CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

innocenti

PS3 is mij ook goed bevallen op de R in 205/45/17. Wel een relatief zachte wang en daarmee redelijk comfortabel. Ps3 is veel soepeler dan de Conti 830P winterbanden in 205/45/17 die ik nu op de auto heb.
Continental sportcontact 5 heeft mn neef op zn 850r en bevalt m ook erg goed. Wordt mijn volgende zomerband na de ps3.

widebody

Citaat van: innocenti op 07-12-2014 19:23:34
PS3 is mij ook goed bevallen op de R in 205/45/17. Wel een relatief zachte wang en daarmee redelijk comfortabel. Ps3 is veel soepeler dan de Conti 830P winterbanden in 205/45/17 die ik nu op de auto heb.
Continental sportcontact 5 heeft mn neef op zn 850r en bevalt m ook erg goed. Wordt mijn volgende zomerband na de ps3.
PS3 gehad onder de Beemer. Andere type auto, maar toch. Redelijk slijtvast en tot de laatste mm, ook bij nat wegdek, goed grip. duidelijk grensgebied. Volgende worden bij mij ook weer de PS3's.

maruska

naast de stapel accessoires die inmiddels gekocht zijn op de diverse marktplaatsen, is het project voor de komende wintertijd de standkachel. Net als Rens/RvD en Eric/ELamme wilde ik al een tijdje een standkachel, en dan het liefst een originele. Na veel en vaak op tradera en ebay te hebben rondgeneust, kwam vorige week de knaller langs. Ik had al een 850 standkachel met kabels en timer gescoord, had al een losse zwarte (!) timer, maar in Duitsland was een meneer die een startbod van 1 euro had voor een set. Goed de foto's bekijkend, zag ik behalve dat zowat alles erin zat, veel nieuw was.

Bod gedaan, naar Duitsland gecrossed, en aldaar de spullen opgehaald. Een V70 set (die nauwelijks afwijkt van een 850 set..), met nagenoeg alles nieuw. De verbrandingsunit had een half jaar in een auto gezeten. Alles in de originele doos bewaard en op de plank gelegd.

Komende tijd een testopstelling maken (zie ook youtube filmpjes), en dan alles testen. Want behalve de standkachel heb ik, net als Portlock, een originele motorverwarmer gekocht, met interieur contact voor een kacheltje. En laat dat alles nou eens samen kunnen werken, met, speciaal voor Ronald, een schakelaar.

Genoeg te doen in de kerstvakantie..

Ow, en natuurlijk Sander cq Iris helpen met de Saf standkachel.

/note
Startpost aan het aanpassen op de accessoires die uit de bijbel in bezit zijn
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MrCain

Je zou ook eens Goodyear Eagle F1 kunnen overwegen = (zeer) goede grip op zowel droog als nat. Nu met het koude weer ga je ze pas een beetje horen. Zijn ook nog best slijtvast!

Ben er persoonlijk een stuk meer tevreden over dan de Michelin  ;)
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

The Volvoboy

Ik ben ook zeer te spreken over de bovengenoemde Goodyears! Zo af en toe wil ik nog wel eens stevig een rotonde pakken :eusa_angel: en vanavond met de Michelin winterbanden begonnen toch wat geluid te maken en een beetje te glijden :eusa_shifty:, iets waar ik met de Goodyears totaal geen last van heb 8) Hele stille band met zowel nat als droog heel veel grip. Over slijtvastheid kan ik nog niks zeggen ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Sbv

maruska

nope. maar dat weet jij ook :)
T-5R

855T5+

Citaat van: maruska op 07-12-2014 19:48:14
Startpost aan het aanpassen op de accessoires die uit de bijbel in bezit zijn
Dit heb ik wel 10 keer moeten lezen voordat 't kwartje viel, maar 't viel. 8)
Volvo: Mutatis Mutandis

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 07-12-2014 23:02:13
taxatie al gedaan ?

Iets met Pasen en Pinksteren volgens mij.

Even serieus Mark, laat m nou snel taxeren, als je schade hebt dan krijg je iig nog een fatsoenlijk bedrag terug. Nu krijg je dagwaarde en dat is niet zoveel. Als je hem dan helemaal af hebt (die 248 extra knopjes geïnstalleerd) kun je hem toch nog een keer laten taxeren? Kost je een uurtje en 100,- euro ofzo.

Spin!

True...het gaat je verdomd zeer doen als je 's ochtends een keer buiten komt en iemand heeft hem aan stront gereden, of gejat...

Das veul auw

www.vm-parts.nl

leons850

En nu heb je no zo min mogelijk steenslag, al was zaterdag nacht niet helemaal gewenst. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maruska

ach, al dat knopjes geneuzel ;D.. ik ga wel weer met de bmw rijden :)
T-5R

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 07-12-2014 23:00:01
Ik ben ook zeer te spreken over de bovengenoemde Goodyears! Zo af en toe wil ik nog wel eens stevig een rotonde pakken :eusa_angel: en vanavond met de Michelin winterbanden begonnen toch wat geluid te maken en een beetje te glijden :eusa_shifty:, iets waar ik met de Goodyears totaal geen last van heb 8) Hele stille band met zowel nat als droog heel veel grip. Over slijtvastheid kan ik nog niks zeggen ;)

Haantje :angel:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 08-12-2014 12:53:05
Citaat van: The Volvoboy op 07-12-2014 23:00:01

Haantje :angel:

Touché  :evil: ;D

ZC3rr0r

Citaat van: Spin! op 08-12-2014 11:42:41
True...het gaat je verdomd zeer doen als je 's ochtends een keer buiten komt en iemand heeft hem aan stront gereden, of gejat...

Das veul auw

Absoluut. Heb destijds na het herbouwen van de Barchetta ook laten taxeren en dat maakt nogal verschil in wat je terugkrijgt van de verzekering. En de tegenpartij.