Brick Orange a Capella. LED & Vraagje over CV

Gestart door LQDI, 11-02-2011 11:36:14

Vorige topic - Volgende topic

EdenAli

Als dat geluid van je en beetje beschaafd is wil ik de mijne ook een keer doen.

ulkeman

Citaat van: LQDI op 06-07-2011 08:02:54
Haha nouja van een kat was dus al niet meer te spreken;D hoe is het mogelijk dat ie al leeg is?! Iemand een idee?

verbrand.
maar is die echt leeg?
waar heb je doorheen gestoken?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

LQDI

Citaat van: ulkeman op 06-07-2011 17:10:08
Citaat van: LQDI op 06-07-2011 08:02:54
Haha nouja van een kat was dus al niet meer te spreken;D hoe is het mogelijk dat ie al leeg is?! Iemand een idee?

verbrand.
maar is die echt leeg?
waar heb je doorheen gestoken?

Er viel niks prikken. Een grote open kat:|

fearless

Citaat van: LQDI op 05-07-2011 21:11:52
Ben zeer benieuwd hoe het gaat klinken icm een ferrita. Zaterdag hem eronder zetten! Ik laat weten hoe het klinkt!

Ik denk ongeveer zo.  :eusa_whistle:

Volvo 850 2.5 20V ex-fearless

Ook katloos met ferrita, wel met een buis door de kat heen.

LQDI

Tjeuzus dat klink best wel hard ;D   Geen irritante dreunen of resonanties door het interieur ermee?

peteRRR

Citaat van: LQDI op 07-07-2011 12:11:12
Tjeuzus dat klink best wel hard ;D   Geen irritante dreunen of resonanties door het interieur ermee?

Tuurlijk wel. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

C.punTeR

Citaat van: LQDI op 13-05-2011 10:09:12
Neen niks geen chip oid. Ik hou van alleen van stickers zoals de foto misschien zal uitwijzen.    ;D
http://i55.tinypic.com/otzvqd.jpg

die kan er dan ook wel bij ;)

LQDI

C.punTeR

fearless

Geluid in de auto valt heel erg mee. Geen gedreun of resonanties. Gewoon mooi.  ;D

LQDI

Zo! De kat is er afgelopen zaterdag onderweg gehaalt voor een leeg exemplaar. Klonk in eerste instantie al beter. Gisteravond naar Ulkeman en zijn kameraad geweest te Dalfsen om de lege kat er tussenweg te zagen en een pijp ertussen te 'bakken' ( om even in hun vaktaal te spreken ;D ).
Eenmaal op de terugweg een paar keer het gas ietsje dieper in getrapt en donders: Wat klinkt dat fijn ;D Een prachting vol geluid bij accelereren. Stil tijdens constante snelheid en lichte plofjes tijdens het laten uitrollen. Met andere woorden: Iedereen die een kat heeft en geen boomknuffelaar is: Zaag hem eronder vandaan  ;D

)()()sT

Heb jij gewoon het omhulsel ook weggehaald? Ik neem aan dat je dus voor APK een cat moet monteren of niet?

LQDI

Ja voor de APK heb ik gewoon de orginele kat nog. Het omhulsel is gister inderdaad weggehaald  :eusa_dance:

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

daytonawim

Wat een kabaal komt er uit die bak.