T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Citaat van: cas op 18-03-2010 18:57:46
Citaat van: Misha op 18-03-2010 18:46:54
Zie ik nu een invalidenparkeerkaart zitten ? :police:

klopt!  dit is mijn knie, na een kleine 10 of meer operaties  ;)

http://i849.photobucket.com/albums/ab55/casperdenhaag/100_0005.jpg

watskebeurt..........?
Komt dat door het motorongeval Cas..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Misha

Citaat van: KIM op 18-03-2010 20:19:49
Ik heb het zo opgelost:
In de zomer bij mij de chromen grille met de volans
In de winter de zwarte grille met de titans (met winterrubber erop natuurlijk)

Wintergrille's ftw !

Heb zelf ook winterruitenwissers van zachtere compound én wissel altijd het uitlaateindstuk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

Citaat van: henry classic v70 op 18-03-2010 22:03:15
Citaat van: cas op 18-03-2010 18:57:46
Citaat van: Misha op 18-03-2010 18:46:54
Zie ik nu een invalidenparkeerkaart zitten ? :police:

klopt!  dit is mijn knie, na een kleine 10 of meer operaties  ;)

http://i849.photobucket.com/albums/ab55/casperdenhaag/100_0005.jpg

watskebeurt..........?
Komt dat door het motorongeval Cas..

jups  ;D

even kort in een notendop.

reed door de vondelstraat in den haag, en plots bleek dat er een drugsdealer in de auto van zijn vriendin een woonerf uit kwam racen, zag mij niet aankomen. en ik reed met een gangetje van 50 nog wat volgens de technische recherge. Ik reed daar dus, en volgens de remsporen heb ik nog geprobeerd te remmen, en uitwijken, maar reed uiteindelijk toch met een flinke snelheid zijn auto, en mijn motor total loss. O en mezelf ook.

de motor klapte bij het zijscherm en deur plaatwerk erop, ik met mijn zaakje de tank in, ( mooie deuk erin  ;D ) motor ging om, en plette mijn linkerbeen/knie tussen de motor en auto. door de snelheid klapte de rest van van  mijn lichaam nog verder door, en aangezien mijn knie al vast zat tussen de auto en motor, brak ook mijn bovenbeen. vervolgens ging mijn hoofd door de voorruit, waarbij mijn systeemhelm gelukkig een groot deel opving. wel ging er een stuk van de helm door mn nek. ik had nog steeds vaart, en mijn been werdt tussen de motor en auto uit getrokken, en ik vloog over de auto heen.
lande op straat, en smakte met mijn kin op de straat, net naast een boom. door de smak op de grond brak ook mijn kaak, en die doorboorde mijn gehoorgang. bloed kwam uit mijn oor.  ook was 1 botje, het cashewnootbotje gebroken/gescheurd in mijn rechterhand, omdat deze hand om het stuurvat zat, en opeens naar voren ging. trek maar je duim naar beneden. dan weet je wat ik bedoel.

waarschijnlijk bij het neerkomen toch nog " bij "  geweest, en getract mezelf op te vangen. er zat glas in mijn handen en de andere hand pols gebroken. vreemd genoeg rare littekens op die pols alsof ik mn polsen heb doorgesneden. O, en ik mis een hele hoop tanden  ;D   
na een tijdje hebben ze ook nog operatief een stuk glas uit mijn lip gehaald!

ingeklapte long  en genkneuzde ribben had ik ook nog.

meisje fietste 5 minuten later langs, vriend van me bestuurde de tram die uiteindelijk paar uur heeft moeten wachten op het technische onderzoek  :)  was het eerste wat hij zei toen ik hem erna sprak,"  stomme eikel, door jou moest ik 2 uur stil staan!  natuurlijk met een grote glimlach.
mn nichtje was ook langs gereden, en zag later dat ik het was, toen mijn vader ook vrij snel ter plaatse was.
de ambulance broeder zei dat ik het wellicht er niet goed vanaf zou brengen door bloed uit mijn oor en de schade die er was.... niet wetende dat hij naast mn pa stond.

ik weet er niets meer van, het schijnt dat ik me heeeel erg druk maakte om een ketting die ze wilden afknippen die voor altijd geknoopt om mijn nek zit. het is een beschermende steen. de gebroken ledematen boeide me niet haha..

2 maanden opname, heeeeleboel operaties aan been en andere plekken later. mocht ik naar huis. revalideren voor jaren. helaas nog steeds zo nu en dan erge last dat ik opeens niet meer kan lopen voor even. zat dus een titanium pen door boven been, een hoop schroeven om alle stukjesknie bij elkaar te houden. heeeeeel veel nietjes en hechtingen.

past dit in een note dopje?

ps. na 2 weken was ik al 15 kilo kwijt!! grijsgrauw haar. en stoelgang bijna onmogelijk.
      vloeibaar voedsel  en morfine was waar ik op heb geleefd voor lange tijd  8)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Zo he, ook zo'n door het oog van de naald verhaal
De engel op je schouder moet wel heeeeeel groot zijn geweest, het was nog geen tijd voor je.........

Ik herken het wel, heb 1 week in coma gelegen ook na een motorongeval. Heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik weer een klein beetje de "oude" was...........
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Als de rand van die blokjesgrille chroom zou zijn, zou het al een heel ander gezicht zijn.

michiel

Tss, ik heb een motorongeluk gehad op, nou, wat zal het zijn, nog geen kilometer daarvandaan (Mauritskade, thv de Koninklijke stallen), en ik had he-le-maal niets. Snelheid was ongeveer gelijk, ik had geen beschermende kleding aan. Verschil zal 'm er in zitten dat ik het zag aankomen en 'm er recht inzette ipv schuin.

Beschermengel, inderdaad. Nooit harder rijden dan dat je beschermengel kan vliegen.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 18-03-2010 23:06:48
Zo he, ook zo'n door het oog van de naald verhaal
De engel op je schouder moet wel heeeeeel groot zijn geweest, het was nog geen tijd voor je.........

Ik herken het wel, heb 1 week in coma gelegen ook na een motorongeval. Heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik weer een klein beetje de "oude" was...........
Herkenbaar, gelukkig niet zo erg allemaal als jij en Cas, maar met 2 gebroken poten is het toch knap lastig lopen kan ik je vertellen.... en ook idd schuin erin geparkeerd, moter tegen linkerpoot aan en daarna erover heen geslingerd met rechterpoot tegen betonnen paaltje... was dus 2x knoek en krk in 1 dag.

UserID6342

Citaat van: michiel op 19-03-2010 09:20:13
Beschermengel, inderdaad. Nooit harder rijden dan dat je beschermengel kan vliegen.
+ 1, is een hele goede overigens !!

cas

zo,

nou, ik zeg, we zijn allemaal geluksvogeltjes als we motorcrashes vrij goed overleven. heb dan wel voor de rest van mn leven last van mn been, en kunstknie in de toekomst. maar ik kan wel nog bijna alles.

mijn engel kan overigens volgens mij vrij hard mee  :angel:

heb mn gril gister nog verkocht, en vandaag een zgan originele gril geplaatst. wel met blauwe logo, en als test. het R logo erbij.

vind het wel netjes zo.  niets meer aan doen!!

elianmars

Ja, dit staat toch veel beter bij CY  8)

De R valt alleen een beetje in het niet, da's dan weer jammer.....

cas

heb vandaag 2 nieuwe rubbertjes onder mn auto laten plakken.  1 was vaak zacht, en bleek van binnen vol met losss rubber te zitten. waarschijnlijk ook de oorzaak van mijn gezoem geluid! maar dat moet ik nog even 100% zeker vasstellen.

merk wel dat de auto al veeeel beter reageerd met nieuw rubber.

aangezien ik komende maanden enkele duizenden kilometers in buitenland ga maken, vond ik het niet stom om ze maar dan gewoon nieuw te doen. 230 euro voor twee stukkies! waarvan 5 euro tip  :)

van de week ook nog mijn zelf gespoten koplamp strip vervangen. die kleur wijkt helemaal niet zoveel af als dat ik dacht! errug netjes ook al zeg ik het zelf.

de BOV? nee.... die staat al maaaaanden in de wacht lijkt het. meerdere leveranciers laten het afweten helaas.  iemand hier nog een T aansluiting voor op de allu buis over?

R o b

Net je gril in het echt gezien in Helmond..........veel beter zo dat origineel grilletje!  :eusa_clap:

Maak anders ff een webdagboek aan! Je stoelen hebben nu immers ook een verfje gekregen!  ;D

cas

ZO.... een kleine update. het is inmiddels weer even geleden.

helaas nog geen fotos, die komen nog wel.

Maarrr...... ik heb een  16T turbo op de kop getikt, en die laten plaatsen. nou ging dat heeeeel soepel schijnt.

alleen bleek het niet even het vervangen van de turbo te zijn.   de Downpipe past dan dus mooi niet meer.
Ik snel binnen een paar uur nog even een 3'' DP gescoord bij Marc, en deze naar de monteur geraced.

WAAAUW !! wat een monster heb ik nu  ;D    mooi geluid, en verdraaid snel! en dan zit er nog geen andere software op. die komt over een paar weken wel. eerst even hier aan wennen  8).

verder.... bovenste motorsteun door een blauwe van wederom Marc vervangen. iets stugger, met iets meer motorgeluid, maar wel mooi! de baksteun komt binnenkort. daar wil ik hem wel even voor op een brug hebben om de boel wat te ondersteunen voor ik het loshaal.

Jeff

Wat een verhaal zeg! Sterkte met je knie nog steeds...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mehn

Citaat van: cas op 19-05-2010 17:20:43
WAAAUW !! wat een monster heb ik nu  ;D    mooi geluid, en verdraaid snel! en dan zit er nog geen andere software op. die komt over een paar weken wel. eerst even hier aan wennen  8).

Een 16T met 15G software? Daar zou ik toch maar mee uitkijken en niet te vaak flink gas geven :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: