T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Gewoon motorkapisolatie weglaten. Heb ik ook gedaan, omdat de bekleding over de turbobuis lag te schuren. Is leuk als het een beetje koud is en het regent. Zie je het mooi verdampen op de kap  ;D

)()()sT

Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D

innocenti

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Anyway.... Who's next ;D
JIJ!

Ik ben al voorzien.  ;)

MarcoV

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D

Past niet op de mijne he, jammer  ::)

MarcoV

Spin!

Citaat van: elianmars op 16-01-2016 22:43:47
Gewoon motorkapisolatie weglaten. Heb ik ook gedaan, omdat de bekleding over de turbobuis lag te schuren. Is leuk als het een beetje koud is en het regent. Zie je het mooi verdampen op de kap  ;D

Die isolatie is er ook om de lak te beschermen op de motorkap. Ik heb hem ook weg gehad, tot ik een paar mooie lengtescheuren zag op de kap en navraag ging doen waar dat door kwam. Antwoord: lak is te (snel) heet geworden.

www.vm-parts.nl

elianmars

Citaat van: Spin! op 16-01-2016 23:37:58
Citaat van: elianmars op 16-01-2016 22:43:47
Gewoon motorkapisolatie weglaten. Heb ik ook gedaan, omdat de bekleding over de turbobuis lag te schuren. Is leuk als het een beetje koud is en het regent. Zie je het mooi verdampen op de kap  ;D

Die isolatie is er ook om de lak te beschermen op de motorkap. Ik heb hem ook weg gehad, tot ik een paar mooie lengtescheuren zag op de kap en navraag ging doen waar dat door kwam. Antwoord: lak is te (snel) heet geworden.

Ach, dat zie ik dan wel weer. Gelijk een mooie reden om de motorkap te laten spuiten  :eusa_angel:

Het gaat bij mij al ruim twee jaar goed. Als het niet langer is. Nu is de kap van de N wel van aluminium. Misschien dat dat minder (snel) heet wordt?

Vulk

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D

Ik wil voor nieuwe turboslangen gaan maar twijfel nog welke route ik ga nemen.
Is er een groot verschil in kosten? Ik heb momenteel de nieuwe route.

)()()sT

Qua slangen zal het niet opzienbarend zijn, maar voor de reversed pijperij moet je dus die bovenstaande hebben en ook nog eentje van IC naar gasklep. De laatste is niet meet leverbaar en zal dus "custom" gemaakt moeten worden.

maartendeb

Of je verlengt de standaard buis à la Ludo http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67299.msg1642280.html#msg1642280. Wellicht zijn de slangen onderop de intercooler en die naar de gasklep los te verkrijgen bij do88, dan hoef je niet de complete reversed set aan te schaffen. Die 2 slangen + een verlengbuisje + stukje slang om verlengbuisje aan originele buis te verbinden, en de set van ET.

BBS

Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D
IK!

Geheel dikwandig RVS, custum build en nadien gepolijst. Komt een ander inlaat spruitstuk op waarop de injectoren schuin geplaatst zijn  8) ;D
Volvoloos....

)()()sT

Ik neem gewoon een stuk flexibelere slang ;D


Bouke

Wel mooie kappen 8) die kunnen er bij mij ook op :eusa_drool: hoeft dan wel geen carbon te zijn.

widebody


leons850

Citaat van: BBS op 17-01-2016 08:49:05
Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D
IK!

Geheel dikwandig RVS, custum build en nadien gepolijst. Komt een ander inlaat spruitstuk op waarop de injectoren schuin geplaatst zijn  8) ;D

Waarom dikwandig RVS? ???
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars

Citaat van: leons850 op 17-01-2016 10:41:03
Citaat van: BBS op 17-01-2016 08:49:05
Citaat van: )()()sT op 16-01-2016 23:03:09
Ik vind het er shiney uitzien 8)
Toch blijf ik het jammer vinden dat het allemaal zo krap over de injectoren blijft. Die van Ludo lijkt meer naar voren te zitten (ook te zien op die site van ET) waarbij zelfs de leidingen van de injectoren aan de voorkant zitten ipv nu noodzakelijk aan de achterkant.

Anyway.... Who's next ;D
IK!

Geheel dikwandig RVS, custum build en nadien gepolijst. Komt een ander inlaat spruitstuk op waarop de injectoren schuin geplaatst zijn  8) ;D

Waarom dikwandig RVS? ???

Lekker zwaar ;D