Sem's S70 2.5T.... Vaarwel.. & Welkom..

Gestart door Sem, 28-07-2010 14:09:03

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: Sem op 07-10-2010 12:56:29
Vage is alleen dat Jeroen zijn auto het tot nu toe goed doet met mijn LMM.... beetje vreemd of niet? Zou het komen omdat mijn auto getuned is?

Hij was toch weer origineel  :eusa_doh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

)()()sT

Zo... gisteren even de LMM gewisseld met die van Jeroen. Die heeft ook een 2.5T dus beter kon het niet....  Nu zo'n 40km gereden zonder problemen... Top dus! Het lampje blijft alleen nog wel branden terwijl die eerst juist af en toe uit ging! Ik vraag het gewoon nog een keer.... :"Is dit lampje zelf te resetten?"

Als ik zaterdag ff kom neem ik de laptop wel mee. Ik neem aan dat jij Motronic 4.4 hebt?

Sem

Citaat van: M a r c op 07-10-2010 19:40:20
Vage is alleen dat Jeroen zijn auto het tot nu toe goed doet met mijn LMM.... beetje vreemd of niet? Zou het komen omdat mijn auto getuned is?

Hij was toch weer origineel  :eusa_doh:

Nee Marc, dit was wel het plan, maar de dealer kreeg het niet voor elkaar.... Daana ben ik op vakantie gegaan en heb daarna besloten om het zo te laten.
Citaat van: )()()sT op 07-10-2010 22:08:14
Zo... gisteren even de LMM gewisseld met die van Jeroen. Die heeft ook een 2.5T dus beter kon het niet....  Nu zo'n 40km gereden zonder problemen... Top dus! Het lampje blijft alleen nog wel branden terwijl die eerst juist af en toe uit ging! Ik vraag het gewoon nog een keer.... :"Is dit lampje zelf te resetten?"

Als ik zaterdag ff kom neem ik de laptop wel mee. Ik neem aan dat jij Motronic 4.4 hebt?

Ah, Joost.... gezellig! Jij komt dus ook?! Nou... ik denk dat het niet meer nodig is.... Het probleem is echt de LMM... Het lampje is nu ook uit gegaan en de auto van Jeroen... die nu met mijn LMM rijdt heeft nu de problemen die ik had! Die krijgt ie dus niet meer terug!! ;D

Misha

Citaat van: Misha op 02-10-2010 19:33:04
LMM ?
Yeah, eindelijk een keer gelijk.

Nu nog een euro of 200 a 300 uitgeven en hij is weer als nieuw :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sem

Citaat van: Misha op 07-10-2010 22:52:01
Citaat van: Misha op 02-10-2010 19:33:04
LMM ?
Yeah, eindelijk een keer gelijk.

Nu nog een euro of 200 a 300 uitgeven en hij is weer als nieuw :D

Bedankt Misha...  Ik voel me een stuk prettiger nu..  :eusa_naughty:  ;)

Sem

Nou.. Helaas moest ik de LMM weer afstaan aan de eigenaar en heb mijn eigen exemplaar maar even met remmenreiniger te grazen genomen! Morgen mag hij zich even gaan bewijzen op de poetsdag.... Ik hoop dat ie het nog even volhoudt, want om €.200/€.300,- te gaan uitgeven voor een LMM zit er gewoon even niet in nu... tis even niet anders! Ook bij Sem is het even crisis....

cas

er is een topic over hoe het beste je LMM te reinigen.... remmenreiniger laat een witte waas achter.... volgens mij was alcohol met wattenstaafje het beste wat er tussen stond....

niet meteen flippen als je hem er weer inzet. hij moet even inleren  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sem

Citaat van: cas op 08-10-2010 23:48:42
er is een topic over hoe het beste je LMM te reinigen.... remmenreiniger laat een witte waas achter.... volgens mij was alcohol met wattenstaafje het beste wat er tussen stond....

niet meteen flippen als je hem er weer inzet. hij moet even inleren  ;D

Tot nu toe rijdt ie goed al heb ik er nog geen vertrouwen in... we zullen zien! Anders zal hij nog een alcoholbehandeling krijgen.. ;)

cas

gewoon standaard alcohol in de auto hebben!  ;D   goede verklaring bij staande houding....

nee hoor, is voor mijn luchtmassa meter agent.... die lust ook wat zo nu en dan.... :eusa_whistle:

goed dat ie weer netjes rijdt, floept vast wel weer een keer aan, maak een potje waar je zo nu en dan een tientje in donderd.... dan valt de aankoop weer wat mee....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

En wat een mooie wagen is het in real-life  8)

Sem

Citaat van: cas op 08-10-2010 23:55:29

goed dat ie weer netjes rijdt, floept vast wel weer een keer aan, maak een potje waar je zo nu en dan een tientje in donderd.... dan valt de aankoop weer wat mee....

Ik merk nog af en toe wat hikjes dus zal m nog eens goed met alcohol schoonmaken. Ik heb normaal geen moeite om wat centen aan mijn auto uit te geven...  in 3 jaar al meer dan €.10.000,-!! aan onderhoud, LPi en vertroeteling... Ik heb alleen dit jaar enorm veel kosten gehad.. en m'n uitbouw van vorig jaar was iets duurder uitgevallen.. nu m'n HR ketel verrot, Achtertuin bestraten... overal dus even €.1000,- hier.. €.1000,- daar.... De Ford Fietstas voor de APK etc..   en nu is het even op. Dan is ineens een LMM van €.250,- even te duur en probeer ik het even anders op te lossen. Het is even niet anders.... Komt begin volgendjaar wel weer goed. Nu even rustig aan... verder klaag ik niet.

Citaat van: )()()sT op 09-10-2010 15:14:26
En wat een mooie wagen is het in real-life  8)

Bedankt Joost... ik doe er ook erg m'n best voor om de 12jaar oude Volvo er als nieuw uit te laten zien...  Vlak jouw V70 ook niet uit overigens...

Jack v

Hai Sem, kijk je wel uit met dat schoonmaken het metalen plaatje wil wel knappen en dan kun je hem weg doen. Ik had de tip erop gezet om hem gewoon in afwasmiddel(met een klein beetje water) te weken en afspoelen met gedistileerd water(bv uit de wasdroger) dit laat geen aanslag achter, en hij is gelijk mooi ontvet.

succes gr  :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Das mooi balen Sem! Onze auto`s zijn fijn om in te rijden, maar qua onderhoud zeker niet de goedkoopste! Ik had `t begin dit jaar ook, airco maken hier, radiatortje daar, ondertussen mijn hele appartement laten structuurspuiten ... Het gaat erg hard dan!

Sterkte, en niet stiekem overstappen naar een non-Volvo!  ;)

M a r c

LMM reinigen helpt vaak niet of maar even.  Het ding 'slijt' ook gewoon en is op een gegeven moment gewoon aan vervanging toe.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: M a r c op 12-10-2010 19:33:50
LMM reinigen helpt vaak niet of maar even.  Het ding 'slijt' ook gewoon en is op een gegeven moment gewoon aan vervanging toe.
Mag ook best een keer na 10-15 jaar.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het