garantietermijn accu

Gestart door )()()sT, 16-12-2010 10:45:01

Vorige topic - Volgende topic

joebar

De aldi heeft regelmatig een look-a-like C-TEC, en daar werk ik nu al enkele jaren met heelveel plezier mee..lege , oude , nieuwe, alle accu's doe ik er mee, werkt perfect..
Elke keer als zo'n ding weer in de krant staat denk ik , ik moet er maar een voor de zekerheid bijkopen, maar ding blijft het gewoon doen.
C-tec is onbetaalbaar, die van de aldi 19,99

thuur

Een C-TEK XS4003 heb je al voor 66 euro ex bij je lokale automaterialenhandel.

Gr ;)

Jack v

ik heb zo'n lader bij de lidl gehaald voor ongeveer een maand terug kosten ook €19,99 werkt perfect.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

spijky

Citaat van: Jack v op 19-12-2010 15:06:38
ik heb zo'n lader bij de lidl gehaald voor ongeveer een maand terug kosten ook €19,99 werkt perfect.
Laden zullen ze allemaal wel doen, maar is ook nog softwarematig een goed programma nodig om de accu op coditie te brengen en te houden. En dit is met name bij mijn motoraccu van groot belang.
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Joppe Maes

Citaat van: spijky op 20-12-2010 21:13:57
Citaat van: Jack v op 19-12-2010 15:06:38
Laden zullen ze allemaal wel doen, maar is ook nog softwarematig een goed programma nodig om de accu op coditie te brengen en te houden. En dit is met name bij mijn motoraccu van groot belang.

Om in conditie te houden moet je geen gewone lader gebruiken maar een druppellader of druppelaar. Die heb je meestal niet voor 19,99, maar je kunt er ook geen lege accu mee opladen.