Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Met het goede gereedschap druk je de draagarm naar beneden. Het lang rood ding met een pin eraan vast die je aan de bovenkant van de draagarm steekt een een pin naar het midden van de auto zeg maar, die zet je aan de onderkant van de draagarm. Dan krijg je een groter moment en stelt het maar weinig voor.
En met een elektrische sleutel is helemaal snel werken. ( ja na gedraait met de hand)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 23-04-2011 23:19:31
Met het goede gereedschap druk je de draagarm naar beneden. Het lang rood ding met een pin eraan vast die je aan de bovenkant van de draagarm steekt een een pin naar het midden van de auto zeg maar, die zet je aan de onderkant van de draagarm. Dan krijg je een groter moment en stelt het maar weinig voor.
En met een elektrische sleutel is helemaal snel werken. ( ja na gedraait met de hand)

Heb je daar een foto/afbeelding van? Ik ben wel nieuwsgierig naar. In Vadis wordt het met een spanband gedaan (en zo doe ik het ook, flink tobben....).

grijzev70tdi

Ideaal ding, deed het eerder altijd met grote bandenlichters enzo, maar dit werkt super ;)

grijzev70tdi

Vandaag lekker bezig geweest met de D5.
- De achterremblokken vervangen omdat deze erg rammelde in de houder. Is erg vervelend als je met de ramen open rijd. Ze waren nog niet versleten. Nieuwe TWR blokken geplaatst.

- De handrem los gehaald en gangbaar gemaakt. Vorig weekend was de auto erg gaan trillen. Mijn vader was gestopt en rook een erge remlucht. Even later weer verder gereden en niks meer aan de hand ??? :eusa_think:
Vanmorgen dus alles losgehaald, en alles zat aardig vast :-\ Nu alles weer lekker gangbaar. :eusa_dance:

- En kleine begraafplaats van de spiegels en voorbumper gehaald. Oftewel, heb hem gewassen :eusa_clap: Ben nog niet helemaal tevreden, hij moet weer gepoetst worden :-\ Maar helemaal geen zin in >:(
Misschien nog meerdere mensen die moeten poetsen? Een kliene meeting? ;)

Groet Jasper

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

grijzev70tdi

Citaat van: ulkeman op 14-05-2011 17:43:49
blijft de auto nu wel ?  :eusa_think:

Zo wie zo nog tot eind van de zomer. Ze willen er eerst nog mee op vakantie naar zweden 2x. En ik doe alles er wel aan als er weer eens wat is.

grijzev70tdi

Vandaag klein stukje tuning gedaan :D Led lampjes geplaatst ipv stadslichtjes. Vond ze in een verkoopauto die ik aan het schoonmaken was en mocht ze mee nemen. Foto tjes komen morgen, kan ze niet plaatsen met mijn mobiel. Groet Jasper

grijzev70tdi

En nu eindelijk de foto´s ;D Wel telefoonpics dus het de kwaliteit is niet alles :eusa_doh:

Ik weet het, het mag officieel niet voor de apk, maar zet t.z.t. wel de gewone er weer in ;D

Taranis

Niet lullig bedoeld maar gewoon een eerlijke mening: het ziet er niet uit. Past niet bij een auto als de V70. Sorry  :eusa_shifty:

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Snellebaksteen

Ik vind het er bnest netjes uitzien, maarja ik kom nu net uit de kroeg, wie weet jhoe ik er morgen over senk.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

UserID6342

Sorry, mijn smaak is het niet en vind het afbreuk doen aan verder een hele mooie auto...

The Volvoboy

Ik vind het er wel netjes uit zien. Nu nog Xenon ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Ik vind "afbreuk" en "ziet er niet uit" wel erg overdreven  ???
Als er xenon in zit past het iig. wel beter. Waarom is het eigenlijk APK afkeur? Bij mijn V70 heb ik ook ledjes in combinatie met xenon en heb daar nog nooit een opmerking op gehad.

grijzev70tdi

Citaat van: )()()sT op 28-05-2011 09:17:31
Ik vind "afbreuk" en "ziet er niet uit" wel erg overdreven  ???
Als er xenon in zit past het iig. wel beter. Waarom is het eigenlijk APK afkeur? Bij mijn V70 heb ik ook ledjes in combinatie met xenon en heb daar nog nooit een opmerking op gehad.

Lampjes moeten geel of wit zijn. Waarom weet ik niet maar is een regel.

Ik ben er zelf ook nog niet helmaal uit of ik het nou echt heel mooi vind, kan ze altijd nog in de kenteken verlichting doen. Laat ze voorlopig wel lekker zitten ;D