Wat willen we nou eigenlijk !?

Gestart door Ben, 06-01-2011 11:16:55

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Ik zou zeggen: Topic sluiten, beslissing nemen en doorvoeren, klaar.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk

Idd, eigenlijk is het gewoon goed zoals het is. :)

reneetje

Citaat van: Marc O. op 06-01-2011 20:16:51
Ik zou zeggen: Topic sluiten, beslissing nemen en doorvoeren, klaar.

En zo is het maar net , oeverloze huisvrouwen geleuter zitten we niet op te wachten  :evil:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Marc O.

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:16:43
N-rijders zijn hier voor mijn part welkom hoor, maar technische dingen erover hoeven voor mij echt niet.

Maar waarom post je dan wel over jouw konijnen, katten en heel soms ranzig lijkende aandoeningen? Dat hoort hier toch veel minder thuis dan technische dingen over andere Volvo's?

Vulk

Omdat daar een apart board voor bestaat, namelijk "algemeen".

Off Topic Algemeen
In dit forum kan je je hart luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid die niet speciaal over de 850 gaan

Ludo

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:18:03
eigenlijk is het gewoon goed zoals het is. :)

Dat is nu net Ben zijn probleem(vraag).

Citaat van: Ben op 06-01-2011 11:16:55
Ik stel vast dat dit forum steeds minder een 850 forum wordt door de verhalen over de opvolgers. Dat gebeurt dan weliswaar in het off-topic board maar ik zie weblogs over van alles langskomen, weblogs die helemaal niets meer met een 850 te maken hebben, anders dan dat de vertellers ooit een 850 gehad hebben.

Het gaat er mij niet om het volvo-forum.nl te promoten want dat heeft nauwelijks promotie nodig.
Het is echter wel dé plaats voor al die verhalen die hier buiten het kader van dit forum vallen.

henry classic v70

Ik heb eerst een korte tijd rondgehangen op het volvo-forum met onze 426 destijds en kreeg toen van Marcel de tip om mijn vraag te stellen op 't 850 forum.
Het verschil was duidelijk merkbaar m.b.t. de antwoorden en tips die ik toen kreeg van verschillende forummers, de technische kennis was veel groter en de antwoorden veel duidelijker.
Het 850-forum gaf toen al een goed gevoel, waar de gemeenschappelijke liefhebberij uitstekend tot uiting komt.

Het 850-forum laten zoals het is met een sub-forum voor de S60/70N..
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:20:31

Da's logica die ik niet helemaal volg, maar goed, ben al de hele dag grieperig dus wellicht ligt het daar aan ;D

Vulk

Citaat van: Marc O. op 06-01-2011 20:21:44

Da's logica die ik niet helemaal volg, maar goed, ben al de hele dag grieperig dus wellicht ligt het daar aan ;D

Toch logisch dat je post waar het hoort te staan?
Daarom dat N-rijders ook een blog mogen hebben (lees de beschrijving maar eens).

Als ik het hier allemaal zo lees zijn er 2 opties: ofwel laten zoals het is ofwel een apart board voor de 'nieuwe' rijders. N-rijders 'bannen' heeft geen zin, dan is het halve forum weg.

Marc O.

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:22:55
Citaat van: Marc O. op 06-01-2011 20:21:44

Toch logisch dat je post waar het hoort te staan?
Daarom dat N-rijders ook een blog mogen hebben (lees de beschrijving maar eens).

Als ik het hier allemaal zo lees zijn er 2 opties: ofwel laten zoals het is ofwel een apart board voor de 'nieuwe' rijders. N-rijders 'bannen' heeft geen zin, dan is het halve forum weg.

Ah, ik dacht dat je helemaal niks meer wilde zien hier van de nieuwere Volvo's:

Citaat van: Vulk op 06-01-2011 20:16:43
N-rijders zijn hier voor mijn part welkom hoor, maar technische dingen erover hoeven voor mij echt niet.

Vandaar dus...

Vulk

Ik ben geen liefhebber van de auto's, maar vaak vind ik de eigenaars wel fijn.
Technische dingen kunnen beter op het volvoforum VIND IK.

Forumsensatie. :)

daytonawim

Tja, enerzijds forum schoonhouden, anderzijds lullen we ook over audio, huisdieren, nieuwe huizen en verbouwingen, of ander merken enz enz, wat zou dan het probleem zijn om een topic over de nieuwere volvo's te starten.

Van mij mag het wel.

henry classic v70

Veel N-rijders hebben wel een grote berg aan technische kennis..........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

tackle

ah joh, als die N's binnen bereik gaan komen, rijden we ze strakkies allemaal.

Vulk

Citaat van: henry classic v70 op 06-01-2011 20:27:34
Veel N-rijders hebben wel een grote berg aan technische kennis..........

Die al op het forum beschreven staat. ;D