De Crossmeeuw

Gestart door Taranis, 01-05-2009 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: Taranis op 17-06-2012 13:59:12
Citaat van: arjenT5R op 17-06-2012 11:35:10
karate kick op je gaspedaal ik heb toch wel zeker 5 minuten onder mijn bureau gelegen met de tranen in m'n ogen.
Kaptein kwam al vragen of het wel goed ging  ;D

Gaat het weer een beetje jochie? ;D

Ik denk niet dat hij gaat reageren. Volgens mij is hij nog een beetje onderingedrukt van het (b/f)eessie gisteren :D

arjenT5R

Citaat van: viking_in_shorts op 17-06-2012 14:08:28
Citaat van: Taranis op 17-06-2012 13:59:12
Citaat van: arjenT5R op 17-06-2012 11:35:10
karate kick op je gaspedaal ik heb toch wel zeker 5 minuten onder mijn bureau gelegen met de tranen in m'n ogen.
Kaptein kwam al vragen of het wel goed ging  ;D

Gaat het weer een beetje jochie? ;D

Ik denk niet dat hij gaat reageren. Volgens mij is hij nog een beetje onderingedrukt van het (b/f)eessie gisteren :D

Gehe ja ik ben onderhand weer wakker hoor  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Chris

Citaat van: Taranis op 16-06-2012 12:53:00
Citaat van: Sbv op 16-06-2012 12:50:24
Kan het zijn dat je met die trap de pedaalstand sensor ontregelt hebt ?

Nee, die krijgt wel vaker wat voor z'n kiezen ;D

Inmiddels gevonden dat Vida maximaal 255 storingscodes opslaat en dat de storing aan de luchtmassameter reeds 255 keer gemeten is :eusa_think:

Inderdaad vanavond nog maar eens uitlezen.

Lees dit nu pas... goed uitkijken voor fietsers de komende tijd kerel ;).

Maaruh... 255 foutcodes. Das wel errug veul :eusa_wall:. Inmiddels al wat verder met die LMM code?

Mooie foto van de XC bij de Ikea btw ;D!

Taranis

Citaat van: Chris op 18-06-2012 19:51:37
Lees dit nu pas... goed uitkijken voor fietsers de komende tijd kerel ;).

Maaruh... 255 foutcodes. Das wel errug veul :eusa_wall:. Inmiddels al wat verder met die LMM code?

Platrijden die stomme fietsers :evil:
LMM-code komt niet terug, gaspedaalcode ook niet. Ik wil 'm volgende week voordat ie naar Olov gaat nog even uitlezen en direct erna. Misschien (ik kan het me niet voorstellen) dat zij op 1 of andere manier die code gegenereerd hebben. Ik heb er geen verklaring voor.

;D
Ik moet binnenkort even uitvogelen of net als bij de classics de passagiersstoel plat kan. Dan kan ik nog een ritje Ikea doen (Pax garderobekast :) )

Ben

Citaat van: Taranis op 19-06-2012 08:16:37
Ik moet binnenkort even uitvogelen of net als bij de classics de passagiersstoel plat kan.)

Ja , dat kan

Sbv

Aan de passagierskant zitten onderaan de rugleuning 2 handles die je in kan drukken en daarmee kan de leuning helemaal voorover

Chris

Citaat van: Taranis op 19-06-2012 08:16:37

;D
Ik moet binnenkort even uitvogelen of net als bij de classics de passagiersstoel plat kan. Dan kan ik nog een ritje Ikea doen (Pax garderobekast :) )

Bij de S60 gaat dat weet ik, heb namelijk ook een keer spullen bij de Ikea gehaald. Onderaan de stoel aan de achterzijde zitten twee hendeltjes, even omhoog halen en dan kan de stoel plat.

Had een kast die mee moest, met de stoel plat ging het er precies in. Overigens ook stom genoeg aangegeven dat ik het zelf wel zou meenemen... en dat met een S60. Voor een aantal spullen kon ik dus weer terug omdat een gedeelte toch niet mee kon in de auto. Paste niet door de deur en niet door de opening van de kofferruimte :eusa_wall:. Ging maar net goed omdat het al na sluitingstijd was ;D, anders had ik een uitdaging gehad daar op die parkeerplaats.

Taranis

Duidelijk, dank jullie wel ;D

2.42 x 0,60 meter moet er dan net in kunnen passen :)

Ben

Denk om je rug !

Chris

Citaat van: Ben op 19-06-2012 08:45:19
Denk om je rug !

Das best een goede tip ja...

elianmars

Denk om je rug !

Ja, als zo'n stoel plat gaat, terwijl je er nog in zit, is 't niet fijn voor je rug  :eusa_shifty:

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 19-06-2012 09:56:36
Denk om je rug !

Ja, als zo'n stoel plat gaat, terwijl je er nog in zit, is 't niet fijn voor je rug  :eusa_shifty:

;D
De Tussenpaus

maruska

gelukkig voor Ronald is hij gewend op het dak te reizen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Snellebaksteen

Pax garderobe kast gaat zonder moeite mee kan ik je uit ervaring vertellen.
Wel eerst de passagiersstoel zo ver mogelijk naar achter zetten voordat je hem plat legt, dan ligt de hoofdsteun minder ver op het dashboard en kan hij platter.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Wederom tnx voor de tips! ;D

Met het vervoeren van dat soort grote spullen ben ik toch wel erg blij dat ik geen auto v/d zaak geaccepteerd heb :P (al zouden de bezorgkosten er dan makkelijk af kunnen ;D )