antenne down schakelaar

Gestart door Lambal, 11-03-2010 20:00:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Easterboy

Zijn ze nog te verkrijgen dan? ???
Ik meende dat ze er niet meer waren. :eusa_think:

Sbv

Ik kreeg onlangs van dealer te horen dat ze in grijze uitvoering niet meer leverbaar zijn. Helaas voor de s70 dan geen extra schakelaar

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 07-09-2010 14:23:52
Ik kreeg onlangs van dealer te horen dat ze in grijze uitvoering niet meer leverbaar zijn. Helaas voor de s70 dan geen extra schakelaar

Moet ik hier eens vragen?

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2010 14:55:27
Citaat van: Sbv op 07-09-2010 14:23:52
Ik kreeg onlangs van dealer te horen dat ze in grijze uitvoering niet meer leverbaar zijn. Helaas voor de s70 dan geen extra schakelaar

Moet ik hier eens vragen?
Graag,

Ik kreeg alleen te horen dat ze niet meer te bestellen waren en ook niet meer in bij Classic parts in Zweden lagen

viking_in_shorts

#34
Citaat van: Sbv op 07-09-2010 16:08:53
Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2010 14:55:27
Citaat van: Sbv op 07-09-2010 14:23:52
Ik kreeg onlangs van dealer te horen dat ze in grijze uitvoering niet meer leverbaar zijn. Helaas voor de s70 dan geen extra schakelaar

Moet ik hier eens vragen?
Graag,

Ik kreeg alleen te horen dat ze niet meer te bestellen waren en ook niet meer in bij Classic parts in Zweden lagen


Inderdaad - hij's op :o

Zal eens even kijken naar alternatieven ...

<edit>

Nope - niets op blocket, niets op bildelsbasen (=gezamelijke sloperijen-site) -> volgens mij nergens in Zweden.

Maar volgens hun website heeft Borton ze nog wel. Het word er alleen wel wat duurder met verzendkosten enzo natuurlijk:
http://www.borton.com/parts/retail.php  (ongeveer halverwege de pagina)


daytonawim

#35
Ik moet de mijne nog even ophalen bij Robster

Aansluiten zal ik doen middels alternatieve methode  8)

Sbv

@Tim,

Thnx,

zal van de week thuis even verder kijken wat en hoe. Zo weer even sociaal gaan doen en laptop dichtklappen

LQDI

* pfff even hier het stof eraf halen.

Ik ben me ook een beetje aan het verdiepen om zo'n schakelaar te monteren in mn acht fünfzig. Echter is het me niet helemaal duidelijk hoe ik dat ga doen met mn versterker achterin. Want die werkt toch ook op dat signaal of heb ik dat mis?

daytonawim

nee hoor, is een stekker en een stukkie kabel wat voor onder je dash moet woren aangesloten.


riQue

Citaat van: daytonawim op 18-08-2011 15:49:40
nee hoor, is een stekker en een stukkie kabel wat voor onder je dash moet woren aangesloten.


Als je later een versterker achterin hebt gebouwd (dus los van de versterker voorin) zou het wel degelijk dezelfde pulse draad kunnen zijn als waarop de elektrische antenne werkt. Even goed nalopen dus.

daytonawim

Ik kan me vergissen , maar de antenne gebruikt een "puls draad"  en de versterker een "geschakelde constante  + " om de versterker in en uit te schakelen.

Dat is dus een flink verschil m.i.

viking_in_shorts

Standaard versterker achterin? Als ja - dan kan ik bevestigen dat dat geen probleem gaat geven.
Ik heb de 12-luidspreker uitrusting met 4x100 versterker in de kofferbak, én de antenne down schakelaar.

LQDI

Helaas is het een achterafinbouw versterker ;P

viking_in_shorts

Dan kan ik je niet helpen ;D

NinaPaul

Citaat van: LQDI op 18-08-2011 16:55:51
Helaas is het een achterafinbouw versterker ;P

wat is daar helaas aan ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz