The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Citaat van: henry classic v70 op 19-06-2015 13:59:03
Citaat van: The Demon op 18-06-2015 19:33:31
Momenteel bevindt The Demon zich in het Ziggodome. Let' s  Rock and roll! !! ! !

Vorige keer was al ge-wel-dig, overtreft de show van dit jaar de vorige editie Walter?
Het is gewoon weer over the top, al had ik het gevoel dat het Ziggodome te klein is voor KISS.

The Demon

henry classic v70

Wel weer mooi man, meteen meeblèren hier zo  :evil:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Citaat van: henry classic v70 op 19-06-2015 16:06:24
Wel weer mooi man, meteen meeblèren hier zo  :evil:
Dat deed ik ook gisteren en nu ben ik toch wel wat schor.  :eusa_eh:
Ach, dat is dan weer lekker rustig voor de omgeving zullen we maar zeggen.  :eusa_shifty:

The Demon

Geheel niet Volvo gerelateerd dus vandaar dat ik het hier even post.

Heeft iemand nog interesse in een complete doka?
Jawel de oldskool analoge films ontwikkelen en afdrukken, vloeistoffen zoals fixceer zitten er niet bij maar wel de containers.
Ik doe er niets meer mee, dus het mag weg, als je het komt ophalen (is het handigst) mag je het zo meenemen.

The Demon

Zo, nog een weekje en dan hoef ik mij 3 weken niet meer te melden bij de uitkeringsinstantie  :eusa_dance:

Morgen nog even de achterremblokjes vervangen van Olijfje en preventief de rechter aandrijfashoes, die laatste vertoont wat droogte scheurtjes en ik heb geen zin om dat in de vakantie te doen.
Als dit gedaan in is Olijfje klaar voor de vakantie die, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, in Italië zal worden doorgebracht.

Ik zit nog even te twijfelen of ik de verlagingsveren achter er onderuit zal halen en vervangen door gewone/verzwaarde veren omdat we dit jaar wel weer de tent en de rest van de kampeerspullen mee zullen nemen.
Met al die reut erin, een volle benzinetank en gastank ben ik bang dat ik helemaal geen veerweg meer over houd anders.
Het werk is het niet en als ik toch met die remmen bezig ben................. :eusa_think:

Ik laat het wel weten wat de keuze is geworden morgen, maar suggesties zijn altijd welkom.  ;D

widebody

Citaat van: The Demon op 17-07-2015 23:15:30
Zo, nog een weekje en dan hoef ik mij 3 weken niet meer te melden bij de uitkeringsinstantie  :eusa_dance:

Morgen nog even de achterremblokjes vervangen van Olijfje en preventief de rechter aandrijfashoes, die laatste vertoont wat droogte scheurtjes en ik heb geen zin om dat in de vakantie te doen.
Als dit gedaan in is Olijfje klaar voor de vakantie die, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, in Italië zal worden doorgebracht.

Ik zit nog even te twijfelen of ik de verlagingsveren achter er onderuit zal halen en vervangen door gewone/verzwaarde veren omdat we dit jaar wel weer de tent en de rest van de kampeerspullen mee zullen nemen.
Met al die reut erin, een volle benzinetank en gastank ben ik bang dat ik helemaal geen veerweg meer over houd anders.
Het werk is het niet en als ik toch met die remmen bezig ben................. :eusa_think:

Ik laat het wel weten wat de keuze is geworden morgen, maar suggesties zijn altijd welkom.  ;D

ALs je nu al twijfelt over het restant veerweg dan zou ik het zekerevoor het onzekere nemen en die zooi effe omwisselen. Als je toch al de boel los hebt.   ;D

BBS

Zo, nog een weekje en dan hoef ik mij 3 weken niet meer te melden bij de uitkeringsinstantie  :eusa_dance:

Alvast succes die kant op, ik ben net weer terug van een ritje Duitsland... Hattingen, Büren, Rudolstadt, Weissenfels, Auerbach en Unseburg.
Er wordt volop gewaarschuwd dat er de komende weken in geheel DLD weer een Blizzmarathon georganiseerd wordt en snik hete temperaturen >40 graden.
De wegen hebben te lijden onder de hitte en het verkeer, dus ga goed voorbereid op weg. ;)
Volvoloos....

The Demon

Ik ga altijd goed voorbereid op weg B-J, ik zorg bijvoorbeeld altijd dat de koelkast bereikbaar is en gevuld met ruim voldoende drinken.
Natuurlijk zorg ik ook dat er voldoende vloeistoffen voor Olijfje zijn.

Maar eerst nog een weekje werken/aanwezig zijn  ;D

T5-Klaas

Ik heb met het oog op de vakantie en de (Karsten)tent de Intrax verlagingsset en Bilsteins vervangen door Nivomats, -veren en verlagingsbussen (bussen via Forum). En ben erg blij dat ik niet met de verlaagde achterkant vertrek. Vanzelfsprekend voelt de auto achter iets minder strak maar dat 'ie met belasting een fijne bodemspeling heeft en veert, geeft mij een gerust gevoel!

Misschien dat bovenstaande je helpt in het maken van de keuze.

Roffelze,
(T5-)Klaas

Zo, nog een weekje en dan hoef ik mij 3 weken niet meer te melden bij de uitkeringsinstantie  :eusa_dance:

Ik laat het wel weten wat de keuze is geworden morgen, maar suggesties zijn altijd welkom.  ;D
ex 855 T-5R (019), ex V70 classic T-5 (417), ex V70 classic TDI (427)

macfocus

Italië gaat toch lukken?
Ik hoorde van de week andere verhalen?
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

The Demon

Ja, waarschijnlijk wel  :eusa_dance: maar je weet het nooit bij ons  ;D

macfocus

The Demon

Nou, de kogel is door de kerk hoor.  ::)
We gaan op pad met de verlaging eronder.

Ik was lekker bezig vandaag maar toen ik de veren wilde gaan doen zei de compressor: "Doe jij dat effe lekker zelf!"
En om zijn beslissing kracht bij te zetten gaf hij een flinke knal en stuiterde nog even een meter van zijn plek.  :o
Inderdaad hij is vastgelopen met een knal.  :'(
Nou ja, goede reden om in Italië even te gaan shoppen voor een nieuwe, 2 jaar terug een paar mooie, en goede gezien voor een redelijke prijs.
Eens kijken of dat nog zo is en een manier verzinnen om zo'n ding dan hier te krijgen.

Om te kijken of het allemaal wel zal lukken met die kampeerzooi in de auto heb ik hem even vol gestopt met de nodige apparatuur en dat is zelfs zwaarder, een rondje gereden en het viel mij niet tegen, drempels waren zelfs redelijk te nemen, op die ene hier aan het begin van de straat na maar daar kan je niet eens met een onbeladen auto normaal overheen, de trekhaak laat dan weer even weten dat hij er ook nog is.  ;)

macfocus

Ik dacht idd dat hier in het Almeerse de drempels waren uitgevonden, maar bij jou kunnen ze er ook wat van idd.

En wat betreft de kampeerzooi. De voorraad begint zich hier ook weer aardig op te bouwen. Denk dat ik het concept van "Travel light"  nog even onder de aandacht moet brengen.
V70 Estate en een grote dakkoffer past veel in, maar de dames gaan weer los...