Matthijs en zijn V70R, alles verkocht.

Gestart door MVeldhuis, 19-01-2011 21:51:57

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

benvolvo20

je hebt je pad geveegd!!:)

thuur

Hengeveld

Alle drie zonneklep links omlaag...

Marc O.

Jouw oprit heeft betere afmetingen voor 3 Zweedse hokken dan mijn oprit  :eusa_doh:

En er is ruimte voor nog een 4e Zweeds hok  :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

MVeldhuis

Net zo melig iedereen, donders grappig ;D
Helaas geen ruimte voor een 4e, we hebben ook nog een klein fordje die er op moet.

darius

Citaat van: MVeldhuis op 01-12-2011 08:59:45
Net zo melig iedereen, donders grappig ;D
Helaas geen ruimte voor een 4e, we hebben ook nog een klein fordje die er op moet.
Zie je wel Mathijs toch een nieuwe hobby... ???
No show, only go.

christina

je hebt ze alle drie gewassen  :D  alleen het kleine fordje niet vandaar dat tie niet op de foto staat  ;)

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

darius

Mathijs ik wens joueen hele goede VERJAARDAG toe.

Ps puppies van Hagar worden over twee weken geboren  ;)
No show, only go.

MVeldhuis

Citaat van: darius op 01-12-2011 09:16:19
Mathijs ik wens joueen hele goede VERJAARDAG toe.

Ps puppies van Hagar worden over twee weken geboren  ;)
Ha thanks, mag ik als verjaardagskadootje van jou dan de foto's van de nieuwe aanwinsten? Vind mijn dinnetje prachtig om te zien.

darius

Http://home.euphonynet.be/pillendijk/

Hier nog geen fotoos van fiene en hagars pups want die zijn nog niet geboren  ;D
No show, only go.

MVeldhuis

Gister voor de grap weer even met de zwarte bezig, heb hem een tijdje verwaarloost maar het begint toch weer te kriebelen.
Dus mooi op tijd om half 9 bij Marco afgesproken en zijn we mooi een dagje aan het keutelen gegaan aan de errutjes.

Onderstaande kastje heb ik voor mijn verjaardag gekregen van het dinnetje:

Dat is een kastje waar je een usb stick of sd kaart in doet met mp3 liedjes, en dan doet hij alsof het een cd wisselaar is zodat de sc radio toch wat liedjes uitkraamt als ik onderweg naar wintersport tussen de bergen rij en geen radioontvangst meer heb.

De usb en aux kabeltjes heb ik onder het rti klepje gemaakt, dit vind ik wel zo netjes.

Verder heb ik de knop van elec ramen aan de bijrijderskant vervangen, de bestuurderskant had ik al eerder gedaan maar mijn pasagiers klaagden dat dat knoppie zo ranzig was dus ook maar even een nieuwe in gezet.

Mijn spiegel lv was al stuk sinds aankoop van de auto (verstelling werkte niet meer), intussen ben ik al gewend om er niet meer in te kijken maar dat moest toch even klaargemaakt.
Ik heb destijds de spiegel bewaart van die blauwe sloper dus dat mechaniekje heb ik gebruikt en het werkt weer.
Het tandwieltje van 1 van de motortjes was kapot geknapt. Credits voor deze fix naar Marco, dat priegelwerk is niks voor mij.

Toen ik daar allemaal mee klaar was had ik uiteraard de accu leeg dus die kon ook aan de lader.

Verder weinig meer gedaan, ik had de zin er af.

Ik heb een tijdje terug een gebruikte 16t turbo met schuine flens op de kop weten te tikken, deze heeft Kristel vrijdag afgegeven bij een revisiebedrijf.
Nu nog even op jacht naar een nieuwe downpipe en dan kan die turbo erop gezet worden en kan de wagen direct door voor een softwareupdate ;D

Ook heb ik nog nieuwe achterremmen liggen, die gaan er deze week ook nog onder als ik de zin kan vinden.

Wordt vervolgt...

MVeldhuis

En de kerstman is ook geweest ;D

ulkeman

lekker mattie ben je dat gerammel ook kwijt  :eusa_dance:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Bevalt je usb geval goed Mathijs?

Ik meende trouwend dat jij katloos zou :eusa_eh:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.