The Black Pearl

Gestart door zyra, 17-05-2010 22:57:57

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: 850estatetdi op 19-05-2010 22:49:05
Citaat van: Sem op 19-05-2010 22:46:12
Maar nu is de vraag over het alter I / alter II verhaal nog niet beantwoord.....  Hoe zit dat? We gaan zo'n mooie alter I toch niet ombouwen? (wat overigens geld kost....)
ben ik het helemaal mee eens leker origineel houden (maar ze is heel erg eigenwijs) dus vrijf het er maar maar in met ze alle ;D

verbazingwekkend inderdaad....  de auto moet goedkoper, maar toch wel helemaal opbouwen naar iets wat het eigenlijk niet is. Voor niets gaat de zon op, alleen het jaarlijkse tripje rond de zon is gratis.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

EdenAli

Citaat van: 850estatetdi op 19-05-2010 22:49:05
Citaat van: Sem op 19-05-2010 22:46:12
Maar nu is de vraag over het alter I / alter II verhaal nog niet beantwoord.....  Hoe zit dat? We gaan zo'n mooie alter I toch niet ombouwen? (wat overigens geld kost....)
ben ik het helemaal mee eens leker origineel houden (maar ze is heel erg eigenwijs) dus vrijf het er maar maar in emt ze alle ;D

Er staat hier een orginele grijze op de oprit/aan de straat hier alleen  nog een keer poetsen dan.
Alter1 daar is het ooit mee begonnen

zyra

ik vind de alter 2 look mooier als de alter 1.. en de auto moest inderdaad goedkoper maar voor zulk soort dingen kun je sparen :P het is ook niet iets dat elke maand terug komt. en de vaste lasten zijn met deze auto een flink stuk naar beneden gegaan.

Henk855

Zonde dat je een alter 1 wil verkrachten met alter2 onderdelen. Had dan gelijk een 2 gekocht!

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

henry classic v70

Even voor de goede orde; als je 'm Black Beauty wil gaan noemen kan het eigenlijk alleen maar een alter I blijven!
Dan iets persoonlijks: met een mooie alter I (en helemaal een zwarte) heb je meer aandacht dan een alter II immers raken de mooie en goeie alter I's op (alter II rijden er nog genoeg van rond).
Maak er geen Zwart misbaksel van............
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

zyra

we zullen wel zien, voorlopig kan dat toch niet

Teddy81

Citaat van: Freakybaby op 19-05-2010 19:26:41
Citaat van: zyra op 19-05-2010 19:10:48
loopt de binnen bekleding dan niet helemaal door naar achteren? (stoelen enzo moeten er volgens mij uitgehaald worden dan)

Of je pakt een stanleymesje en snijdt de bekleding precies op de raakvlakken vd voorstoelen los, zo heb ik dat toen gedaan, en dan krijg je het er weer netjes terug in. Even uitspuiten met de tuinslang als je het spul uit de auto hebt, dan laten drogen (water ipv koelvloeistof wat eruit moet drogen).

Of je draait de voorste bevestigingsbouten van de stoel los (en haalt ze eruit) en trekt de stoel iets omhoog. Dan kun je ook het tapijt eronder vandaan halen zonder erin te snijden. Zo heb ik het gedaan. Fluitje van een cent.

Jeff

Citaat van: Teddy81 op 20-05-2010 16:13:41
Citaat van: Freakybaby op 19-05-2010 19:26:41
Citaat van: zyra op 19-05-2010 19:10:48
loopt de binnen bekleding dan niet helemaal door naar achteren? (stoelen enzo moeten er volgens mij uitgehaald worden dan)

Of je pakt een stanleymesje en snijdt de bekleding precies op de raakvlakken vd voorstoelen los, zo heb ik dat toen gedaan, en dan krijg je het er weer netjes terug in. Even uitspuiten met de tuinslang als je het spul uit de auto hebt, dan laten drogen (water ipv koelvloeistof wat eruit moet drogen).

Of je draait de voorste bevestigingsbouten van de stoel los (en haalt ze eruit) en trekt de stoel iets omhoog. Dan kun je ook het tapijt eronder vandaan halen zonder erin te snijden. Zo heb ik het gedaan. Fluitje van een cent.
Wel eerst even je de min eraf van de accu in verband met je gordelspanners toch?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Henk855

Citaat van: zyra op 20-05-2010 15:39:31

Ik hoop dat je het nooit voor elkaar krijgt om alter2 op je alter 1 te zetten!

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

zyra

Citaat van: sjors855 op 20-05-2010 18:17:12

Sjors

als jullie allemaal zo'n alter 1 geil zijn, waarom rijden jullie zelf dan geen alter 1?  :eusa_snooty:

Starbuck

Citaat van: zyra op 20-05-2010 18:19:04
Citaat van: sjors855 op 20-05-2010 18:17:12

Sjors

als jullie allemaal zo'n alter 1 geil zijn, waarom rijden jullie zelf dan geen alter 1?  :eusa_snooty:

Omdat een goede en mooie Alter I met weinig km zeldzaam is.

zyra

is deze zo mooi dan ??? heb veel mooiere gezien ;) ik zoek nog even het topic waarin staat hoe je de kmstand kan natrekken in de computer, heb toch het idee dat er meer mee gereden is als er op de teller staat.. las ook ergens in een topic dat er mensen zijn die in het systeem van 1 of ander bedrijf kon kijken voor de km stand?

We gaan in ieder geval eerst de binnen kant onderhande nemen want daar zijn toch wel dingen die zeker vernieuwd mogen worden. en misschien dat ik hem na een uitgebreide poetsbeurt wel mooi vindt ;)

Op dit moment ben ik het hardst opzoek naar raambedienings paneel en kachelbedienings paneel, want die werken beide niet zoals het hoort en zijn echt stuk :( knoppen van kachel enzo werken voor geen meter en zijn afgebroken...

daytonawim

Er staan 2 complete slopers op het forum

zyra

ja als ik een 2de auto op naam moet nemen voor wat paneeltjes dan had ik net zo goed mn 855 kunnen houden he ;) als iemand die auto's koopt voor de sloop en verkoop van onderdelen ben ik zeker wel geintresseerd in die paneeltjes maar ga er geen sloop auto voor aankopen...

rogerV701998