mistlampen waar zitten de stekkertjes OPGELOST

Gestart door antraciet, 03-07-2010 21:07:17

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Ook dat heb ik gedan heb nl dimlichten dag en nacht aanstaan. Bedenk me nu opeens dr zullen toch wel lampjes inzitten  :o.Zo niet dan zou er toch een lampje op de schakelaar moeten gaan branden?

mevita

Citaat van: antraciet op 05-07-2010 22:55:02
Ook dat heb ik gedan heb nl dimlichten dag en nacht aanstaan. Bedenk me nu opeens dr zullen toch wel lampjes inzitten  :o.Zo niet dan zou er toch een lampje op de schakelaar moeten gaan branden?
mits er stroom op de schakelaar komt, even meten is weten,
gr mevita

antraciet

Ga ik daar ff hulp bij zoeken Plug&Play kan ik. Schroevendraaier en hamer kom ik een heel eind mee, maar electra  :-[

mevita

Citaat van: antraciet op 05-07-2010 23:01:25
Ga ik daar ff hulp bij zoeken Plug&Play kan ik. Schroevendraaier en hamer kom ik een heel eind mee, maar electra  :-[
Is niet zo moeilijk hoor je neemt een 12volt spanningzoeker met zo,n lampje erin meestal zit er nog een draad met een klemmetje aan, dit klemmetje klem je ergens waar hij aarde maakt bijv je contactslot en de punt van je spanningzoeker houdt je 1 voor 1 op aansluitingen van je schakelaar, gaat het lampje branden heb je stroom.

antraciet

@ mevita heb op 1 roze draad spanning zitten. Maar het lampje in de schakelaar brandt niet. Zat nieuw in de verpakking, zouden ze daar geen lampje standaard indoen?? Enne mn voorgevoel was juist er zaten geen lampen in de mistlampen. Morgen eerst maar eens halen

gr Arjen

haasje

Roze draad is spanning voor het lampje in de schakelaar. Heb je wel massa op de schakelaar (meestal bruine of zwarte draad). Zo ja, dan is de kans is groot dat er geen lampje inzit.

mevita

in een nieuwe schakelaar mag men toch aannemen dat er een lampje inzit, eerst maar eens lampjes in je mistlampen doen dan kijken of je schakelaar lampje het doet en kijk ook nog eens of de zekering er wel inzit op de juiste plaats waar hij moet zitten http://www.forcee.nl/manuals/FoglightsSV70.pdf

antraciet

Dank je montagevoorschrift zat erbij Alleen de verschrikkelijke kluwen draden die voor de relaiskast zitten heb ik maar met rust gelaten en op t gevoel de relais geplaatst  ;)

elianmars

Is er al licht in de duisternis?

antraciet

Nog niet in de bumpert  :(  Maar dat kan ook niet want ik heb nog geen tijd gehad om lampjes te halen  ;)

UserID6342

Ik zie nu pas dat mijn eerder geposte berichtje weer pleite is inzake dat relaistje.  Anders kom maar een keer hierheen Arjen en dan trekken we de draad zelf wel even en is het ook zo klaar.

antraciet

Hey Dirk dank je voor t aanbod moet alleen even kijken wanneer. Zou dan op een maandagavond worden denk ik. AS maandag na 20.00 schikt dat als ze het dan nog niet doen?

gr Arjen

antraciet

Zo vanmiddag met Elianmars SVB en Knoopje gekeken naar het mysterie mistlampen maar komen er niet uit relais op de goede plek lampjes erin zekering heel , maar geen lampje in de schakelaar dat gaat branden en geen licht in de bumpert  ::) Wie o wie

gr Arjen

UserID6342

We hebben het er al over gehad he ?  Ben je dan 7 dagen per week geopend ?  Is er iemand die je taken kan waarnemen als jijzelf weg bent ?  Als het een Alter I is mis je, hoogstwaarschijnlijk, de aansluiting in de stekker op het voorfront van de mistlampen.  Ik bedoel die grote stekker die naast je linkse koplampen zit.

antraciet

Hey Dirk Klopt 7 dagen in de week open. Het is een v70 bj 1998, zou anders even personeel moeten regelen. Is er verder niemand met een electrisch schema van de aansluiting schakelaar in het dashboard, want er was 1 draad die niks deed

gr Arjen