Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: R o b op 08-06-2009 13:37:43
Citaat van: R o b op 08-06-2009 09:28:08
Denk dat we met een CD CDA/PVDA stroming nog niet eens zo slecht af zijn, al had ik de liberale kant er liever ook nog bij gezien.

Bij deze zal ik aftreden als forumlid...mijn incompetente schrijfmethoden hebben veel forumleden tot wanhoop gedreven.  :-[

Vanaf nu ga ik door in een eenmansforum!  ;D

dus je begint meteen met het uitsluiten van anderen?  ::)

komt me bekend voor  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

R o b

Hmmmm....daar gaat mijn liberale image!  8) ;D

Misha

Eigenlijk is het precies andersom. Als je je stem gebruikt, mag je niet zeuren. :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

Citaat van: Misha op 08-06-2009 15:22:14
Eigenlijk is het precies andersom. Als je je stem gebruikt, mag je niet zeuren. :eusa_think:

lijkt me niet Mies,
Ik heb gestemd maar absoluut niet op het huidige kabinet  ;)

Zou zo graag zien dat Zalm weer terug kwam  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

UserID6342

Citaat van: R o b op 08-06-2009 09:28:08
Denk dat we met een CD CDA/PVDA stroming nog niet eens zo slecht af zijn, al had ik de liberale kant er liever ook nog bij gezien.
Dat zooitje hebben we al eens eerder gehad en was ook geen succes. 

Wel ben ik het met je eens dat de liberale kant er gerust bij had gemogen.  Eerlijk is eerlijk.  En ja, de meeste mensen die nu op de PVV hebben gestemd (waaronder ikzelf) hebben door deze aktie een protest stem willen uitbrengen.  Dat heeft niets maar dan ook helemaal niets met de economische crisis te maken. 

Die redeneringen vanuit het huidige kabinet zeggen dan ook al genoeg.  Politiek Den Haag is een eigen wereldje en het blijkt dus wel degelijk dat deze compleet los staat van wat de burgers nu eigenlijk willen.  Platweg gezegd, zakkenvullers dus.  Als een gewone burger dit soort onzin zou uithalen cq. verkopen word diegene gearresteerd wegens oplichting.  In Den Haag heet dit politiek bedrijven. 

Ik ben blij dat Wilders (en ook de SP) zoveel stemmen heeft gekregen, of je het nu met hem eens bent of niet.  Al is het maar alleen om duidelijk te maken dat de gewone bevolking het helemaal spuugzat is wat er hier in Nederland gebeurt. 

Ben ik dan een rascist ?  Als men dat zo wilt noemen dan is het zo...  Ik lig er in ieder geval niet wakker van.  Mooi voorbeeldje, kijk naar het voorvalletje van Thijzzer van de week, vind je dit voorbeeldje kwats of onzin, zet dan de TV eens aan en kijk eens een keer naar opsporing verzocht....  Weet je meteen genoeg en ben je ook meteen weer helemaal bij...  Sla de krant eens los en lees eens wat voor overlast de diverse (vaak buitenlandse) hangjongeren, etc. veroorzaken.  Daar mag je allemaal niets van zeggen want dan discrimineer je etc.  Dat mogen (!) hun dan weer wel zeggen natuurlijk.  Wat ik nu zeg is knap ongenuanceerd, maar voor mij mag dat hele gekleurde spul gewoon oprotten, de goede uiteraard daargelaten.  Met de goede heeft niemand, wie dan ook, problemen mee en deze mensen verdienen dan ook mijn grootste respect.  In hun eigen land worden deze gasten (het gajes dus) ook flink bestraft en werd / word het ook niet getolereerd, waarom hier dan wel ??

Ge-edit om 16.17 ivm spelfouten

UserID6342

Citaat van: Laserblue op 08-06-2009 15:30:31
Zou zo graag zien dat Zalm weer terug kwam  :-\
mee eens

daytonawim

Leg dat eens uit ???

Kingfisher

Citaat van: R o b op 08-06-2009 13:37:43Vanaf nu ga ik door in een eenmansforum!  ;D

Ik zou het wachtgeld pakken!

Daf46

Citaat van: Dirk342 op 08-06-2009 15:47:34kijk naar het voorvalletje van Thijzzer van de week, vind je dit voorbeeldje kwats of onzin

JA

UserID6342

Citaat van: Daf46 op 08-06-2009 16:03:24
Citaat van: Dirk342 op 08-06-2009 15:47:34kijk naar het voorvalletje van Thijzzer van de week, vind je dit voorbeeldje kwats of onzin
JA
Dus jij vind het normaal als iemand zijn auto klem zet (al dan niet expres) je gelijk "verhaal" kom halen met drie man sterk ???  Ok, dat kan natuurlijk maar ik vind het in ieder geval niet normaal !!  En ik denk het merendeel van de burgers ook niet !!

Daf46

Citaat van: Dirk342 op 08-06-2009 16:13:44
JA
Dus jij vind het normaal als iemand zijn auto klem zet (al dan niet expres) je gelijk "verhaal" kom halen met drie man sterk ???  Ok, dat kan natuurlijk maar ik vind het in ieder geval niet normaal !!  En ik denk het merendeel van de burgers ook niet !!
Mijn punt ligt daar niet. (Maar dat was gewoon haantjes gedrag, kan ik mij moeilijk aan ergeren en dit gedrag is niet strikt voorbehouden voor buitenlanders)

Misha

Citaat van: daytonawim op 08-06-2009 15:57:59

Leg dat eens uit ???
Dan heb je dus gestemd op de partij die je nastaat in een Democratisch Stelsel en zul je je in beginsel met een serene glimlach neer moeten leggen bij de uitslag, dat staan we immers allemaal na. We hebben gedaan wat we kunnen en mogen, en dienen vrede te hebben met het resultaat, over 4 jaar weer een kans !

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Hans Duiven

Citaat van: GeertG op 08-06-2009 12:41:35
Niet geweest afgelopen donderdag dus ik mag hier ook niet mee discussieren.......... ::)

Stembiljet lag een goede 300km zuidelijker en ik zat 'vast' op een eiland. Vantevoren door drukte simpelweg vergeten iemand te machtigen dus voor het eerst in mijn leven sinds ik kiesrecht heb helaas verstek moeten laten gaan. Anders zeker gegaan.

Ik ook  :eusa_wall: 24 uurs dienst en  er nooit weer aan gedacht. Óók de eerste keer dat ik mijn stem verloren laat gaan.

Hans

Thys

JA

Ik zal de laatste zijn die een hele volksstam/ethnische groep/watdanook over 1 kam zal scheren, hufters heb je nu eenmaal overal, daar heb je écht geen kleurtje voor nodig :D

Wél ben ik van mening dat veel vooroordelen niet zomaar uit de lucht komen vallen. Jammer, maar waar.

UserID6342

Citaat van: thyzerrr op 08-06-2009 16:51:21
Ik zal de laatste zijn die een hele volksstam/ethnische groep/watdanook over 1 kam zal scheren, hufters heb je nu eenmaal overal, daar heb je écht geen kleurtje voor nodig :D
Wél ben ik van mening dat veel vooroordelen niet zomaar uit de lucht komen vallen. Jammer, maar waar.
mee eens