Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Ja lekkerrr broodje halen! ;D

Ik vind het ook wel lekker rustig zo zonder die stickers. Ben tevreden.

JeroenV

Netjes Tettie,late reactie maar toch..

Als je mijn sticker er ook af wilt halen,gewoon doen hoor!

Citaat van: Teddy81 op 25-07-2011 13:31:49
Ik heb besloten die stickers er maar weer af te halen en het kontje weer lekker stak te maken. Ze hebben er lang genoeg opgezeten. Tijd voor wat anders.  ;D

Lekker strak weer.

https://lh4.googleusercontent.com/-krJlhOSPISw/Ti1GF7VLBqI/AAAAAAAACkY/TXk4_FqNy-E/IMG_00068.jpg

Gr.

Teddy81

Nee Poek, die laat ik nog wel even zitten. ;D

JeroenV

Teddy81

Sinds de crash deed de cruisecontrol het niet mee. Tenminste, dat denk ik. Het werkte niet meer en daar kwam ik laatst toevallig achter, eigenlijk gebruik ik de cruisecontrol nooit.

Vanmiddag ben ik even onder het dashboard gedoken en het daar even aan de stekkertjes zitten rammelen die aan de koppelingsschakelaar zitten en ik heb even de blaasbalg aan het gaspedaal iets opgespannen. Er zit een handige draaiknop waarmee je de boel iets strakker kunt zetten.

Warempel, de cruise doet het weer en hij pakt nu ook iets sneller op, ik vond het altijd heel erg lang duren voordat hij iets deed nadat ik op de knop drukte. Weer iets gerepareerd, ook al gebruik ik het nooit, het moet wel werken natuurlijk! ;D

Taranis

Citaat van: Teddy81 op 27-08-2011 15:53:38
ook al gebruik ik het nooit, het moet wel werken natuurlijk! ;D

Precies :) Alles wat op en aan een auto zit, moet het gewoon doen ;)

THeM

Hoi Teddy, je hebt het over een blaasbalg?
Waar zit deze precies? heb namelijk ook het probleem met cruise control dat deze heel laat pas zijn werk gaat doen, hij doet het wel gewoon maar denk na een sec of 5 a 10 dan pas gaat hij dus pas in werking.
En heel soms wil hij nog wel eens uit zichzelf uit gaan waarna ik hem weer moet activeren.

Al vast bedankt voor de info.

Citaat van: Teddy81 op 27-08-2011 15:53:38
Sinds de crash deed de cruisecontrol het niet mee. Tenminste, dat denk ik. Het werkte niet meer en daar kwam ik laatst toevallig achter, eigenlijk gebruik ik de cruisecontrol nooit.

Vanmiddag ben ik even onder het dashboard gedoken en het daar even aan de stekkertjes zitten rammelen die aan de koppelingsschakelaar zitten en ik heb even de blaasbalg aan het gaspedaal iets opgespannen. Er zit een handige draaiknop waarmee je de boel iets strakker kunt zetten.

Warempel, de cruise doet het weer en hij pakt nu ook iets sneller op, ik vond het altijd heel erg lang duren voordat hij iets deed nadat ik op de knop drukte. Weer iets gerepareerd, ook al gebruik ik het nooit, het moet wel werken natuurlijk! ;D

UserID6342

Schopplaat boven je voeten even weg, net achter je gaspedaal zit een kunststof schroef die je dan in kunt draaien.  Dan 'pakt' de CC iets sneller op want er zit minder speling op.  Vacuumbalg zit boven het gaspedaal, tegen je kachelhuis geschroeft.

Teddy81

Teddy81

Zo even het stof eraf blazen.

De auto doet het prima, niets over te klagen. Op wat regulier onderhoud na is er eigenlijk niets gebeurd de afgelopen weken/maanden. Heb ook niet echt uitvoerbare ideeen van dingen die ik kan doen momenteel. Dus dan maar niets.  :eusa_shifty:

Ik zag vandeweek ergens op internet wat vector tekeningen van auto's. Kan zeer realistisch, maar kan ook wat meer abstract. Ik vind abstract leuker, als ik een realistische tekening wil kijk ik liever naar een foto.
Maar goed, even proberen of ik dat ook kan, leek me wel leuk.

En dit is het resultaat tot nu toe. Nog lang niet klaar, maar het begin is leuk.
Zoals je kunt zien heb ik de Pegs wat aangepast zodat er zo'n mooie rand in zit. Ik noem ze Peglaris, of Pogasus ben ik nog niet over uit!!  ;D Gewoon een combinatie van de mooiste Volvo velgen samen.

Enjoy!  ;D

Ewout Schalkwijk

Sow, leef je nog???? Lang stil geweest. Weinig leuke dames met wapperende rokjes gezien natuurlijk deze zomer. ;D

Geinige tekening.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Haha LoL! Ja ik leef nog hoor! Onkruid vergaat niet! ;D

Jack v

Heeft wel wat Ted, misschien kun je ze laten maken die velgen?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Ik zou ze ook wel willen hebben hoor die wielen! Beetje jammer dat niemand ze maakt! ;)

Jack v

Citaat van: Teddy81 op 07-10-2011 16:32:57
Ik zou ze ook wel willen hebben hoor die wielen! Beetje jammer dat niemand ze maakt! ;)
oh jawel hoor, hier kun je je eigen ontwerp indienen;
http://www.jvd-wheels.com/Velgen_Index.htm

http://wheelcare.nl/id91.htm
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.