Zwarte Volvo V70 1998 en Volvo 240

Gestart door rogerV701998, 31-05-2009 13:21:58

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: Claudia op 15-06-2014 12:07:36
Ach, je kunt ook de rest van de auto aanpassen aan de bumper...schuurspons?

Toptip! ;D

rogerV701998

Vanmiddag even bij thuur langs geweest om het rubbertje van de peilstok te vervangen. Zoals eerder te lezen lekte deze een beetje bij de aansluiting op het blok.

Bij nader inzien wel verklaarbaar.

Vervolgens thuur nog even geholpen met wat sloopwerkzaamheden. De moderne manier van het gebruik van een brug.

;D

Helaas had ik m'n pak aan anders was ik nu nog aan het slopen.  8)

)()()sT

Nautic blue pearl.... Is die motorkap nog een beetje netjes (Thuur)? 8)

Vulk

Aan het oefenen voor binnenkort denk ik. :)

rogerV701998

Citaat van: Vulk op 21-06-2014 18:11:50
Aan het oefenen voor binnenkort denk ik. :)

Thuur is zich (mentaal en anderszins) aan het voorbereiden inderdaad.

;D

rogerV701998

Gisteren heeft de 240 weer even wat aandacht gekregen.

Er zat een fabricagefout in de achterste demper van de uitlaat dus die moest vervangen worden.

Te zien is dat de buis los zit.

Ook weer verholpen.

Via thuur heb ik een webshop gevonden die de juiste buitentemperatuursensor had waardoor ik in de auto wat nauwkeuriger kan zien wat voor een temperatuur het buiten is. Die is ook geplaatst.

De achterruit wisser stopte niet meer automatisch in de "0 stand". Het bleek aan de bedieningshendel te liggen. Een andere ben ik inmiddels via volvolvo.nl op het spoor.

Ook maar weer wat plaatjes van de onderkant van de 240 gemaakt. Wat is het toch een lomp ding... ;D

Ziet er allemaal goed uit.

Vandaag de V70 weer eens wat aandacht gegeven. Na de wekelijkse wasstraat :D het interieur schoongemaakt en de stoelen in het leervet gezet.

Ben nog altijd een zeer tevreden V70 bezitter en blijf het een geweldig model vinden.

Alleen die neus... :eusa_think:

Ach, hij rijdt er niet slechter om.

Dit laatst gekocht bij de ANWB. Kunnen we van de zomer lekker snel langs de tolpoortjes. 8)

En we blijven kilometers maken. :)

Marc O.

Citaat van: rogerV701998 op 28-06-2014 12:12:22
Dit laatst gekocht bij de ANWB. Kunnen we van de zomer lekker snel langs de tolpoortjes. 8)

Ideaal! Heb er zelf ook eentje achter de voorruit hangen. Ben wel voorbereid op seinende Fransozen achter je, wanneer je zo'n automatische tolpoort benadert. Ze zullen waarschijnlijk denken dat je op het verkeerde poortje aan rijdt. Des te leuker hun verbaasde gezichten als het poortje voor je open gaat ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

rogerV701998

Citaat van: Marc O. op 28-06-2014 12:26:54
Citaat van: rogerV701998 op 28-06-2014 12:12:22

Ideaal! Heb er zelf ook eentje achter de voorruit hangen. Ben wel voorbereid op seinende Fransozen achter je, wanneer je zo'n automatische tolpoort benadert. Ze zullen waarschijnlijk denken dat je op het verkeerde poortje aan rijdt. Des te leuker hun verbaasde gezichten als het poortje voor je open gaat ;D

We gaan het meemaken. ;D

Miel850

Hoe werkt zo'n ANWB ding en wat kost ie?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rogerV701998

)()()sT

Vulk

Eerst de auto 100% maken en dan een andere kopen!  :eusa_think:

:eusa_whistle:

rogerV701998

Citaat van: Vulk op 29-06-2014 07:29:23
Eerst de auto 100% maken en dan een andere kopen!  :eusa_think:

:eusa_whistle:

;D

Jij kunt het weten. 8)

Maar nee hoor, er komt geen andere. Ben nog steeds zeer tevreden over de 10 klepper en hoop er nog lang mee te kunnen rijden.

Soms filosofeer ik wel eens over een mooie en vooral snelle R maar daar kleven ook nadelen aan. Mijn V70 is nu inderdaad helemaal in orde en daar wil ik de komende tijd wel van blijven genieten. :D

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.