Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: YoeriR op 27-01-2013 13:51:39
Citaat van: FGG op 08-09-2009 08:10:06
Ik speel veel (5 avonden per week) World of Warcraft. Verder ben ik altijd fan geweest van (bord)spellen als:

• Axis & Allies
  • Diplomacy
  • Dungeons & Dragons (RPG)

W00t D&D!!! Wat is je favoriete character?

Tja, AD&D is ondertussen een beetje uitgestorven. Ik heb altijd graag Clerics en Paladins mogen spelen, Fighter was ook niet verkeerd.

Nu ondertussen al een paar jaar op World of Warcraft met als favo's een Warrior en een Paladin, en nog een Shaman. Minder affiniteit met Mages en Hunters.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fpede

Night elf priests FTW! :D

FGG

Citaat van: fpede op 27-01-2013 14:20:15
Night elf priests FTW! :D

Nah, niet voor mij. Ooit een Nightelf Rogue gehad, ik vind het level-gebied van 1-20 echt een drama voor de Nightelfs. Rogue is dan weer wél gaaf!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

fpede

tsja, na een keer erdoor geweest te zijn, valt het allemaal wel mee hoor,.. maar idd, is een beetje saai als je meerdere characters hebt,...

nuja, speel al een tijdje niet meer,... vond er niet veel lol meer aan na lvl 85 bereikt te hebben, misschien over een tijdje weer beginnen,..

nu speel ik al een tijdje EVE online,... een soort "star trek" game, zeer uitgebreid,... is de 2e keer dat ik ermee begonnen ben, de 1e keer was enkele jaren geleden, en was toen nog veel te uitgebreid voor mij,... :D

pwberg

Toevallig net weer F1-2009 voor de Wii uit de kast getrokken.

Kidz vinden het erg leuk....  :eusa_wall:

dus papa maar op de bank met de laptop...
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Blackfox

Farcry 3 hier op de ps3.

de geneRaal

Diablo 3 gedaan,was leuk tot 1e Diablo kill,daarna bergafwaarts
speel nu weer een beetje WoW,heb alle caracters een beetje gehad maar mage en rogue zijn favorieten ;D
Blackstone under construction

ZC3rr0r

Ik mis de Wii U in het lijstje ;)

J.D.854

Battlefield 3 anyone? Vanilla, B2K en AM.
<<< Volvo 855 2.3 T-5 Automaat>>>

YoeriR

Citaat van: FGG op 27-01-2013 14:15:12
Citaat van: YoeriR op 27-01-2013 13:51:39
Citaat van: FGG op 08-09-2009 08:10:06
Ik speel veel (5 avonden per week) World of Warcraft. Verder ben ik altijd fan geweest van (bord)spellen als:

• Axis & Allies
  • Diplomacy
  • Dungeons & Dragons (RPG)

W00t D&D!!! Wat is je favoriete character?

Tja, AD&D is ondertussen een beetje uitgestorven. Ik heb altijd graag Clerics en Paladins mogen spelen, Fighter was ook niet verkeerd.

Nu ondertussen al een paar jaar op World of Warcraft met als favo's een Warrior en een Paladin, en nog een Shaman. Minder affiniteit met Mages en Hunters.

Ok gaaf, ik d&d wel nogsteeds en heb een gnome bard gespeeld en ik speel nu een dwarf stormcaster.

FRANQ

Ik heb het spel gisteren gekocht, en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het ook spelen.
Zo ja, dan kunnen we gezamelijk een regio bebouwen, en grondstoffen/diensten uitwisselen.

Mijn gebruikersnaam is KRUISWEG1107, dan kun je me toevoegen.
Ik kan jullie natuurlijk ook toevoegen, maar dan heb ik wel je gebruikersnaam nodig.

Mvg,
Frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Spin!

Ik heb het gisteren gedownload, misschien vanavond even installeren ;D
Als het lukt en het is wat dan zal mijn speelnaam SpinT5R zijn.

www.vm-parts.nl

UserID6342

Jeff speelt het, geen flauw idee over zijn naam overigens.  maar zal wel iets van Jeffrey Derks 1998 ofzo zijn ;D

ramonmartin

Ik heb je net toegevoegd.(als ik het goed heb gedaan tenminste)

Gebruikersnaam is Rockykes

hertogjan6

mijn jongste zoon speelt(de) op de xbox360 online (forza motorsport 4 )

maar dat is nu al stukken minder geworden en houd zich meer bezig met mijn auto ;D

( ook leuk ;) )
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart