Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Kom maar eerst eens ff poetsen ;Dhij ziet er niet uit
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

grijzev70tdi

Ander updatje, me vader heeft het idee als je hem eens goed op zijn staart trapt dat hij begint te trekken in het stuur. Bij remmen niks aan de hand. Draagarmen? :-\ :'(

MVeldhuis

grijzev70tdi

Oke, zaterdag dus maar even op de brug zetten. Gelijk even de wielen balanceren, trilt een beetje bij de 130/140. Het is haast niks maar wel voelbaar.

Taranis

Trillen + trekken is 10 tegen 1 je draagarmen. Gelukkig is dat zo gepiept bij een N :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Ach Marcel komt wel even helpen toch? ;D Zaterdag maar eens even kijken, maar ben ook bang voor draagarmen ;)

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 20-04-2011 18:23:28
Ach Marcel komt wel even helpen toch? ;D Zaterdag maar eens even kijken, maar ben ook bang voor draagarmen ;)

Bij een automaat kan de homokineet in ieder geval niet gesloopt worden  :D

grijzev70tdi

Zaterdag maar eens even kijken, maar ben ook bang voor draagarmen ;)
'

Al vraag ik me op dit moment nog wel nodig is :-\

ulkeman

Citaat van: grijzev70tdi op 20-04-2011 20:36:20
'

wattan der komt een 850 voor in de plaats? ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

grijzev70tdi

Citaat van: ulkeman op 20-04-2011 20:44:28
Citaat van: grijzev70tdi op 20-04-2011 20:36:20
'

wattan der komt een 850 voor in de plaats? ;D

wie weet

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

grijzev70tdi

Als dat ooit zal gebeuren, komt er ook een MY2005 bumper op met mistlampen. Bumper is toch beschadigd, dus waarom niet gelijk MY2005 bumper

grijzev70tdi

Citaat van: Taranis op 20-04-2011 08:23:27
Trillen + trekken is 10 tegen 1 je draagarmen. Gelukkig is dat zo gepiept bij een N :eusa_whistle:

Vandaag de N even op de vierkollomer gehad. Rubbers van de draagarmen zijn goed. Geen scheurtjes of zo iets. Dus ben ik verder gaan kijken. Kwam bij de fuseekogels aan. Links: geen spellng. Rechts: speling. Dus boosdoener gevonden. Gelijk een nieuwe opgezet. Hadden ze op voorraad bij de Growa. De oude was goed kapot, was eigelijk gevaarlijk. Maar goed dat ik nog even had gekeken dan.

Foto's ben ik jullie schuldig, niet gemaakt. Ging eigelijk zo snel dat ik niet de tijd had om foto's te maken. het is echt een klusje van niks.

Ergens deze week zal de 250 000 ook op de teller verschijnen :eusa_dance: :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 23-04-2011 16:14:15
Citaat van: Taranis op 20-04-2011 08:23:27

Vandaag de N even op de vierkollomer gehad. Rubbers van de draagarmen zijn goed. Geen scheurtjes of zo iets. Dus ben ik verder gaan kijken. Kwam bij de fuseekogels aan. Links: geen spellng. Rechts: speling. Dus boosdoener gevonden. Gelijk een nieuwe opgezet. Hadden ze op voorraad bij de Growa. De oude was goed kapot, was eigelijk gevaarlijk. Maar goed dat ik nog even had gekeken dan.

Foto's ben ik jullie schuldig, niet gemaakt. Ging eigelijk zo snel dat ik niet de tijd had om foto's te maken. het is echt een klusje van niks.

De kogel van de draagarm bedoel je?
Als die makkelijk te monteren was, zou ik toch nog maar eens goed kijken naar de rubbers van de draagarmen. Die horen zo 'taai' te zijn, dat je de fuseekogel bijna niet gedemonteerd krijgt.