Moose power EVOLVE: 850 2.5 20V 170PK --> 850 T5 370PK --> C70 T-5 240PK

Gestart door Moosepower, 06-05-2009 21:34:57

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Laserblue op 02-11-2009 22:37:33
Citaat van: Dave op 02-11-2009 18:47:35
Citaat van: innocenti op 02-11-2009 12:41:32
Mijn lichtbeeld met de lenslampen is super. Alleen groot licht laat te wensen over, maar gebruik het zelden.
Dat kan ik volledig beamen! En ook passagiers van mij waren onder de indruk van het goede lichtbeeld.

hier ook hoor  ;)

Bij Sander's S70R ook heel goed lichtbeeld met die lampen i.c.m. xenon.

Richard850

Mooie auto, alleen zijn de voorbanden niet een beetje versleten?:P

Freakybaby

Citaat van: Rudy-M op 02-11-2009 22:20:35
En gas in een C70 T-5?  :-X

Gas in een zwarte C70-T-5 (en dan met schuifdak en handbak) dan heb je ongeveer mijn droomauto van wat hier op dit forum mag...

Citaat van: Richard850 op 02-11-2009 23:50:39
Mooie auto, alleen zijn de voorbanden niet een beetje versleten?:P

Nee joh, dat zijn slicks  8)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Moosepower

Dit zijn foto's van de vorige eigenaar, inmiddels liggen er nieuwe Michelin PS om aan de voorzijde.
Over het lichtbeeld eens kijken of ik zaterdag de boel wat beter kan afstellen.

Mijn droom C70
-Saffron Pearl
-T-5
-1998/1999 ivm gas
-Handbak
-Leder interieur
-Dolby Pro Logic
-19'' BBS Le Mans
-KW schroefset
-Ferrita pijpie
-Facelift lampen voor en achterzijde

:eusa_drool: :eusa_drool:

Alleen een nadeel dat soort auto's zijn er niet veel en vrij duur maar je moet wat te dromen hebben ;D

Things to do lijstje:
-Linker mistlamp vervangen
-Facelift knipperlichten
-Ogrinele koplampen monteren
-Kapje voor het sleepoog in de voorbumper zoeken
-Rammel rv in wielophanging verhelpen
-Remklauwen weer in een normale kleur schilderen
-Handrem nakijken
-storing in de ECC verhelpen
-2X Kastje afstandsbediening vervangen

We hebben wel weer wat te doen in de kerst vakantie

Moosepower

Net even de airco/ecc topics door gelezen lijkt er op dat een sensor overleden is of de kachelventilator ernstig vervuild. Voor de zekerheid eerst even uitlaten lezen bij de dealer zaterdag en dan even prutsen.
Heb gelezen dat je een hoop kan repareren met een stofzuiger, perslucht en WD40 ;D

Dit blijft toch een super forum  :eusa_dance:

Heeft iemand trouwens nog tips om het leer te behandelen? Het is namelijk een beetje groezelig en niet echt mooi meer. Zoek dus iets om het goed mee te kunnen cleanen en daarna te verzorgen.

Voor de rest bevalt de C prima echt een auto om mee te cruizen, ik rij nou heerlijk ontspannen. Is heel anders als een snelle 850 T-5 met een JT pijp met een demper  ;D

Scooby Doo

Om te reinigen, washandje, teiltje water en glycerinezeep. Dit is zeer goedkoop en werkt perfect. geen gewone zeep nemen, maar echt wel glycerinezeep, dit voor de pH waarde.

Daarna als het droog is, insmeren met een goed lederonderhoudsproduct.

Suc6.
Puppy Power!!!

Moosepower

Citaat van: Scooby Doo op 03-11-2009 20:33:33
Om te reinigen, washandje, teiltje water en glycerinezeep. Dit is zeer goedkoop en werkt perfect. geen gewone zeep nemen, maar echt wel glycerinezeep, dit voor de pH waarde.

Daarna als het droog is, insmeren met een goed lederonderhoudsproduct.

Suc6.

Van het weekend maar eens van die zeep scoren een wat verzorgingsmiddel thanx voor de tip

Citaat van: peteRRR op 03-11-2009 22:46:46
MarkJan,gefeliciteerd met jou nieuwe aanwinst,goh wat een mooi model van volvo :eusa_clap:.
En de kleur,ja,vindt zelf zwart erg mooi en dan met zilveren velgen... errug mooi  ;D
De auto is bij jou in goede handen,je hebt kennis zat.

Groet.

Ga de C70 weer netjes maken en er weer een nieuwe eigenaar er voor zoeken want het goud lonkt ;D
I love Saffron Pearl

Moosepower

Licht is inmiddels gemaakt, lampen lampen stonden op zijn zacht gezegd niet optimaal afgesteld  ???
Weet nu waarom mensen xenon monteren  8) wauw wat een bak licht  :eusa_dance:

Scooby Doo

Ik heb me een blokje gekocht bij de apotheek. Kostte iets van een €2,5 dacht ik. Zal ook wel in busjes bestaan.

Succes.
Puppy Power!!!

Moosepower

Gister de nieuwe eigenaar van mijn oude T-5 aan de lijn gehad, hij heeft echt heel veel pech gehad.

Had een tikje in de motor wat een kromme drijfstang bleek te zijn. Kan gebeuren heeft meteen het blok gereviseerd met versterkte drijfstangen en gesmeede zuigers. Blok was weer in goede staat 495cc injectors gemonteerd op naar de chipper, welke weet ik niet. Daar aangekomen begonnen met afstellen de chipper vertrouwde de versnellingsbak niet omdat hij uit zijn 2e versnelling sprong. Hij rijd ermee naar huis springt de diff uit elkaar resultaat versnelingsbak gescheurd. Is wel heel veel pech in een korte tijd, zeker omdat ik nooit iets heb gehad met de auto, alleen als het erg koud was sprong hij wel een uit de 2e versnelling bij het nemen van een rotonde icm een laag toerental. Maar voor de rest geen olie verbruik of andere signalen dat er ergens iets mis was. Vind het toch zuur dat die jongen nog geen plezier van de auto heeft gehad. Maar is blijkbaar domme pech alles in 2 weken tijd.

Wie heeft een nog een goede bak liggen voor een vriendelijke prijs dan kan ik dat ff door geven.
Past een M59 bak ook???

corredor

oej ben blij dat ik niet al de centen had om jou auto te kopen want deze extra kosten die je nieuwe koper heeft gehad trek ik als student zijnde nooit!

mooie c70 trouwens, ga je projectje mooi volgen!
succes

ps je moet je advertentie nog ff van marktplaats halen ;)

daytonawim

Mijn lichtbeeld met de lenslampen is super. Alleen groot licht laat te wensen over, maar gebruik het zelden.

Ik kan mij hierbij aansluiten.
Het dim licht is echt beter dan de standaard koplampen.

Moosepower

Vandaag bij de dealer het afdekkapje voor het sleepoog besteld prijs was goed minder dan 4 euro :), alleen het kapje even spuiten.

BenC70ES

Citaat van: daytonawim op 11-11-2009 15:17:35

Ik kan mij hierbij aansluiten.
Het dim licht is echt beter dan de standaard koplampen.

De orginele heldere C70 koplampen geven ook veel meer licht als de gewone exemplaren.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!