Bij wie heb jij hem laten chippen?

Gestart door Ronin, 27-02-2010 15:13:20

Vorige topic - Volgende topic

VolvoDeMio

Citaat van: Ronin op 03-03-2010 10:30:40
Is dit alles? Ik had het idee dat het er wel een stuk meer waren  :eusa_think:
Veertig stemmen in een paar dagen weinig?  :eusa_think:

darius

Mazoutkar door Gunnar
Wgmm gaat zaterdag ook naar Gunnar.
No show, only go.

VolvoDeMio

Citaat van: darius op 03-03-2010 10:36:09
Mazoutkar door Gunnar
Wgmm gaat zaterdag ook naar Gunnar.
Twee keer chippen en maar één keer kunnen stemmen.... :eusa_think:

elianmars

M'n 850 was getuned door Marco van MTE, bij ET.

Roetmobiel is door Fasttech onder handen genomen.

JCviggen

Ik heb bijna iedere tuner geprobeerd en ben't dan uiteindelijk maar zelf beginnen doen  :eusa_doh:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbo-Geek

Citaat van: JCviggen op 03-03-2010 21:39:32
Ik heb bijna iedere tuner geprobeerd en ben't dan uiteindelijk maar zelf beginnen doen  :eusa_doh:

Gelijk heb je ... Zeker als je de kennis hebt en je vaker mods doet. Als je dan iedere keer moet remappen dan wordt het een dure hobby.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

mitchelli

Gelijk heb je ... Zeker als je de kennis hebt en je vaker mods doet. Als je dan iedere keer moet remappen dan wordt het een dure hobby.
[/quote]

Niet bij rica  :) Heb maar 1 keer 375 euro betaald. En ben denk al 10 keer terug gekomen voor optimalisering en of remapping.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Ronin

Citaat van: mitchelli op 05-03-2010 10:09:27

Niet bij rica  :) Heb maar 1 keer 375 euro betaald. En ben denk al 10 keer terug gekomen voor optimalisering en of remapping.
[/quote]
Zozo dat is toch een stukje extra service wat ze je daar aanbieden netjes hoor.

)()()sT

Ronin, ben je nou nóg niet geweest?  :evil:

;D

Ik dus: Fasttech.

Ronin

Citaat van: )()()sT op 05-03-2010 10:14:52
Ronin, ben je nou nóg niet geweest?  :evil:

;D

Ik dus: Fasttech.

Het hangt erom ben er nog niet helemaal uit om eerlijk te zijn het word Fasttech of ET  ;D

petrolhead

Door MTE; wel met begrenzer AT voor het koppel (1 en 2). Heb overigens zelf niet de kennis voor fine tuning zoals JCviggen.
Uiterst tevreden met ET.

Turbo-Geek

Citaat van: mitchelli op 05-03-2010 10:09:27

Citeer

Idd heel apart want normaliter wordt zoiets in rekening gebracht.
Logisch want als je iemand 10x zou helpen voor die ene 'chip' van pak hem beet 350 euro dan verdien je als ondernemer niet veel.

Ronin

Even voor mijn eigen duidelijkheid dat optimalisering en of remapping na verloop van tijd zit je daar dan aan vast? en waarom is dat nodig?

Turbo-Geek

Citaat van: Ronin op 05-03-2010 10:56:55
Even voor mijn eigen duidelijkheid dat optimalisering en of remapping na verloop van tijd zit je daar dan aan vast? en waarom is dat nodig?

Dit is alleen nodig als de setup dusdanig verandert dat de hudige afstelling niet meer afdoende is en het gevaarlijk kan worden in de zin van het mengsel/onsteking wat niet meer gaat kloppen.
Dus als je een identieke maar nieuwe turbo monteert of andere lagers plaatst (als voorbeeld) is een remap niet nodig.
Wel als je een turbo neemt met andere specificaties, andere injectoren, het Intercool circuit drastisch verandert, en ga zo maar door.

Thijssie!

Citaat van: Ronin op 05-03-2010 10:56:55
Daar zit je niet aan vast...