Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Door de drukte vandaag niet kunnen doen. Helaas...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Trouwens vanmiddag een vreemd geluid gehoord. Kwam terug van stage, haalde in met kickdown, toerenteller ging richting het rood maar hij maakte een heel raar geluid. Net of het ABS ingrijpt.... Zo een geluid. Verbeelde het me vorige week ook al een keer.

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 25-09-2012 23:15:21
Trouwens vanmiddag een vreemd geluid gehoord. Kwam terug van stage, haalde in met kickdown, toerenteller ging richting het rood maar hij maakte een heel raar geluid. Net of het ABS ingrijpt.... Zo een geluid. Verbeelde het me vorige week ook al een keer.
Begin van het einde denk ik.  :evil:

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 25-09-2012 23:16:35
Citaat van: grijzev70tdi op 25-09-2012 23:15:21
Begin van het einde denk ik.  :evil:

Nou zon geluid was het wel... Denk daar gaat het torretje

Ewout Schalkwijk

Lagerschalen die vrij rondhuppelen in de motor?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-09-2012 23:17:55

Lijkt me stug... Al loopt hij niet mooi, niet zoals een D5 hoort te klinken.

The Volvoboy

Je hebt hem gewoon aan gort getrapt ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 25-09-2012 23:23:04
Je hebt hem gewoon aan gort getrapt ;)

Tsss...

Ik ga niet trappen als de motor koud is, toch minimaal 15 a 20 km gereden onder de 2200 toeren ;)
En het is echt niet zo dat ik altijd in de hoge toeren zit, echt niet.

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 25-09-2012 23:21:49
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-09-2012 23:17:55

Lijkt me stug... Al loopt hij niet mooi, niet zoals een D5 hoort te klinken.
Ga nu eerst eens snel naar die injector kijken. Deze kunnen kapot en dan heb je mooie effecten. Ramon & Ramon heeft op Volvo Forum wel eens wat leuke plaatjes neergezet

MVeldhuis

Kapotte injector kan de hele motor aan soep laten lopen, voorbeelden genoeg gezien al daarvan.
Complete zottigheid dat jullie er al meer dan een jaar mee rijden zonder er naar te kijken.

grijzev70tdi

Ik weet het Sander. Heb ze wel eens gezien.

Maarja, druk druk druk. Als ik er komende 2 weken niet an toe kom, breng ik hem gewoon weg. Vermoedelijk naar stage.

grijzev70tdi

Citaat van: MVeldhuis op 25-09-2012 23:27:38
Kapotte injector kan de hele motor aan soep laten lopen, voorbeelden genoeg gezien al daarvan.
Complete zottigheid dat jullie er al meer dan een jaar mee rijden zonder er naar te kijken.

Nee hoor, is geen jaar aan de gang. In februari dit jaar is er 1 nieuwe in gekomen, toen was het probleem weg, na de zomervakantie is het prbleem weer terug gekomen.

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 25-09-2012 23:28:48
Ik weet het Sander. Heb ze wel eens gezien.

Maarja, druk druk druk. Als ik er komende 2 weken niet an toe kom, breng ik hem gewoon weg. Vermoedelijk naar stage.
Doe dat dan gewoon morgen na school. Sta caravan kan altijd nog wel, die rijdt niet weg, anders zou het namelijk wel een tour caravan zijn  ;D

MVeldhuis

Citaat van: grijzev70tdi op 25-09-2012 23:29:54
Citaat van: MVeldhuis op 25-09-2012 23:27:38

Nee hoor, is geen jaar aan de gang. In februari dit jaar is er 1 nieuwe in gekomen, toen was het probleem weg, na de zomervakantie is het prbleem weer terug gekomen.

Geen zin om posts terug te zoeken maar als ik het wel heb dan heb je zelf gezegd dat het na vervangen van de injector duidelijk beter werd maar nog niet zo goed als je bij andere d5's merkte...