Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jans Duiven

Citaat van: Jack v op 17-08-2013 21:03:40
even voor de goede orde;
op de laatste foto van Hans staat een gesloopte glt met blauwe injectoren ;D

Oh?   ;)

Jack v

Citaat van: koen.s op 17-08-2013 21:10:49
Las je blog even door.
Zet je nu op een 20V NA blok, een 16T met blauwe injectors?
nee hoor was een geintje.Maar ik ben er gek genoeg voor :P
Gaat om de T5 van Hans.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Citaat van: koen.s op 17-08-2013 21:24:23
Citaat van: Jack v op 17-08-2013 21:21:05
Citaat van: koen.s op 17-08-2013 21:10:49
Las je blog even door.
Zet je nu op een 20V NA blok, een 16T met blauwe injectors?
nee hoor was een geintje.Maar ik ben er gek genoeg voor :P
Gaat om de T5 van Hans.

Oke, was wel leuk geweest.
ik heb hier nog een 20v.
Hans heeft nog een 15g en een turbospruitstuk en een passende downpijp

:eusa_think: :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Jack knutselt alles in elkaar, en het werkt ook nog........ :eusa_think:.....vraag me niet hoe hij het doet, dat snapt niemand.

Groet,
The Demon.

Jack v

Heb ik ook je kabelboom ed nog ff nodig :angel:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Vandaag de witte A1 weer aan de loop gebracht. Na een stilstand van een antal maanden had ie wat starthulp nodig.
De reden dat ie niet wou lopen was een kapotte lmm. Vervangen en lopen als een tiet.
Wel moet hoognodig de cartventilatie vervangen worden.

Nu de koppeling nog even in orde brengen  en dan mag ie weer de weg op na een apk.


Als er trouwens nog iemand belang heeft bij de onderdelen van de AII  dan graag een pb.

Enigste wat gereserveerd staat is de motor.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

mezelf maar weer eens een kadootje gedaan.



en een druk vacuummeter


beide voorzien van verschillende adapters.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Jack, zijn die foto's in een garage gemaakt of is dat jouw schuur?

:)

Jack v

Citaat van: StefanCJ op 02-10-2013 20:51:31
Jack, zijn die foto's in een garage gemaakt of is dat jouw schuur?

:)
zo ziet het er hier wel bijna uit ja ;D
die foto's zijn gemaakt bij volvo dealer Gerben Brouwer in Rogat nabij Meppel.
Leuke klusplek hoor :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Vanmiddag mn brandstofdruk gemeten  van de NBP met het nieuwe metersetje.
:( :(

Ik kom niet hoger dan 1,2 bar ook met het vacuumslangetje van de regelaar af gaat ie niet hoger.

Van de week dus ma eens de pomp wisselen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Citaat van: Jack v op 02-10-2013 19:44:04
mezelf maar weer eens een kadootje gedaan.
http://i43.tinypic.com/2v2d3e0.jpg
http://i44.tinypic.com/2mwcw75.jpg

en een druk vacuummeter
http://i40.tinypic.com/2qtjs01.jpg

beide voorzien van verschillende adapters.
Ik moest weer even bijlezen na de afgelopen tijd.
Leuk setje!

Jack v

Citaat van: razorx op 20-10-2013 18:07:29
Citaat van: Jack v op 02-10-2013 19:44:04
mezelf maar weer eens een kadootje gedaan.
http://i43.tinypic.com/2v2d3e0.jpg
http://i44.tinypic.com/2mwcw75.jpg

en een druk vacuummeter
http://i40.tinypic.com/2qtjs01.jpg

beide voorzien van verschillende adapters.
Ik moest weer even bijlezen na de afgelopen tijd.
Leuk setje!
yup en kwam ook lekker weer van pas vandaag Yits :)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jans Duiven

Citaat van: Jack v op 02-10-2013 20:55:59
Citaat van: StefanCJ op 02-10-2013 20:51:31
Jack, zijn die foto's in een garage gemaakt of is dat jouw schuur?

:)
zo ziet het er hier wel bijna uit ja ;D
die foto's zijn gemaakt bij volvo dealer Gerben Brouwer in Rogat nabij Meppel.
Leuke klusplek hoor :D


Autobedrijf Brouwer, gespecialiseerd in Volvo. (Dat zien ze bij Volvo nog net door de vingers, de zeikers. )

Jack v

geen nieuwe pomp maar een drukregelaar.
Hij is er weer
op contact; 3,0 bar

draaiende motor;2,5 bar

onderdruk;  0,6 bar stationair  -0,7/ 0,9  bar bij verhoogd toerental


weer netjes voorelkaar :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

En 2 uur na het afzetten van de motor nog steeds constant op 2,5 bar



:eusa_dance: :eusa_dance:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.