Hans stelt zich alvast voor

Gestart door RampantBUnny, 15-09-2010 19:57:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

fearless

 :o   :eusa_drool:



Heel veel plezier er mee, maar dat moet denk ik geen probleem zijn.  :eusa_clap:

Mr Rens

Moest die niet iets in de richting van 15K kosten?
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Powerpete

hebben we er een alsfeld deelnemer bij !!, mooi dat ie in handen van een liefhebber is gevallen... had het niet aangekund om die mooie T-5R door een sjonnie afgeragd te zien worden....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

M a r c

Ik had 'm ook niet aan een Sjonnie verkocht....

Hans gaat er goed voor zorgen  :D  En meer mee rijden dan ik deed de laatste tijd. En voor de fun-kms is deze wagen uitermate geschikt en als investering ook nog eens redelijk waardevast  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

verburgh

Citaat van: M a r c op 17-09-2010 00:09:07
Ik had 'm ook niet aan een Sjonnie verkocht....

Hans gaat er goed voor zorgen  :D  En meer mee rijden dan ik deed de laatste tijd. En voor de fun-kms is deze wagen uitermate geschikt en als investering ook nog eens redelijk waardevast  :)
Ik had dat zilver grijze Hok verkocht  ;D

peteRRR

Citaat van: verburgh op 17-09-2010 00:16:17
Citaat van: M a r c op 17-09-2010 00:09:07
Ik had 'm ook niet aan een Sjonnie verkocht....

Hans gaat er goed voor zorgen  :D  En meer mee rijden dan ik deed de laatste tijd. En voor de fun-kms is deze wagen uitermate geschikt en als investering ook nog eens redelijk waardevast  :)
Ik had dat zilver grijze Hok verkocht  ;D

Gaat er ook uit,staat toch te niksen zonder aandacht :P

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

verburgh

Citaat van: peteRRR op 17-09-2010 00:20:00
Citaat van: verburgh op 17-09-2010 00:16:17
Citaat van: M a r c op 17-09-2010 00:09:07
Ik had 'm ook niet aan een Sjonnie verkocht....

Hans gaat er goed voor zorgen  :D  En meer mee rijden dan ik deed de laatste tijd. En voor de fun-kms is deze wagen uitermate geschikt en als investering ook nog eens redelijk waardevast  :)
Ik had dat zilver grijze Hok verkocht  ;D

Gaat er ook uit,staat toch te niksen zonder aandacht :P

Groet.
De racer ook  ;D wordt fietsen marc  ;D ;D

elianmars

Ah, daar gaat de mooie wagen van Marc naar toe. Heel mooi!

Heel veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken  8)

Vulk


StefanCJ

Erg mooie auto Hans! Veel plezier ermee!  :)

RampantBUnny

Fearless, moest je nu zo'n mooie foto plaatsen  :eusa_wall: , ik moet nog even geduld hebben terwijl Marc de puntjes op de i zet  ;D

Alsfeld klinkt interessant heb gisteren daar de pics van gezien, dus wie weet ;)

In mijn prive omgeving varieren de reacties inmiddels van:

"ik vraag me af waar je verstand is gebleven" (Mijn bejaarde moeder die niets met auto's heeft), via "oh daar moet je gas inbouwen da's goedkoop rijden": (Die is van status vrind naar hele vage kennis gegaan  :eusa_whistle:), naar "hoe zo fun auto, zoiets moet je dagelijks rijden" (Die krijg ik ook niet uitgelegd dat 160 km in de spits nou niet is waar deze auto voor bedoeld is..maar ja hij woont ook in Frankrijk  ::) )

grts
Hans

(Sjips: Vergeten pics van de andere twee C30 op te zoeken en te plaatsen, mensen die het VF kenne, kennen waarschijnlijk ook het verhaal van de C30's wel  ::))

peteRRR

Beste Hans,tegen bijna alle familie leden en vage vrienden is dit het algemene advies.



En ja hoor,file rijden is denk ik geen enkel probleem met de auto ;)

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

RampantBUnny

Citaat van: peteRRR op 17-09-2010 12:38:11
Beste Hans,tegen bijna alle familie leden en vage vrienden is dit het algemene advies.

http://i52.tinypic.com/2s94m1g.jpg

En ja hoor,file rijden is denk ik geen enkel probleem met de auto ;)

Groet. ;D

;D :eusa_clap:

Tuurlijk kun je perfect in die auto filerijden, maar 160 km per dag en dan ook nog file, daar is ie gewoon niet voor :)

RampantBUnny

En nu was ik het niet vergeten en dus onderstaand de foto's van mijn volvo's (1 ontbreekt er en dat is de aller allereerste, dat was een titanium grey S40, europa sports uit 2001..erg leuke auto en een leaser :). Ik ben bang dat de foto er van verloren is gegaan :(

Mijn Opel agila was na 160.000 km in 4 jaar op, dus ging ik naar mijn opeldealer..ontmoette daar een hork van een verkoper en besloot aan de overkant te gaan kijken naar een C30. Dat vond ik namelijk een mooie auto en met 160 KM per dag bedacht ik me dat een iets zwaardere auto wel eens handig kon zijn

Resultaat een C30, 1.6D kinetic met 20k op de teller (ex volvo lease)


Na 5 maanden wilde ik een bodykit hebben, maar wist niet welke kleur, tijdens het zoeken op het www liep ik tegen de volgende C30 bij mijn dealer (1.6d momentum-audioline, r-design) (Foto gemaakt voor het Canadian memorial bij Hill 62 (WW1 ieper)...ferrita uitlaat en zaurak velgen zijn er later opgekomen en dit is zoals de auto nu is.


Terwijl ik afgelopen feb de straat uit reed bij mijn dealer na een beurt, besloot een lease rijder niet te wachten tot ik ging rijden, maar meer te gokken wanneer ik ging rijden (Auto was net de week daarvoor helemaal gedetaild op een volvo poetsmeeting)


Inmiddels was de droom van een roffel al een beetje geboren en was ik dus best verheugd toen ik 2 dagen lang mocht rijden in de onderstaande s70, terwijl de C30 werd gerepareerd


En de rest is history ;D

Laserblue

Heb je die lap koolstof boven de motor er ook bij gekocht eigenlijk?  :eusa_think:

gefeliciteerd met je aankoop  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*