T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Vind je?  :-X

Koop eens gauw een stel echte wielen!

rifwachter

tja, je ziet zo wel wat mooie velgen kunnen doen........dit is afbreuk,maar wel verstandig die winterwielen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

wepster

he vriend en nu vlug even een echt set wielen onder die beauty van je want dat doe je die schoonheid dus niet aan he  :eusa_wall:

KIM

daytonawim

Hij staat wat hoog aan de voorkant

fbm

Nou ja zeg wat is er nou mis met die putdeksels?

KIM

Citaat van: daytonawim op 29-11-2010 21:06:36
Hij staat wat hoog aan de voorkant
Ze zitten er net onder; nog niet gereden.
De achterkant staat daardoor ook te laag.

Teddy81

Ooooow wat is zo'n rooie toch mooi! ;D

RyanB

Niks van aantrekken Peet, beter zo dan de Volans opruwen door een onbedoeld stoeprandje.
De V70 heeft trouwens dezelfde "sportschoenen" als die van jou:

Hehe eindelijk is het gelukt om een foto te plaatsen ;D

Powerpete

jajajajaja  :eusa_whistle: ik weet t maar voor 175 euri's met 4 nagenoeg nieuwe vredestein snowtrac 3 205/55/16H's  hadden ze van mij roze mogen zijn, zodra het kan gaan ze dr weer onder uit hoor..... en moeders moet er ook mee rijden, :eusa_naughty: dus een stoeprandje is inderdaad zo meegepakt.....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Daar hoeft het geen winter voor te zijn hoor. Vrouwlief rijdt zowel de Volans al de Titans naar de kl*te; dus zomer en winter.

Maarreh, je hebt gelijk hoor. Ik wilde destijds alleen een fatsoenlijke set wielen er onder omdat ik die zwarte putdeksels echt afschuwelijk vindt; daarom heb ik per slot van rekening geen R gekocht!

arjen850

Powerpete

;D ;D vals kreng....  ;D ;D   

ga maar eens op zoek naar een setje winter wielen... weet iemand of 16" T-rexen om de 302 remmen heen gaan ?? vind t nl zonde van de zo goed als nieuwe banden.. maar een remmen upgrade staat ook op de nominatie, dus dan past t staal toch niet meer.. kan natuurlijk een paar vreselijke wieldoppen bij de halfords kopen  :eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick: :eusa_sick:

Thijssie!

Citaat van: arjen850 op 29-11-2010 23:45:21
Ik vind dit nog mooier :angel: ;D

http://i51.tinypic.com/j1381k.jpg

Heb je dat ding uit het Volvo-depot in Zweden gejat? Dat kanon staat er echt als nieuw bij :eusa_drool:

(zag je laatst rijden en werd verblind door het glimmen ;D)

Powerpete

zooo, even mijn eigen blogje afstoffen...  ;D

wat staat er op de nominatie:

setje nieuwe volans besteld voor de ook nog aan te schaffen nieuwe zomerslofjes, denk dat ik maar weer mijn vertrouwde Michelin exalto pilot sports eronder gooi.. kunnen de oude wielen aankomend seizoen vers winterrubber op, en kunnen jullie niet meer zeiken over mijn winterstaal..

mede dank zij wat forummers zelfs 2 andere bovendekken voor de voorbumper gevonden, schraap zachtjes alles bij elkaar voor de grote spuitbeurt dit voorjaar..

Om het aanstormend mooie spuitwerk te beschermen een Car Bra van Dennis (TIMON) over kunnen nemen, waarvoor nog dank..

en bij Marc een leuk speeltje besteld, PLX 150 OBD ...

http://www.plxdevices.com/multigauges.html

Morgen eerst maar eens naar mijn sleutelmaatje, voor een kleine beurt en alvast voorkeuren en dan hopelijk maandag afmelden...

.......................