T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Als ik me niet vergis is die pijp "te" kort en komt nog voor de bumper ten einde. Of heb je een manier gevonden om dat te voorkomen?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Ik heb een Supersprint uitlaat en deze kon ik gewoon wat verder uitschuiven. Mijn uitlaat zit er precies mooi onder, vind ik! ;D

jrkalf

ahaa, geen Remus dus. Een Remus is een pijp van een gefixeerde lengte.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Aaah, sorry daar heb ik even niet bij stil gastaan dat dat verschil in zit! LoL

cas

mijn pijp is volgens mij ook van remus.... .zal zo ff kijken. Maar 3 jaar geleden door de volvo zelf verkocht en geplaatst... zal wel goed zitten lijkt mij?

Gisteren mijn dakstrips geplaatst... Ik vind het MOOI!

nog een keer vies.

schoon

zonder strip en een met drna!  :eusa_dance:

digi drukmeter dacht ik aan omdat die kleiner zou zijn in mijn beleving. maar na enige twijfel..... neig ik weer tegen een metertje in het raamstijl. gewoon 1 voor de druk en 1 voor de temp . of twee in 1?

Zie nu net.... dat die pegoot voor mij op de foto van kleur kan veranderen..... dat willik ook!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Tim N

Ook ff de rand tussen dakplaat en achterklep schoonmaken Cas :eusa_naughty:

Maar ik ben voor iedereen aan de handvatloze dakstrips!

SirRutte

Mooi werk hoor! Zat net even je derde remlicht verhaal door te lezen :)

Ik hoop voor je dat dat blauwe aftakding goed contact blijft maken in de toekomst, ik heb zeer slechte ervaringen met die krengen..

Dat kraakvrij maken moet ik ook maar eens mee aan de slag, rijd nu liever in m'n eigen sedan vanwege die herrie.

cas

Daarom noemde ik het ook vies blauw ding, maar had t gehad en ging voor snellle oplossing. Doexhet wel een keer solderen.

Tim., de hele auto krijgt speciale behandeling, dus ook de klep. Maar was al 1 dag kwijt met 2/3 dak  :)

jrkalf

Cas,

Je eindstuk is op zeker geen Remus. Ze hebben er maar 1 gemaakt voor die serie. (Van horen zeggen). zeg maar het eindstuk wat ik en Maruska hebben.

Kan je een foto maken van je middendemper? Er moet sowieso Volvo op staan en aan het formaat zie ik wel of het de remus is.
shRek is verkocht!
---

cas

Kom r niet onder  :D hij is zo laag . Maar doe ik vanavond wel, kijk ookeven wat er op de factuur staat van toen.

maruska

misschien moet je je auto even optillen aan je spoiler, dan kun je er wel bij ;D
Remus, wellicht het eindstuk.. bij ons loopt het van voor tot achter, met overal de logo's van Remus en Volvo.. Als je er toch onder gaat liggen,  kijk dan even naar het partnummer (als dat al niet in je documentatie staat).
Ik moet zeggen dat je auto er netjes bijstaat Cassie.. netjes schoongemaakte daklijsten, netjes 3e remlicht, weinig piep en kraak..
Wanneer ga je je eigen om en inbouw station beginnen ? ;D
Binnenkort wil ik wel even samen met je de stappen doorlopen voor het remlicht.. Eerst eens kijken waar mijn vermogen blijft..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: cas op 18-01-2011 11:10:14

Zie nu net.... dat die pegoot voor mij op de foto van kleur kan veranderen..... dat willik ook!

;D ;D

Die strip ziet er netjes uit. Is-ie nieuw?

BenC70ES

Citaat van: Teddy81 op 17-01-2011 12:09:06
Ik heb onder mijn estate een sedan pijp liggen, kan ook. Is de oude pijp van Jan (JCViggen).

Dat was volgens mij ook een Estate-versie...

Hier staan ook foto's van de Volvo-Remus:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,4756.150.html

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jrkalf

Klopt, dat is niet het eindstuk wat Cas nu heeft. Cas heeft een dubbelloops ;D
shRek is verkocht!
---

cas

Citaat van: elianmars op 18-01-2011 20:55:29
Citaat van: cas op 18-01-2011 11:10:14

;D ;D

Die strip ziet er netjes uit. Is-ie nieuw?

weet niet, zat wel een vrij recent kenteken op, en hij keek niet blij toen hij wegreed  ;D

ik ga NU mn boek erbij pakken en de uitlaat opzoeken. eronder liggen gaat em echt niet worden.

dubbelloops  :azn: ja !

in de ochtend brengen, eind van de middag klaar! eigen materiaal aanleveren.

kleprepset, en verlichting en zooi.

voor maar    wat hanteren ze? 65 euro!  nee, niet per uur. voor de hele klus! daarvoor krijgt u er dus gratis montage van de kleprepset bij, en evt indien gewenst ook het busje voor de ruitenwisser! maar ho, wacht even, dit is nog niet alles. alleen vandaag als u NU beslist binnen 55 seconden, krijgt u ook nog.... te laats 55 secondes al weer voorbij  :-\

nee hoor, we plannen wel een dagje in voor je remlicht. volgende week ergens. gaan we dan nog wel samen weer een keer sjoppen waar we laatst waren   ;)

UItlaatdemper  8631007  209,-  en nog wat klein materiaal, haakjes en rubbertjes. je kent t wel ...  2007 istie gedaan.