Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 25-12-2012 14:27:52
Morgen de kou in dan ?

Huh? Hier in Osdorp is het +11 graden. Er zijn afgelopen zomer dagen geweest dat we dat niet haalden.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Het is hier 10 graden dus schiet niet echt op nee. Maar goed, dat was het vrijdag ook en deed hij niks meer
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Update :)

Starten gaat nog steeds prima, heb van de week alle foutcodes er even uit gegoit. Zitten er wat in van de regensensor, en van de antenne van de radio.

Even zien wat terug komt, dan maar eens verder kijken.

En deze jongen is ook binnen gekomen.

Volgende week er in zetten, had er vandaag geen zin in, net als wassen trouwens ;D

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

grijzev70tdi

Vanmorgen de intercooler erin gezet, 2 uurtjes incl koffie ;D Trekt weer goed, rookt ook niet meer.
Van de week distributie spul bestellen zodat dat er ook op kan. Hopelijk is het dan ff klaar qua sleuteken aan de D5 zodat ik verder kan met de GLT en de T-5R

grijzev70tdi

Vanmiddag distribtieset besteld incl waterpomp. Origineel volvo.
Dit weekend word niet wat om erop te maken, dus zal weekend erop worden. Andere mag nog 10 000 zitten dus heb nog even.

Sbv

Beter iets te vroeg dan net te laat....

LQDI

Citaat van: grijzev70tdi op 24-12-2012 17:11:48
Lodi bedankt voor het leveren van de injectoren :D

Sorry, late reactie. Tot uw dienst ;) Mooi dat ie weer goed loopt iig!

grijzev70tdi

En vanmorgen:

contact, gloeien, starten, brooemmmmmmm ;D Helemaal zoals het hoort dus :D ;D

Verder weinig bijzonders, distributie word begin februari. 2 a 3 weken zal hij nog wel houden (nog 9000 te gaan dus)
Oowja, even nieuwe peilstok bestellen, is me afgeknapt  :eusa_shifty:

EdenAli

Knooierd en die moet de distributie vervangen van het project?

grijzev70tdi

Zolang het bij een peilstok blijft Ed. Wie liet ook al weer de auto vam de krik vallen? :evil: ;D

EdenAli

grijzev70tdi

grijzev70tdi

Gister met de D5 naar Almelo geweest naar Ed. Toen ik s'nachts weer terug reed (zo rond 1.15) had ik het idee dat bij het weg rijden (dus ijskoude motor) er eerst niks gebeurt. Dus je zet hem in D, geeft gas en eerst gebeurt er even niks. Me pa had het ook al een paar keer gemerkt. Is alleen de 1e keer weg rijden met koude motor. Na paar meter hebben gereden is er niks aan de hand.

Overgens is het vermogen met de nieuwe intercooler weer terug, kon gister vlot even naar de 200, waar hij er eerder veel meer moeite mee had.