[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sweij

Citaat van: maartendeb op 27-05-2014 13:23:46
ATE 03.0137-9176.2 (bijv: http://www.onderdelenstore24.nl/953908-ate-toebehoren-parkeerremschoen)

Juist, die heb ik ook nog een setje liggen, maar waar vind ik een afbeelding van hoe die gevallen correct gemonteerd worden? Bij mij zit het namelijk nu verkeerd en "kloenken" handremvoeringen wanneer ik rijdend de handrem erop trek. Kan niet goed zijn volgens mij...

volvobug

Citaat van: Sweij op 27-05-2014 14:51:19
Citaat van: maartendeb op 27-05-2014 13:23:46
ATE 03.0137-9176.2 (bijv: http://www.onderdelenstore24.nl/953908-ate-toebehoren-parkeerremschoen)

Juist, die heb ik ook nog een setje liggen, maar waar vind ik een afbeelding van hoe die gevallen correct gemonteerd worden? Bij mij zit het namelijk nu verkeerd en "kloenken" handremvoeringen wanneer ik rijdend de handrem erop trek. Kan niet goed zijn volgens mij...
Ik weet niet beter of ze "kloenken" bij rijdend handrem aantrekken. Welkom in de wondere wereld die volvo heet ....  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

UserID6342

Citaat van: Sweij op 27-05-2014 14:51:19
Citaat van: maartendeb op 27-05-2014 13:23:46
ATE 03.0137-9176.2 (bijv: http://www.onderdelenstore24.nl/953908-ate-toebehoren-parkeerremschoen)

Juist, die heb ik ook nog een setje liggen, maar waar vind ik een afbeelding van hoe die gevallen correct gemonteerd worden? Bij mij zit het namelijk nu verkeerd en "kloenken" handremvoeringen wanneer ik rijdend de handrem erop trek. Kan niet goed zijn volgens mij...
Jawel want dat hoort gewoon zo !  Volvo heeft een parkeerrem en geen handrem.....

grijzev70tdi

BJ, trek desnoods de voering eraf en vervang het later. Zo kun je prima rijden. 
Grolsch, het klinkt al lekkerder

BBS

Ik zit momenteel een beetje krap in het gereedschap aan gezien het meeste op de camping ligt ::)
Met ingang van aankomende vrijdag gaan we weer "bouwen"

En tot de V aanstaande zaterdag weer gefixt is,-samen met Hans- red ik mij met de rooie wel even ;)
Volvoloos....

BBS

Vanmorgen geheel onverwachts een telefoontje van mijn meissie. Ze krijgt verlof voor de komende 3 dagen. :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Ze mag vandaag, zaterdag en zondag naar huis en als alles heel goed gaat kan misschien maandag de drain eruit. Zoals het er nu naar uit ziet gaat alles mooi de goede kant op. Jennie was vanmorgen dolblij en ben haar gelijk gaan halen uit Meppel. Eerst eens wat eten op het kampje en dan zie je toch dat de vermoeidheid toeslaat :-\ Meissie eerst maar even op bed gelegd en we zien straks maar weer verder. Voorlopig moet ze voor 21 uur weer in het ziekenhuis zijn want dan wordt de drain gespoeld.

Het voelt voor haar wat onwennig aan, bang dat het niet goed gaat. Wat wil je ook je lichaam heeft je in de steek gelaten en het vertrouwen moet eerst weer een beetje terug komen. Dat heeft tijd nodig.
Maar ja, dan ben je op de camping en wat wil je eten dan? Juist ja een lekkere uitsmijter ;D

Volvoloos....

elianmars


UserID6342

Mooi zo BJ, het vertrouwen van Jennie (in haar eigen lijffie) komt echt zo wel weer terug en het is even lastig met een drain in je , maar ook dat komt goed.  Fijn om te horen dat het allemaal de goede kant weer opgaat.  Geniet er lekker van samen.

V70geRwin

Gefeliciteerd en het weer werkt ook lekker mee dit weekend!

widebody

Bert-Jan en Jennie,

Geniet van de 3 dagen samen en van het mooie weer! Lekker op de camping, even ontspannen.
Dat vertrouwen komt vanzelf weer terug, heeft alleen wat tijd nodig.

Verwen d'r maar een beetje en houd er maar goed in de gaten.

Prettig weekend en veel plezier samen!!

CarolineB

Goed nieuws!!
Fijn weekend samen op de camping :D

Hans Duiven

Citaat van: BBS op 30-05-2014 13:25:14
Vanmorgen geheel onverwachts een telefoontje van mijn meissie. Ze krijgt verlof voor de komende 3 dagen. :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Ze mag vandaag, zaterdag en zondag naar huis en als alles heel goed gaat kan misschien maandag de drain eruit. Zoals het er nu naar uit ziet gaat alles mooi de goede kant op. Jennie was vanmorgen dolblij en ben haar gelijk gaan halen uit Meppel. Eerst eens wat eten op het kampje en dan zie je toch dat de vermoeidheid toeslaat :-\ Meissie eerst maar even op bed gelegd en we zien straks maar weer verder. Voorlopig moet ze voor 21 uur weer in het ziekenhuis zijn want dan wordt de drain gespoeld.

Het voelt voor haar wat onwennig aan, bang dat het niet goed gaat. Wat wil je ook je lichaam heeft je in de steek gelaten en het vertrouwen moet eerst weer een beetje terug komen. Dat heeft tijd nodig.
Maar ja, dan ben je op de camping en wat wil je eten dan? Juist ja een lekkere uitsmijter ;D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/91608787/2014-05-30%2012.32.26.jpg

Geweldig!  :eusa_clap:

triton

Sterkte met je meisje en zorg goed voor d'r
Professioneel raddraaier

TonV70R

Dat is beter nieuws, zeker met dit mooie weer.
Lekker buiten genieten op de camping.

Geniet er van!

Voor Jennie: Beterschap
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Robster480

Dat zijn de mooie berichten Bert Jan en Jennie!! Geniet van elkaar met het mooie weer, hier wordt druk geduimd dat de drain er maandag uit mag :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>