Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

maruska

wellicht een groupbuy doen ;D.. ik ken nog wel iemand die wil.. is er niet iemand die voor een schappelijke prijs een goeie kan klussen ? Handel iemand ? :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

wepster

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Teddy81

Nou het is zover, alles zit erin!  :eusa_dance:
Ik zal de plaatjes voor zichzelf laten spreken. Oh ja, ik maak wel binnenkort wat ECHTE foto's want ze zijn wel heel slecht geworden vandaag. Maar ik moest het natuurlijk even delen!  ;D

Ik ben erg blij met het resultaat.  :eusa_dance:

tom480

- R1200GS -

)()()sT

Daar is ie nog een keer:

Goed bezig AlcanTeddy !!  :eusa_clap:

Teddy81

Geert-Jan

Erg netjes hoor, ik heb er het geduld niet voor  ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

Jack v

Goed gedaan Ted, je mag trots zijn op jezelf. En nou geen schade meer proberen te rijden hé :eusa_whistle:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

arjen850

Voor een eind conclusie zou ik het eens real life willen zien,zoals het er nu uit ziet is het wennen, maar krijg ik het er toch warm van :D Doe je de rand om je achterruit nog?
Respect voor het werk, geduld en doorzettings vermogen :eusa_clap:

peteRRR

Sfeertje hoor Ted  :eusa_clap:

En nog een compliment voor je doorzettingsvermogen,creativiteit,moed,handigheid,veerkracht,inzicht,geduld,

geloof,precisie,keuze,vastbeslotenheid,chaos beheersing,en je doelbewust bezig zijn  ;D ;D

Als fbm zijn car nou ook doet,kunnen we een meet houden :D

Groet.

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Citaat van: peteRRR op 27-12-2010 13:10:20
En nog een compliment voor je doorzettingsvermogen,creativiteit,moed,handigheid,veerkracht,inzicht,geduld,geloof,precisie,keuze,vastbeslotenheid,chaos beheersing,en je doelbewust bezig zijn  ;D ;D

Hahaha! ;D

Citaat van: arjen850 op 27-12-2010 13:08:56
...Doe je de rand om je achterruit nog?

Ja die rand doe ik nog, maar dan ga ik ook de achterklep meteen voorzien van wat spul tegen het rammelen. Ik wacht daar dus ff mee tot het wat milder weer is. ;)

arjen850

Citaat van: Teddy81 op 27-12-2010 13:13:42
Citaat van: peteRRR op 27-12-2010 13:10:20
En nog een compliment voor je doorzettingsvermogen,creativiteit,moed,handigheid,veerkracht,inzicht,geduld,geloof,precisie,keuze,vastbeslotenheid,chaos beheersing,en je doelbewust bezig zijn  ;D ;D

Hahaha! ;D

Citaat van: arjen850 op 27-12-2010 13:08:56
...Doe je de rand om je achterruit nog?

Ja die rand doe ik nog, maar dan ga ik ook de achterklep meteen voorzien van wat spul tegen het rammelen. Ik wacht daar dus ff mee tot het wat milder weer is. ;)

Mooi, het is idd beter dat die van jou helemaal klaar is en bewezen goed is, dan kunnen we daarna meteen met de mijne beginnen ;D

peteRRR

Ow ja,en je plezier in je hobby en het geluk daar van,met de daar op volgende voldoening die je er van over houd.

En mogelijk ook nog het kind in jezelf gevoel wat naar boven kan komen met knutselen ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla