Matthijs en zijn V70R, alles verkocht.

Gestart door MVeldhuis, 19-01-2011 21:51:57

Vorige topic - Volgende topic

MVeldhuis

Citaat van: Jack v op 23-12-2011 18:30:14
Bevalt je usb geval goed Mathijs?

Ik meende trouwend dat jij katloos zou :eusa_eh:

usb geval bevalt perfect, ben ik zeer tevreden over.

Eerste plan was met kat, toen katloos gaan overwegen ivm centenkwestie, maar nu kon ik deze met 100cpi kat krijgen voor een mooi prijsje dus toen kon ik eigenlijk geen nee meer zeggen, en ivm apk is dit natuurlijk ook wel het mooist.

MVeldhuis

Vandaag weer een nuttig dagje gehad. eerst op onderdelen jacht ivm een turbowissel die morgen op de planning staat.
Ik moest pakkingen hebben en een verloop maken van de 3" downpipe naar de originele uitlaat. Dit was nog niet zo makkelijk maar met wat bak en braadwerk heb ik het voor elkaar.

2 meter pijp was het kortste dat ze hadden:

Toen kwam mijn verjaardagskadootje dus mooi van pas:

Die moest dus even op het verloopstuk gelast worden:

Toen dat klaar was heb ik even mijn achterklep met nieuwe klips en de nodige kneedkit en stoftape gemonteerd zodat die ook niet meer trilt:

Toen die er aan zat kwam dinnetje ook de oprit op gedraaid met een leuk presentje van de turboboer:

Word vervolgt.

Jans Duiven

UserID6342

Netjes hoor, ben erg benieuwd naar het vervolg ;D

Thys

Lekker bezig Matthijs! Maar wanneer gaat het dieselblok eruit? :evil:

MVeldhuis

Dieselblok is eruit, vandaag hele spulletje omgewisseld. Langer verhaal incl foto's volgt nog, nu moe, voldaan en geen zin in.

Thys

Ja! Komt u maar met die foto's!

MVeldhuis

Foto's hadden jullie nog van me tegoed, zal er geen uitgebreid verhaal bij lullen, het spreekt wel voor zich.
Excuses dat ik altijd van die brakke foto's heb maar maak ze met de telefoon en die kan nu eenmaal niet beter.

MVeldhuis

Morgen even nog wat nieuws monteren:

MVeldhuis

En de afspraak staat, vrijdag reizen we af naar Belgie alwaar Gunnar de wagen van nieuwe software gaat voorzien.

Ennnnnnnn de witte is verkocht, ze rijden er net mee weg!

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

elianmars

MVeldhuis

Hihi, alleen daar om wou ik hem al hebben ;D

Zojuist nog even wat leuks besteld, ook niet geheel onverstandig icm de aankomende tuning:

arjenT5R

Veel plezier vrijdag bij gunnar :P doe hem de groeten van me  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

henry classic v70

Nou eindelijk die witte weg, heeft toch nog een flinke tijd te koop gestaan of niet en de prijs was nou ook niet vreemd of zo..
Is íe naar een liefhebber gegaan?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

MVeldhuis

Nou uhm, werd net gebeld dat de motor van de witte stuk is en dat ze hem terug komen brengen, dus de witte is niet weg :(

Maar eens zien of het echt zo erg is.