Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Wat ziet dat er weer heerlijk uit.

Ik denk dat je bij zo'n mooi verzorgde wagen wel wat extra aandacht krijgt qua inbouw.

Is ook heel fijn werken voor de inbouwers.

Jack v

zo op de foto lijkt het idd mee te vallen maar op het linker railtje zie ik toch wat beginnende inslagputjes. Maar je hebt hem ook driftig gepoetst.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

KIM

Citaat van: viking_in_shorts op 08-12-2011 21:19:34
Heeft het zin als ik eens hier in Göteborg bij SAM ga praten? Volgens mij lukt het me niet om al te veel korting te krijgen, maar als we er een paar bij elkaar verzamelen ....
Interessant Tim.
Ik ben voor.

arjen850

Citaat van: wepster op 08-12-2011 21:52:56
Citaat van: arjen850 op 08-12-2011 21:31:44
Citaat van: wepster op 08-12-2011 21:21:52
en waneer begin je met polijsten big brother ???
word tijd dat die kop eens hoogglans gepolijst word want dat dof grijs is ook niet alles he
maar een ding is zeker mooi zwart is niet lelijk als het maar een licht interieur heeft :D

Miet grote kleine vriend, heb jou foto's ooit wel gezien, maar tis ney niet mij ding, vind het origineel toch mooier..
Maarre, ergens hoorde ik dat er nog wel een S80 gepolijst moest worden :angel: ;D

is weleen mooi kleurtje om te polijsten maar eerst even de schade en putjes er uit zien te krijgen want anders ziet het er ook zo uit van ik wil wel maar kan niet
maar vboor ik aan de body begin  eerst technisch op orde zoals de krukas keerring en de distrie vervangen dan is het pas iets voor big brother om hem af te werken ( terwijl ik zijn hond even op voed :D )

Altijd goed, ik hoor het wel als je het er naar hebt.. Kijk maar uit maatje, straks moet ik je aan je enkels uit zijn BAKKES trekken ;D

arjen850

Citaat van: razorx op 08-12-2011 21:54:46
Wat ziet dat er weer heerlijk uit.

Ik denk dat je bij zo'n mooi verzorgde wagen wel wat extra aandacht krijgt qua inbouw.

Is ook heel fijn werken voor de inbouwers.

Die mensen bouwen Gas in de duurtste auto's in, maar ben heel duidelijk geweest naar de inbouwer dat ik erg precies ben, en zelf ook al honderden uren in de R heb zitten, en dat ik derhalve verwacht dat het 100% wordt ingebouwd. (heb zelfs gezegd dat iedereen het op het forum zal kunnen volgen :angel: ;D)
Hij vond het een leuke klus om te doen, en was naar eigen zeggen nieuwsgierig naar de R ;)

arjen850

Citaat van: KIM op 08-12-2011 21:58:24
Citaat van: viking_in_shorts op 08-12-2011 21:19:34
Heeft het zin als ik eens hier in Göteborg bij SAM ga praten? Volgens mij lukt het me niet om al te veel korting te krijgen, maar als we er een paar bij elkaar verzamelen ....
Interessant Tim.
Ik ben voor.

Ik ook Tim.

wepster

Citaat van: arjen850 op 08-12-2011 22:13:20
word tijd dat die kop eens hoogglans gepolijst word want dat dof grijs is ook niet alles he
maar een ding is zeker mooi zwart is niet lelijk als het maar een licht interieur heeft :D

Miet grote kleine vriend, heb jou foto's ooit wel gezien, maar tis ney niet mij ding, vind het origineel toch mooier..
Maarre, ergens hoorde ik dat er nog wel een S80 gepolijst moest worden :angel: ;D

is weleen mooi kleurtje om te polijsten maar eerst even de schade en putjes er uit zien te krijgen want anders ziet het er ook zo uit van ik wil wel maar kan niet
maar vboor ik aan de body begin  eerst technisch op orde zoals de krukas keerring en de distrie vervangen dan is het pas iets voor big brother om hem af te werken ( terwijl ik zijn hond even op voed :D )

Altijd goed, ik hoor het wel als je het er naar hebt.. Kijk maar uit maatje, straks moet ik je aan je enkels uit zijn BAKKES trekken ;D

je bedoeld dat je die kleine schoothond bij mij uit me bek trekt als ik hem op wil peuzelen van de grill ;D

wepster

Citaat van: arjenT5R op 08-12-2011 21:53:49
wibo ken je die foto niet weghalen ofzo je s komt op deze manier niet echt tot zijn recht  ;D

zoveel comentaar maar niemand ziet het he ;D
normaal zijn ze hier zo bijziend en nu is het een S en ze zien het niet whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

arjen850

Citaat van: wepster op 08-12-2011 22:17:24
Citaat van: arjen850 op 08-12-2011 22:13:20

je bedoeld dat je die kleine schoothond bij mij uit me bek trekt als ik hem op wil peuzelen van de grill ;D

Gaat je niet lukken niet ;D

Foto net even gemaakt, moest beestje even wakker maken lag nog lekker op een rolletje. Vorige week ontwormt, bij de dierenarts op de weegschaal 56 Kilo ;D

)()()sT

wibo ken je die foto niet weghalen ofzo je s komt op deze manier niet echt tot zijn recht  ;D

Idd. zeg. Gewoon eens een foto van beperkte hoogte aanmaken aub ;)

UserID6342

Volgens mij heb je 'm verteld dat Jeff zaterdag komt zodat tie weer kan spelen ;D

maruska

Heb je dat arme beest nou een rieten hart op zn kop gezet ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: )()()sT op 08-12-2011 22:29:29

Idd. zeg. Gewoon eens een foto van beperkte hoogte aanmaken aub ;)

+ 1. Ben er wel klaar mee.

On-topic: is dat alleen met ontvetter, hogedrukreiniger en polijstpasta dat je alles zo schoon hebt gekregen? :eusa_think:
Respect voor je geduld, ik heb het niet ;D

Martijn_B

Beetje offtopic misschien Arjen, maar wat een mooie hond! Wat is het ras?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

arjen850