Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: antraciet op 11-12-2011 22:58:11
Ga morgen waarschijnlijk de rooie ophalen en kijk dan wel ff bij Jasper  ;)  :eusa_shhh:  :evil:
Het kan zijn dat die dikke slang er even af moet( je weet wel die vol met roet en prut zat) die is er op het plaatje af namelijk. Kan Jasper deze gelijk schoon maken  :evil:
Indien het kan en mag zou het mogelijk wel eea kunnen uitsluiten. Het is net wat te duur om nieuw te bestellen om er dan achter te komen dat het niet het probleem oplost.

Denk je trouwens nog eens aan chromen teller ringen ?

grijzev70tdi

Haha die slang is bij ons wel schoon (hoop ik, me moeder rijd er tegenwoordig alleen maar mee ;D )
Zullen maandag wel even kijken over we het over kunnen zetten  ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Citaat van: Sbv op 11-12-2011 23:04:02
Citaat van: antraciet op 11-12-2011 22:58:11
Ga morgen waarschijnlijk de rooie ophalen en kijk dan wel ff bij Jasper  ;)  :eusa_shhh:  :evil:

Denk je trouwens nog eens aan chromen teller ringen ?

Had je die nog niet dan?  ;D

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 11-12-2011 23:05:50
Haha die slang is bij ons wel schoon (hoop ik, me moeder rijd er tegenwoordig alleen maar mee ;D )
Zullen maandag wel even kijken over we het over kunnen zetten  ;)
Heb je deze al eens los gehad ? Indien nee, dan ga je schrikken denk ik. Bij Arjen viel het best wel mee

haasje

Heb ook nog even wat navraag gedaan, kreeg het advies om de drukregalaar 30637251 maar eens te vervangen. Er ligt er nog wel 1, echter is er niet van bekend of hij nog goed is  :eusa_wall: :eusa_wall:

Sbv

Citaat van: haasje op 12-12-2011 19:20:18
Heb ook nog even wat navraag gedaan, kreeg het advies om de drukregalaar 30637251 maar eens te vervangen. Er ligt er nog wel 1, echter is er niet van bekend of hij nog goed is  :eusa_wall: :eusa_wall:
Het valt te proberen tenslotte.

grijzev70tdi

Arjen komt straks hier. Zullen het een het ander uitwisselen met de onze wat kan. Onder andere die bij het lucht filter en bij de intecoolerslang (die dikke die meestal dicht zit >:()

haasje

begin maar eens met deze regelklep (die overigens op alle d5 2001-2006 zit)

Sbv

Citaat van: haasje op 12-12-2011 20:15:53
Bij mij zit een andere dacht ik in Vida gezien te hebben D5244T4 MY06

Hopelijk is er bij Jasper vanavond duidelijkheid, dan weten we meer

haasje

Citaat van: Sbv op 12-12-2011 20:51:28
Citaat van: haasje op 12-12-2011 20:15:53
Bij mij zit een andere dacht ik in Vida gezien te hebben D5244T4 MY06

Hopelijk is er bij Jasper vanavond duidelijkheid, dan weten we meer
je hebt gelijk, hij zit op de d5244T1, 2 en 3 maar niet op de T4

antraciet

Net thuis, bijna een uur bezig geweest om de rooie aan het lopen te krijgen. Was net of hij niet weg wilde uit Lochem  :-\ .Dus verder niks uitgewisseld. Doen we vandeweek wel   ;)

grijzev70tdi

Met 2 sets startkabels en een startbooster kwam hij er net. En een beetje blauw bloed erbij helpt ook natuurlijk ;D

antraciet

De rooie was vanmorgen weer dood. Dus maar een andere accu meegenomen van mn werk. Ff goed doorladen en dan morgenvroeg maar kijken  :eusa_wall:

grijzev70tdi

Dat is klote dan. Kan hij ook nooit helemaal opgeladen zijn met vol licht aan en de aanjager aan. Morgen die nieuwe accu maar proberen dan

antraciet

Even een vraagje knikkerbusje antraciet. Waar kun je dit het beste bestellen/kopen?