Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

sander2

Citaat van: spekkie99 op 29-03-2011 08:37:47
http://youtu.be/R9cNsK0s9WQ

of moet deze in humor  ;D

Ik mag graag een PVV'er een flater zien slaan maar in dit geval zit er wel een kern van waarheid in haar verhaal het komt alleen een beetje rot haar strot uit. Las een artikel van een Hoogleraar Statistiek die aangaf dat ze klaarblijkelijk wel een punt heeft. Komt erop neer dat taakstraffers per definitie een minder ernstig feit hebben gepleegd dan celstraffers en dus lastig met elkaar te vergelijken zijn etc etc

Marc O.

En wat vinden we hier van?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/10089149/__Woede_om_moslimcongres__.html
En dan doel ik niet op het feit dat er een congres wordt gehouden, maar op het onderwerp ervan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

jrkalf

Wat is het onderwerp van het congress?

Ik lees alleen maar dat er een congress in Amsterdam zal zijn met onder de aanwezige wat dubieuze figuren die moslim zijn en tevens ook nog eens lid van een wat radicalere organisatie..

Daaruit kan je in de lijn der logica ook opmaken dat er wel iemand van een veiligheidsdienst aanwezig zal zijn om mee te luisteren.

Maar het onderwerp van het congress kan ik maar niet vinden? Wereld theeleut conferentie?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Marc O.

Dit niet duidelijk genoeg dan?

Citaat van:  Telegraaf
Hizb ut-Tahrir (letterlijk 'partij van de bevrijding') is een internationale politiekislamitische beweging, die stelt dat de Koran een blauwdruk biedt voor een alternatieve vorm van staatsinrichting, onverenigbaar met een parlementaire democratie. Volgens de AIVD is het ,,uiteindelijke doel van de Hizb ut-Tahrir dan ook het vestigen van een islamitische staat, waarin de sharia van kracht is. Daarnaast bevat de ideologie van de Hizbm ut-Tahrir antiwesterse, antizionistische en anti-integratieve elementen."

confruo

Die willen schijnbaar terug naar het islamitisch kalifaat uit het jaar 622.  Het plaatje op de wiki pagina laat de landen zien waar nu alle dictators worden afgezet.

jrkalf

Voor ieder een plekje op deze aardkloot, maar voor die mensen liever niet hier. Verenigt u en de uwen graag op een andere plek in de wereld.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Lampje

Daar zijn de moslim-maatschappijen blijkbaar al hard mee bezig. Even wat interessante cijfers over de jacht op christenen:

http://www.nu.nl/buitenland/2706864/christenen-lijden-meest-in-noord-korea.html

Misha

Citaat van: Lampje op 04-01-2012 07:30:07
Daar zijn de moslim-maatschappijen blijkbaar al hard mee bezig. Even wat interessante cijfers over de jacht op christenen:

Ja, die viel mij ook op.

Wat het meest opvallend is daaraan:

De ranglijst heeft dit jaar een nieuwe nummer twee: Afghanistan. In 2011 zaten er twee christenen gevangen. In beide gevallen werd met de doodstraf gedreigd.

Ik stel dus voor dat we geen invallen meer gaan doen in dat soort landen om ze te "bevrijden".
Verder denk ik dat het niet klopt als er maar twee gevangen zitten en in Noord Korea spreekt men over tienduizenden.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

henry classic v70

Citaat van: Misha op 04-01-2012 09:15:30
Citaat van: Lampje op 04-01-2012 07:30:07

Ja, die viel mij ook op.

Wat het meest opvallend is daaraan:

De ranglijst heeft dit jaar een nieuwe nummer twee: Afghanistan. In 2011 zaten er twee christenen gevangen. In beide gevallen werd met de doodstraf gedreigd.

Ik stel dus voor dat we geen invallen meer gaan doen in dat soort landen om ze te "bevrijden".
Verder denk ik dat het niet klopt als er maar twee gevangen zitten en in Noord Korea spreekt men over tienduizenden.

:eusa_clap: :eusa_clap:  Daar kan ik me helemaal in vinden  :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

daytonawim

Mm, als ik dat zo lees kunnen de rollen ook omgedraaid worden  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Of ben ik dan kortzichtig  :eusa_doh: :eusa_doh:

Overigens zorgen geloofszaken voor de grootste oorlogs ellende  :eusa_wall: :eusa_wall:

Misha

Citaat van: daytonawim op 04-01-2012 17:26:37
Mm, als ik dat zo lees kunnen de rollen ook omgedraaid worden  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Overigens zorgen geloofszaken voor de grootste oorlogs ellende  :eusa_wall: :eusa_wall:
Elke vorm van overtuiging die de ratio buiten spel zet en waarvoor men bereid is het leven te geven is eng.
Geloof is daar helaas een  bekende van.
Maar vergeet niet dat Moeder Theresa en majoor bosshardt ook uit hun geloof handelden.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Citaat van: Misha op 04-01-2012 17:53:56
Mm, als ik dat zo lees kunnen de rollen ook omgedraaid worden  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Of ben ik dan kortzichtig  :eusa_doh: :eusa_doh:

Overigens zorgen geloofszaken voor de grootste oorlogs ellende  :eusa_wall: :eusa_wall:
Elke vorm van overtuiging die de ratio buiten spel zet en waarvoor men bereid is het leven te geven is eng.
Geloof is daar helaas een  bekende van.
Maar vergeet niet dat Moeder Theresa en majoor bosshardt ook uit hun geloof handelden.

Alles in het leven staat of valt met het hoog of laag,dag en nacht,geluk en verdriet,zwart en wit,..enz.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Marc O.

Citaat van: Misha op 04-01-2012 17:53:56

Geloof is daar helaas een  bekende van.

Persoonlijk (maar ik heb makkelijk praten, ik weet het) zou ik beiden graag opgeven in ruil voor een einde aan alle vormen van religie.

peteRRR

Open en dicht,warm en koud,zoet en zuur,zwak en sterk,aan en uit,snel en langzaam,doof en blind,
echt en nep,zwaar en licht,hier en daar,ja en nee,goed en fout,1 en allen,gezond en ongezond,lachen en huilen,
wel of niet,dik of dun,scheef of recht,arm of rijk,veel of weinig,in en uit,voor of achter,zon of regen,lekker of vies,nu of nooit,
links of rechts,heen en weer,.....

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla