel is...je weet waar mijn huis woont! ;D

Die past niet in de kofferbak!

Citaat van: Sbv op 30-05-2012 10:09:20
Mooi dat het nu afgesloten is. Onderdelen is ook wel prettig, dan gaan we wat mensen den ik wel blij worden  ;D

Mwoah, Ewout verslikte zich toch even toen hij dacht dat het totaalbedrag van de order alleen voor zijn onderdelen was :eusa_whistle: ;D

Taranis

Nee, want als ze m'n deuren niet ruis-vrij maken en nog een keer de software van de radio vergeten, loop ik net zo hard weer te schelden. En dat weten ze ;D