Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Subonno op 01-11-2011 21:01:03
ik ga CODMW3 bestellen!

Heb hem en ga hem zo starten!  :eusa_dance:

CarolineB

Citaat van: fbm op 08-11-2011 20:09:40
Citaat van: Subonno op 01-11-2011 21:01:03
ik ga CODMW3 bestellen!

Heb hem en ga hem zo starten!  :eusa_dance:
Mijn zoon heeft nog nooit zo snel na schooltijd zijn huiswerk gemaakt :o
Want hij heeft vanmiddag ook MW3 gekregen, hij had het bestelformulier in augustus voor zijn verjaardag gekregen ;)

Turbo-Geek

Hier ook begonnen en wat een verademing qua single player campaign in vergelijking met BF3 ....
MP ga ik proberen nadat ik de campaign heb uit gegamed.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

fbm

MW3 op PS3

1e indruk is goed  :D moet wel verschrikkelijk wennen. MP loopt een stuk minder lekker dan bij black ops, gewoon trager! Echt weer MW2 gevoel! Dan zie je toch weer het verschil van gamemakers of het nu minder of beter is!

Sommige velden zijn echt super mooi, andere vind ik weer te simpel ogen! Had ik meer van verwacht.

SP moet ik nog beginnen, morgen maar is proberen.

maruska

heb beide, ga morgen MW3 spelen.. battlefield is vooral leuk door het kunnen vernietigen van zowat alles ;D voor de rest ben ik COD fanaat 1e uur
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Turbo-Geek

Ik begin altijd met SP, dan leer je nieuwe features en wapens kennen.
Pas als ik die uit heb dan MP.

Chris

Ik speel nu een tijdje BF3, tot nu toe alleen de single player (die speel ik eigenlijk altijd eerst uit voordat ik ga multiplayen).

Ik vind de SP niet onwijs boeiend. Het is wel leuk maar zeker niet zo vernieuwend en spannend als werd verkondigd in de aanloop naar de game. Jammer! Leuke game, maar tot nu toe niet wereldschokkend.

Turbo-Geek

Citaat van: Chris op 01-12-2011 14:50:58
Ik speel nu een tijdje BF3, tot nu toe alleen de single player (die speel ik eigenlijk altijd eerst uit voordat ik ga multiplayen).

Ik vind de SP niet onwijs boeiend. Het is wel leuk maar zeker niet zo vernieuwend en spannend als werd verkondigd in de aanloop naar de game. Jammer! Leuke game, maar tot nu toe niet wereldschokkend.

Ik zei het al .... BF3 moet het echt van de MP hebben, de singleplayer is om te huilen en enorm oneerlijk en soms zelfs idioot moeilijk op bepaalde momenten.
En dat tot een PRIMA singleplayer (en prima MP) in BFBC2.
En wat te denken van die mega lange laadtijden om terug te keren naar het savepoint, iets wat reeds in het geheugen zit !

Ik doe ook altijd eerst SP omzo de wapens en voertuigen en dergelijke te leren kennen. Scheelt een hoop gedoe en gevogel in de MP daarna bovendien haal je de nodige achievements/trophies.

Turbo-Geek

Trouwens me net behoorlijk gestoord aan de zoveelste PS3 update die je verplicht moet downloaden en installen om online te kunnen gaan.
Dit maal een update met allemaal Sony Playstation Vita (de nieuwe PSP) aanpassingen waar nog geen persoon op deze planeet op dit moment wat aan heeft !
Geen keuze, je moet updaten of geen online gaming meer.

Waardeloos online gaming netwerk naast Xbox Live.

CarolineB

Citaat van: Turbo-Geek op 01-12-2011 21:53:09
Hoe bedoel je dit, Rick had het plan om zijn Xbox te verkopen en over te stappen naar PS3 omdat daar het online  (nog?) gratis is.

Emiel

Ik zie het probleem niet, hij heeft maximaal 10 minuten staan updaten en je hebt een paar opties voor de Vita erbij, thats all.

Subonno

Ik heb me lekker vermaakt vandaag!

Turbo-Geek

Citaat van: CarolineB op 02-12-2011 17:24:49
Citaat van: Turbo-Geek op 01-12-2011 21:53:09
Hoe bedoel je dit, Rick had het plan om zijn Xbox te verkopen en over te stappen naar PS3 omdat daar het online  (nog?) gratis is.

Caroline, het is gratis maar dat komt uit de lengte of de breedte, het netwerk is veel minder betrouwbaar en omslachtig.
Geloof het of niet maar het xbox OS is veel makkelijker te bedienen en dat geld ook voor xbox live.
Mensen vallen over de kosten maar je koopt voor 34 euro een jaar lang xbox live, tegenwoordig een halve nieuwe game.
Enne, hoe kan het aanschaffen van nog een console voor gratis online gaming nou een besparing opleveren ?
Zeker gezien de korte levensduur die ze nog hebben want over 2 jaar wilt geen kind er meer op spelen want zijn de nieuwe generatie spelcomputers er alweer.

Overstappen naar de PS3 puur voor het gratis netwerk is een denkfout, als aanvulling is het wel leuk want sommige games zijn alleen op de PS3 en andersom.
Ook speelt de Xbox controller fijner volgens velen maar dat blijft persoonlijk.

marc-850

Klein opgravinkje...

Wat is tegenwoordig een leuke/goede spelcomputer om (voornamelijk) race games te spelen?
Wie kan hierin wat advies geven?

YoeriR

Citaat van: FGG op 08-09-2009 08:10:06
Ik speel veel (5 avonden per week) World of Warcraft. Verder ben ik altijd fan geweest van (bord)spellen als:

• Axis & Allies
  • Diplomacy
  • Dungeons & Dragons (RPG)

W00t D&D!!! Wat is je favoriete character?