Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Citaat van: Teddy81 op 13-02-2011 14:46:54
Dank je Peter!
Ik moet nog een keer jou kant op komen trouwens. Snel maar even afspreken! ;D

Eerst effe beter worden ??? zoeken we een fraaie locatie op voor mooie pic,s  :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Citaat van: peteRRR op 13-02-2011 14:50:15
Citaat van: Teddy81 op 13-02-2011 14:46:54
Dank je Peter!
Ik moet nog een keer jou kant op komen trouwens. Snel maar even afspreken! ;D

Eerst effe beter worden ??? zoeken we een fraaie locatie op voor mooie pic,s  :D

Groet.

Prima :)

Jeff

Mooie foto's Ted, ziet er echt netjes uit! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

cas

Citaat van: Teddy81 op 13-02-2011 14:44:29
Deze is trouwens ook wel leuk gelukt.
Handmatige sluitertijd zodat ik precies genoeg tijd had om (in spiegelbeeld) Amsterdam te schrijven met de verlichting van mijn telefoon. Omdat ik geen licht geef en maar kort op elke plaats stond (dus in feite door het beeld heen liep) sta ik niet op de foto. ;D

http://farm6.static.flickr.com/5135/5441692250_eca2a913c1_b.jpg
Amsterdam by Night by ted.sertons, on Flickr

Nice !!  :eusa_clap:  rechtshandig....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Mooi Ted, had je die gister al gemaakt toen je  bij ons kwam of na de tijd pas?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hayke

Hele gave foto's Ted! Misschien moet ik dat voorbeeld maar eens volgen en met HDR gaan stoeien met m'n 855...

UserID6342

Foto 2 is heel erg mooi geworden Ted !  Leuk hoor.

Teddy81

Citaat van: cas op 13-02-2011 15:13:39
Nice !!  :eusa_clap:  rechtshandig....

Hoe kom je daar bij? Klopt wel trouwens!  ;D

Citaat van: Jack v op 13-02-2011 16:28:06
Mooi Ted, had je die gister al gemaakt toen je  bij ons kwam of na de tijd pas?

Ja die had ik allemaal al gemaakt. Vandaar dat ik uit Amsterdam kwam. Vrijdag avond gemaakt. Zaterdag een maatje van me wezen uitzwaaien die naar Dakar ging met de barreltocht. Ook een paar leuke plaatjes gemaakt. Maar eentje springt er met kop en schouders boven uit. En wel deze:

(ps foto is niet bewerkt, deze komt linea recta uit de camera   :eusa_dance:)

Was leuk om al die barrels te zien. Wel heel koud. Toen ik 's middags bij jullie kwam had ik dus al een paar uur in te kou staan kleumen! ;)

Citaat van: hayke op 13-02-2011 17:23:12
Hele gave foto's Ted! Misschien moet ik dat voorbeeld maar eens volgen en met HDR gaan stoeien met m'n 855...

Citaat van: Dirk342 op 13-02-2011 17:50:12
Foto 2 is heel erg mooi geworden Ted !  Leuk hoor.

Thnx  ;D

Teddy81

Vandaag heb ik de messing schakelbussen gemonteerd die in de schakelkabels komen in plaats van de rubbers. Deze waren al een hele tijd kapot en er zat wat speling op de pook waar ik vanaf wilde.

Ik had met Cas die bussen uit de USA laten komen, duss....

Het begin:

En klaaaaar:  :eusa_dance:

Waar zijn de tussendoor foto's vraag je jezelf af?? Die zijn er niet.  :eusa_doh:  :eusa_wall:

Ik was zo geanimeerd in gesprek terwijl ik bezig was, en het ging allemaal zo snel dat ik helemaal vergeten ben om foto's te maken. Toen ik de luchtfilterbak dichtklikte dacht ik er pas weer aan.  :eusa_shifty: Beetje stom van me.

Maar goed, het stel niet zo veel voor. Sloop zooi (luchtfilterbak) weg zodat je erbij kunt. Snij een randje van het rubber. Druk het rubber eruit. Opschuren. Messing bus voorzien van wat kopervet. Bus erin. Klemmetje vast. 2e kabel hetzelfde. Zooi (luchtfilterbak) weer terug, en klaar is Ted.

Maakt het verschil?? JA. Niet heel veel, met het schakelt een stuk strakker weer. Lekker. Goeie upgrade.  :eusa_dance:

Dat was mijn dag.  ;D

verburgh

Je moet ook de bussen van je pook zelf vervangen he :P niet alleen van de kabels  ;D

Ronald21

Heb je het idee dat je meer kracht moet zetten met shortshift ?

mvg

Ronald

Teddy81

Ik heb geen shortshifter erin zitten. Ik zit er wel over te denken om die ook nog aan te schaffen.
Maar even kijken. Overigens twijfel ik er niet aan dat je meer kracht moet zetten. 40% meer zelfs aangezien je kracht/reactie whatever arm met 40% verkort wordt. Volgens mij komt dat rechtevenredig met elkaar overeen.

verburgh

De bussen set voor je pook bestaat uit 8 bussen  ;)

Ronald21

Er van uitgaande dat het moment hetzelfde blijft zal de kracht moeten toenemen.

mvg

Ronald

Teddy81