TURBO stelt zich voor! Student zoekt T-5, edit: zoektocht voorbij!

Gestart door R1K, 02-06-2009 17:32:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MICHEL306

Citaat van: Ann. op 02-06-2009 19:50:26
:eusa_whistle: Gelukkig dacht al dat ik teveel betaald had toen ik al die stuntprijzen zag... :'(

yep je bent ge.....tild     hahahah

UserID6342

Citaat van: MICHEL306 op 02-06-2009 22:31:27
Citaat van: Ann. op 02-06-2009 19:50:26
:eusa_whistle: Gelukkig dacht al dat ik teveel betaald had toen ik al die stuntprijzen zag... :'(
yep je bent ge.....tild     hahahah
Michel, wees eens eerlijk...je wou eerst zeggen je bent gen..... ;D

nielshoevenaars

Staat ook nog een mooie t-5R in Moordrecht voor niet teveel op marktplaats.. Moet je ff checken...

groet,

Niels


FGG

Citaat van: T5-R(ik) op 02-06-2009 21:25:42
Wat betreft de T5, dat was er nu juist eentje die ik vanwege de tips in dit topic uit mn hoofd had gezet.... de meningen zijn verdeeld?

Welke tips bedoel je precies? Wat zou er mis moeten zijn met een mooie T-5?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: nielshoevenaars op 02-06-2009 22:55:18
Staat ook nog een mooie t-5R in Moordrecht voor niet teveel op marktplaats.. Moet je ff checken...

groet,

Niels



Deze dus: http://link.marktplaats.nl/254386588

Ik had er ook al naar gekeken. Is volgens mij geen verkeerde.

S. Brouwer

Citaat van: Turbobiker op 02-06-2009 18:40:49
Welkom Rik. En succes met je zoektocht.

Als een T-5R binnen het budget van een student valt, zou ik er met een bocht omheen lopen. In de regel is er dan heel wat mis met de wagen en moet er nog eens zo een bedrag geinvesteerd worden om de wagen in redelijke staat te krijgen...

mwha deze student rijd ondertussen al twee jaar tevreden in een s70 t-5, het is inderdaad een aanslag op m'n salaris. Maar het is zeker goed te doen naast het geregeld de kroeg in gaan en alle "gekke" dingen die een gemiddelde student doet.   

Ik denk dat zolang je als student thuis woont je je meer "gekke" dingen kan veroorloofen dan wanneer je een huis hebt en een gezin moet onderhouden.

Jerommeke


thijsj

Citaat van: T5-R(ik) op 02-06-2009 21:25:42
Citaat van: thijsj op 02-06-2009 19:59:38
Citaat van: T5-R(ik) op 02-06-2009 19:32:24
het liefst een 850 T5-R met een bekende historie en sowieso de pegasus wielen.
Op een T-5R horen Titans, maar dat terzijde ;)

Misschien is dit een aardige? Met Titans en R-bumper :eusa_dance:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lftltd21klta

Nou dat is fijn, heb gelijk al een fout in mn nickname zitten (@FGG, ja dat vind ik balen) ,zeker geen manier om die nog te veranderen?

Wat betreft de T5, dat was er nu juist eentje die ik vanwege de tips in dit topic uit mn hoofd had gezet.... de meningen zijn verdeeld?
Ach, uit je hoofd zetten... De prijs laat aardig wat ruimte voor klussen, denk ik. Ik vind'em er voor de prijs netjes uit zien en zou zeggen, verkijk je niet op de km-stand ;)
Dat wil zeggen, als er wat bekend is over gebruik- en onderhoudsverleden. Maar dat is bij elke stand belangrijk.
Citaat van: Jerommeke op 03-06-2009 09:11:24
eh, student... veroorloofen...?!?   :eusa_think:
lol

Ann.


Ludo

Citaat van: S. Brouwer op 03-06-2009 00:52:50
mwha deze student rijd ondertussen al twee jaar tevreden in een s70 t-5, het is inderdaad een aanslag op m'n salaris.

student, en een salaris. ???
ik ben veels te vroeg geboren...  :eusa_doh:  :evil:

thuur

Citaat van: Ludo op 03-06-2009 12:13:53
Citaat van: S. Brouwer op 03-06-2009 00:52:50
mwha deze student rijd ondertussen al twee jaar tevreden in een s70 t-5, het is inderdaad een aanslag op m'n salaris.

student, en een salaris. ???
ik ben veels te vroeg geboren...  :eusa_doh:  :evil:

Ik verdiende ook bijna 5 gulden per uur (zonder inflatie bijna 2 euro 30!) op het eind van mijn studie met bijbaantjes.. :eusa_snooty:

Ach ja... Ik ben oud geboren..


Welkom!


Gr :angel:

R1K

Zo wat een zooi reacties, dit is zeker een zeer actief forum.

Zal even op iedereen reageren:

@niels: zeker een mooie, ook nog eens een estate, en een lage km-stand. helaas wel een automaat (hou gewoon van een handbak) en is ie nou verlaagd? verder iets te duur, maar bedankt voor de tip, hou em in de gaten.

@FGG: ik had het over de tip dat je voor een lage prijs ook vaak een minder goede auto krijgt, is ook logisch, maar aangezien het een automaat is, maak ik me daar toch een beetje druk om. verder wel qua uiterlijk heel dichtbij wat ik wil.

@brouwer: ik woon alleen niet meer bij mn ouders, die wonen in Amersfoort, waar ik ook werk. maar goed om te horen dat het te behappen is. mag ik heel asociaal vragen wat je ongeveer per maand kwijt bent en of je em op je eigen naam of op een andere verzekerd hebt staan?

@thijsj: op de km-stand zal ik me zeker niet verkijken, dat is wel hetgeen waar ik me het minst druk over maak, meer over de hier eerder genoemde dingen als een automaat.

@ann: het liefst een estate ja, en een handbak. als ik dan toch mag kiezen.


Rik.

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

)()()sT

Citaat van: reneetje op 03-06-2009 14:23:32
Hier heb je er een......

http://link.marktplaats.nl/256119528

Zonde hè.... ding ziet er niet uit  :-\
Misschien iets voor een meerjaren plan  :evil: :eusa_angel:

walter leever

Citaat van: )()()sT op 03-06-2009 14:25:39
Citaat van: reneetje op 03-06-2009 14:23:32
Hier heb je er een......

http://link.marktplaats.nl/256119528

Zonde hè.... ding ziet er niet uit  :-\
Misschien iets voor een meerjaren plan  :evil: :eusa_angel:

Wilde net reageren......................te laat.

"een paar gebruikssporen" :eusa_think: