The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

maruska

kachelradiateur is een uurtje ongeveer, en een zooi doeken die je niet meer moet wassen.. kom je redelijk makkelijk bij, vooral als je Pino heet ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Ik heb volgens mij nog wel een kachel radiateur liggen, geen nieuwe, komt uit de overleden S70R. Geen idee of deze hetzelfde zijn als van een 850 trouwens

Taranis

Dan toch maar een kacheltje in de kofferbak zetten? ;D

Balen dat het afbreekt... maar ondertussen benadert je auto wel steeds meer de nieuwstaat ;)

KIM

Bedankt voor het aanbod Sander, maar heb vanmiddag in allerijl bij VOMD een nieuwe gehaald.
Laat ik het meteen maar goed doen.

@Taranis: Ik heb nog stoelverwarming (thermostaatloos, dus vergelijkbaar met tosti ijzer  ;D)

Ik hoop dat die nieuwstaat nu inmiddels wel is bereikt ja; vindt de laatste tijd de reparatiekosten een beetje hoog naar mijn zin....

Jelmar

Volgende keer even een belletje doen Kornelis, heb hier de shell olie in 'grootverpakking' ;D staan, kan je wat €'s schelen.

Zal je later nog even pbtje sturen!
850R

Taranis

Citaat van: KIM op 10-11-2012 23:51:48
@Taranis: Ik heb nog stoelverwarming (thermostaatloos, dus vergelijkbaar met tosti ijzer  ;D)

Sterkte ;D Zo'n stoelverwarming had ik in mijn GLT ook, best pijnlijk als je een spijkerbroek met drukknopen op de kontzakken aan hebt :-X

KIM

Citaat van: Jelmar op 11-11-2012 13:17:23
Volgende keer even een belletje doen Kornelis, heb hier de shell olie in 'grootverpakking' ;D staan, kan je wat €'s schelen.

Zal je later nog even pbtje sturen!

Heb het besteld in Duistland, maar gemerkt dat Frankrijk toch goedkoper is.
Heb nu voor 10 liter 81 Euro betaald; in Frankrijk kostte diezelfde 10 liter 57 Euro.

Kun je daar mee concurreren?

UserID6342

We hebben elkaar al gesproken, het huisje waar de kachelslangen ingaan heb ik hier wel.

Jelmar

Ja, Kornelis daar kan ik wel tegen op.
Je moet alleen wel zelf lege kan(netjes) meenemen.

Of je moet 60 of 200 liter afnemen, dan heb ik wel een drum/vat staan ;D

€57 voor 10 liter is niet duur, is dat inclusief verzendkosten of dat niet?
850R

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jelmar op 11-11-2012 16:17:40
Ja, Kornelis daar kan ik wel tegen op.
Je moet alleen wel zelf lege kan(netjes) meenemen.

Of je moet 60 of 200 liter afnemen, dan heb ik wel een drum/vat staan ;D

€57 voor 10 liter is niet duur, is dat inclusief verzendkosten of dat niet?

Hee Jelmar,

Kun jij ook 0W30 voor de V/XC70 leveren? Ik moet hier in Noorwegen 30,00 euro per liter betalen. Wellicht een inkoop-combinatie voor de 'N' rijders hier? 😄

Volgende week moet mijn XC70 weer 6 liter hebben. Die heb ik gelukkig nog, dus dan kan ik weer 20.000 km rijden. In die tijd ben ik vast wel weer in NL geweest.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

@ KIM, dank je wel voor je oplettendheid. Ik denk dat ik nu nog blijer ben als de spoiler morgen helemaal vast zit. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Jelmar

@Ewöut; ook 0W30 staat hier in het vat. Van Shell of Gulf.

Ben volgend jaar weer in Noorwegen voor Gatebil ;D
850R

KIM

Die 57 Euro is bij zelf halen. Ik zit regelmatig in Frankrijk omdat mijn ouders daar een huisje hebben. Hengeveld tipte mij ooit dat de accijnzen in Frankrijk op olie erg gunstig zijn.
Dus gaat voortaan met de wijn ook zo'n 10 liter olie mee (wordt gewoon verkocht in de Super U).

Kannetjes heb ik hier zat, dus dat moet geen probleem zijn. Ik neem volgende keer wel contact met je op.

@Dirk: Zo als het er nu naar uitziet ga ik woensdag aan het eind van de middag langskomen.

KIM

Vandaag de R maar weer eens gewassen en een voorbereiding gemaakt op de winterwielenmontage.

Ik wil de titans nu toch maar eens een kleurtje geven dat in de buurt komt van de originele kleur. Nu kan ik ze natuurlijk laten poedercoaten, maar de R kost me momenteel al een beetje meer dan me lief is. Daarom gaan we ze lekker budget spuiten met een spuitbusje. Omdat ze verder goed in de lak zitten is dat een kwestie van licht opschuren.

Ook moeten ze schoongemaakt worden, want remstof brandt in gespoten wielen meer in dan in gepoedercoate velgen (de Volans ziet er vele malen beter uit):

In Noorwegen heb ik Bouke met een heel mooi middeltje zien werken op de wielen van Marije haar auto, dus van het Iron-X heb ik bij thuiskomst ook maar wat besteld. Vandaag was de dag om dat eens uit te proberen:

De velgen worden behoorlijk schoon, al had ik gehoopt dat alles weg zou zijn. Je kunt in onderstaande foto nog een beetje remstof in de hoeken bij de spaken zien:

Wel kwam ik bij het schoonmaken tot een vervelende ontdekking. Ik verbaas me eigenlijk dat ik dat niet bij het opruimen heb gezien:

Hier durf ik dus niet mee te gaan rijden, dus dat zal voor montage nog een ritje naar de velgendokter op gaan leveren...
Misschien woensdag, dan rij ik toch van Eindhoven naar Nijmegen.

maruska

aj, das een lelijke Kor...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R